| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 262 956,05 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 629,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО -САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" |
| ЄДРПОУ: | 05483182 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ірина Яценко |
| Телефон: | +380969015099 |
| E-mail: | irina83economist@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 54028, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ КОСМОНАВТІВ будинок 126 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 04-06-2025, 00:00
У зв’язку з значним обсягом документів, що подано учасником у складі тендерної пропозиції виникає необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції.
Шановний учасник! За результатами перевірки Вашої тендерної пропозиції встановлено невідповідності умовам тендерної документації, а саме: Відповідно до Додатку 4 п.2.3 Учасником не надано довідку довільної форми про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей; Відповідно до Додатку 4 п.2.10 Учасником не надано довідку довільної форми щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності; Надано незавірені документи: витяг з Реєстру платників єдиного податку та виписку з ЄДР. Просимо упродовж 24 годин усунути виявлені недоліки та надати Замовнику: 1. Довідку довільної форми про відсутність підстав для відмови учаснику відповідно до підпункту 2 пункту 45 Особливостей; 2. Довідку довільної форми щодо наявності чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності 3. Додати до поданої вами інформації завірену копію витягу з Реєстру платників єдиного податку та завірену копію виписки/витягу з ЄДР.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.