| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 679 780 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 399 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Ковельське міськрайонне територіальне медичне об'єднання Ковельської міської ради Волинської області |
| ЄДРПОУ: | 01982940 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Юлія Супрунюк |
| Телефон: | +380508766046 |
| E-mail: | mtmo_tender10@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 45000, Україна, Волинська область,місто Ковель, вул.Олени Пчілки, 4 |
5 |
Період оскарження умов закупівлі - по 15-03-2025, 00:00
Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасником надано гарантійний лист в довільній формі на підтвердження загальних вимог з неповною інформацією. 2) Учасником надана довідка про виконання аналогічного договору в довільній формі з зазначенням неповної інформації. Посилання на вимогу (вимоги) Тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) п.3.3.1 Додатку 2 Тендерної документації 2) пп.3.5.4 (а) п.3.5 Розділу 3 Тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Гарантійний лист в довільній формі на підтвердження загальних вимог Учасника 2) Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору в довільній формі з обов’язковим зазначенням наступної інформації: (a.1) номер аналогічного договору і дата його укладення; (a.2) найменування та місцезнаходження контрагента (замовника) за аналогічним договором, а також засоби зв’язку; (a.3) найменування предмета закупівлі згідно з аналогічним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.