4.1. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами видаткової накладної. 4.2. Замовник здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах фінансування на 2025 рік. 4.3. Оплата за поставлений товар здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 робочих днів, згідно з видатковими накладними від дати поставки, зазначеної в накладній. 4.4. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 14 робочих днів з дня надходження коштів на свій рахунок. При цьому штрафні санкції до Замовника не застосовуються. 4.5. Замовник не несе відповідальності за затримку банком (ДКСУ) перерахованих (списаних з рахунку Замовника) коштів, які не зараховані на рахунок Постачальника з вини банку (ДКСУ). 5.1. Строк поставки Товару – до 31.12.2025 року. 5.2. Місце поставки Товару: вул. Григорія Сковороди, 82, м. Харків, 61024. 5.3. Постачання товару здійснюється транспортом, силами та за рахунок Постачальника поетапно, партіями, за адресою місця поставки товарів Замовника. Товар повинен постачатись: понеділок та четвер з 9-00 до 12-00 год. відповідно до Заявки. Замовник направляє заявку на понеділок у п'ятницю до 14-00 год, заявку на четвер направляє у вівторок до 14-00 год. Замовник (уповноважена особа Замовника) направляє Заявку у письмовому вигляді засобами електронного зв’язку з Постачальником за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Уповноважена особа Постачальника – не пізніше дня отримання Заявки – повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) у письмовому вигляді про отримання Заявки, дату і орієнтовний час поставки Товару - засобами електронного зв’язку за месенджером телефонного номеру через Viber (WhatsApp, Telegram, Signal), зазначеним у цьому Договорі. Дні завозу та обсяг продуктів харчування можуть змінюватися Замовником, враховуючи власні потреби. Постачальник самостійно, та за свій рахунок, проводить розвантажування товару до місць використання (зберігання) товару. 5.4. Доставка Товару здійснюється Постачальником автотранспортом з дотриманням вимог Санітарних правил для підприємств продовольчої торгівлі. Перевезення товару має здійснюватись відповідно до правил перевезення вантажів встановленим в Україні.
| Статус: | Очікування пропозицій |
| Бюджет: | 17 400 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ІНСТИТУТ МЕДИЧНОЇ РАДІОЛОГІЇ ТА ОНКОЛОГІЇ ІМ. С.П. ГРИГОР'ЄВА НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ МЕДИЧНИХ НАУК УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 02012177 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Момцелідзе Катерина Анатоліївна |
| Телефон: | 380577255032 |
| E-mail: | imro-tender@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,Харків, ВУЛИЦЯ Григорія Сковороди, будинок 82 |
0 |