| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 531 382,94 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 656,91 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | Криворізька філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" |
| ЄДРПОУ: | 44952395 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Варавіна |
| Телефон: | +380962195832 |
| E-mail: | o.varavina@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 50051, Україна, Дніпропетровська область,Кривий Ріг, просп. Металургів, будинок 1 |
1 |
1.Відповідно до документації додаток 2 розділ 1.Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям п.1.1. Учасник надає Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1., та/або скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. Учасник надав скан договору №200325-2 від 20.03.2025 відповідно до довідки щодо виконання аналогічних договорів ,а накладна за договором №РвФ/100/11.1-Р-НД-253/25 від 23.04.2025, що не відповідає вимогам документації. 2.Відповідно до додатку 2 п.2.6 Учасник надає Статут підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року учасник може надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. Учасником наданий файл Статут який містить дві сторінки, що не відповідає вимогам документації п.2.6 3. Відповідно до документації додатку 2 п.4.2 Учасник надає Документи, які підтверджують відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі, встановленим Замовником (сертифікат відповідності та/або свідоцтво про визнання відповідності та/або декларацію про відповідність, паспорт виробника, тощо). Учасником надані сертифікати експертизи,сертифікат відповідності,але не наданий паспорт виробника, що не відповідає вимогам документації п.4.2 4.Відповідно до додатку 2 п.4.1. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнена та підписана технічна специфікація (додаток 3 до тендерної документації).Учасником наданий додаток 3 підписаний ,але не заповнений що не дає підтвердження запропонованої Учасником пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі,немає можливості визначити відповідність запропонованого товару вимогам документації, так як не надані відповідні документи.(паспорт виробника,або порівняльна таблиця відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета Закупівлі) Учасник закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї пропозиції, виявлені Замовником після розкриття пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель відповідних документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.