Закупівлю оголошено - 09-12-2024, 16:57. Дата останніх змін - 09-12-2024, 16:57

ЦОВ-24Т_183_ЗЦ: Стіл обідній із штучного ротангу. Столики кавові із штучного ротангу

ЦОВ-24Т_183_ЗЦ: Стіл обідній із штучного ротангу. Столики кавові із штучного ротангу... Державна закупівля - UA-2024-12-09-019329-a ЦОВ-24Т_183_ЗЦ: Стіл обідній із штучного ротангу. Столики кавові із штучного ротангу від замовника ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" від 12/9/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-09-019329-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-09-022593-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-12-2024, 16:57
по 12-12-2024, 17:00

Стіл обідній: матеріал: штучний ротанг; стільниця може бути з оргскла або пластмаси. Форма: прямокутний. Розмір: висота - до 80 см довжина - до 130 см; ширина – до 60 см Колір: від світло-коричневого до темно-коричневого; однотонний або комбінація кольорів коричневого відтінку. Столик кавовий: матеріал: штучний ротанг. Форма: круглий. Розмір: висота від 40 см до 50 см; ширина, глибина – 40-50 см. Колір: від світло-коричневого до темно-коричневого; однотонний або комбінація кольорів коричневого відтінку. В оголошенні про проведення закупівлі очікувана вартість зазначається без ПДВ. Для створення рівного конкурентного середовища, учасник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Місце поставки ТОВАРУ: м.Трускавець. Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
43793.6
43 793,60 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОЗДОРОВЛЕННЯ ТА ВІДПОЧИНКУ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
ЄДРПОУ:43902290 Досьє YouControl
Контактна особа:Байдачна Тетяна Юріївна
Телефон:380679823771
E-mail:tatauz2909@gmail.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові

1
штука
Україна , Львівська область , Трускавець ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФормапрямокутнийАктивна09-12-2024, 16:57
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Столи письмові

8
штука
Україна , Львівська область , Трускавець ,
по 31-12-2024


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФормаовальнийАктивна09-12-2024, 16:57
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-12-2024, 16:57:30
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-12-2024, 16:57:04
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ