Закупівлю оголошено - 27-05-2025, 10:03. Дата останніх змін - 05-06-2025, 15:54

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, буд. 6)

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, ... Державна закупівля - UA-2025-05-27-001977-a Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, буд. 6) від замовника ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ від 5/27/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-27-001977-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-27-002442-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 27-05-2025, 10:03
по 31-05-2025, 11:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-05-2025, 16:00
по 04-06-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
190000
190 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:1 900 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ САМООРГАНІЗАЦІЇ НАСЕЛЕННЯ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:44124263 Досьє YouControl
Контактна особа:Галушко Валентина
Телефон:380633409477
E-mail:greenpin101@gmail.com
Місцезнаходження:
49000, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Усунення аварій в житловому фо ...
190 000 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, буд. 6)

1
послуга
49000 Україна Дніпропетровська область Дніпро вул. Зиновія Матли, буд. 6
по 15-12-2025
50710000-5
Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ЛІФТОВІ СЕРВІСНІ ТЕХНОЛОГІЇ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 04-06-2025 по 12-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Запорізьке шосе, буд. 32-А, нежит. прим. 218, 49107, Огадзе Олена Олегівна
Остаточна пропозиція:
187 301,07 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
04-06-2025, 12:43
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-27-001977-a-c1
Номер договору:
539
Дата підписання договору:
05-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 05-06-2025 по 31-12-2025
187 301,07 UAH
Ціна договору
187 301,07 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ ЛІФТОВІ СЕРВІСНІ ТЕХНОЛОГІЇ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
187 301,07 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
02-06-2025, 16:18:14
Документи:
Тип документа:
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Доказ:
Документ
24. Довідка мат база.pdf, Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про назву, кількість, власне чи орендоване та копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі- продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (договір оренди, надання послуг з експлуатації тощо) або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації або накладних, що підтверджують наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Доказ:
Документ
22. Довідка працівники_Додаток 5.pdf, Довідка за формою Додатка 5 до Оголошення. Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/послуг, що є предметом закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Доказ:
Документ
28. Довідка Досвід.pdf, Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту ліфтового обладнання житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій. За аналогічними договорами /договором/ надаються позитивні відгуки від Замовника.

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 10:03:07
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 10:03:04
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:27-05-2025, 10:03:04
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, буд. 6)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-05-2025, 10:03:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про назву, кількість, власне чи орендоване та копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі- продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (договір оренди, надання послуг з експлуатації тощо) або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації або накладних, що підтверджують наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю , Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, що є предметом закупівлі. На підтвердження зазначеної інформації надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про назву, кількість, власне чи орендоване та копії документів, що підтверджують наявність у власності (копії договорів купівлі- продажу, технічних паспортів, свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів тощо) або користуванні (договір оренди, надання послуг з експлуатації тощо) або копії титульних сторінок керівництв з експлуатації або накладних, що підтверджують наявність машин та механізмів, необхідних для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник подає у складі пропозиції довідку про технології, які він планує/не планує застосувати для виконання Договору про закупівлю
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, буд. 6)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-05-2025, 10:03:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка за формою Додатка 5 до Оголошення. Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/послуг, що є предметом закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних). , Довідка за формою Додатка 5 до Оголошення. Інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт/послуг, що є предметом закупівлі (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по батькові), що планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі за підписом уповноваженої особи учасника. Обов’язкова наявність у штаті учасника (оформлених за основним місцем роботи) 5 працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі пропозиції надаються копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або трудових договорів, або копії співпраці цивільно-правового характеру або копії наказів про прийняття на роботу. У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Усунення аварій в житловому фонді (поточний ремонт ліфтового обладнання у житловому будинку, розташованому за адресою: м. Дніпро, вул. Зиновія Матли, буд. 6)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Статус: Активна
              Дата створення: 27-05-2025, 10:03:04
              Способи підтвердження:
              Документ
              Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту ліфтового обладнання житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій. За аналогічними договорами /договором/ надаються позитивні відгуки від Замовника. , Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів: Інформаційну довідку про виконання аналогічних договорів згідно Додатку 6 до Оголошення (не менше одного) Для підтвердження можливості виконання договору, що є предметом закупівлі, учасники повинні надати договір укладений з бюджетною установою або підприємством, установою, організацією (з метою доведення спроможності роботи без авансових платежів та отримання коштів в кінці бюджетного року ). Під аналогічним договором вважається договір щодо надання послуг/виконання робіт з поточного/капітального ремонту ліфтового обладнання житлових/не житлових приміщень. Довідка складена у формі таблиці, про виконання аналогічних договорів, де зазначено повне найменування замовника згідно такого договору; його адреса; відомості про найменування предмету договору; строки виконання, № ID закупівлі у Prozorro. Учасником надається: скан-копія з оригіналу договору або завірена копія договору, що наведені в довідці про виконання аналогічного договору, а також акт/-и приймання будівельних робіт за формою № КБ-2в про надання послуг (виконання робіт) згідно договору в повному обсязі (не менше однієї копії/сканкопії виконаного аналогічного договору). Акти надаються у вигляді форми КБ-2, з метою підтвердження що учасник працює за стандартами ДБН, де відображені розцінки саме для державних підприємств, організацій. За аналогічними договорами /договором/ надаються позитивні відгуки від Замовника.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ