Закупівлю оголошено - 09-04-2025, 18:10. Дата останніх змін - 29-04-2025, 18:57

Посуд скляний термостійкий (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування)

Посуд скляний термостійкий (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування... Державна закупівля - UA-2025-04-09-014288-a Посуд скляний термостійкий (ДК 021:2015: 39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування) від замовника Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу» від 4/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-09-014288-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 18:10
по 15-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 15-04-2025, 19:00
по 18-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 18-04-2025, 14:22
по 18-04-2025, 14:51

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
43365450
43 365 450 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:216 827,25 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
ЄДРПОУ:44830311 Досьє YouControl
Сайт:https://dotua.org/
Контактна особа:Ірина Ревенко
Телефон:+380635252698
E-mail:i.revenko@dot.gov.ua
Місцезнаходження:
04119, Україна, м. Київ,м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Посуд скляний термостійкий
43 365 450 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 18-04-2025, 14:22
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка глибока скляна термостійка

300 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка мілка скляна термостійка

300 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тарілка десертна скляна термостійка

300 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кухоль скляний термостійкий

300 000
штука
Україна Відповідно до документації
по 01-07-2025
39220000-0
Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


+-
Документи
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
    Інший
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
          Тип документа: Критерії прийнятності
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії прийнятності
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:10:32
                  Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                  +-
                  Пропозиції

                  Кваліфікація Учасників

                  Інформація про Переможця
                  Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                  Рішення підписано
                  Ім'я:
                  ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп   Досьє YouControl
                  Строк розгляду пропозиції:
                  з 18-04-2025 по 26-04-2025
                  Статус:
                  учасник виграв закупівлю
                  Контактна інформація:
                  Україна, Житомирська область, Житомир, Київська,77, 43005, Мхітарян Олена Миколаївна
                  Остаточна пропозиція:
                  38 100 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  39 600 000 UAH, з ПДВ
                  Документи пропозиції:
                  Документи рішення:
                  Дата акцепта:
                  23-04-2025, 10:04

                  Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                  Дата публікації: 22-04-25, 09:51:40
                  24

                  1. Перелік виявлених невідповідностей: Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, який передбачений пп. 11 п. 1 Додатку №7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Вимоги до учасника в частині комплаєнс», наданий учасником з порушенням вказаної вимоги – датований ДО оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі; 2. Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пп. 11 п. 1 Додатку № 7 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник-резидент повинен надати Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого після оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості; 3. Перелік документів, які повинен подати учасник для усунення невідповідностей: Сканований оригінал/копія документу, виданого уповноваженим органом, про відсутність в Учасника заборгованості з податків, зборів, платежів, що контролюються органами доходів і зборів, датованого ПІСЛЯ оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі (отриманий за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника» (https://cabinet.tax.gov.ua/login) у формі передбаченій наказом Міністерства фінансів України № 733 від 03.09.2018 «Про затвердження Порядку надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи». У разі наявності заборгованості в Учасника необхідно надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості.

                  Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-25, 09:51:40
                  Договір
                  Договір опубліковано
                  Системний номер договору:
                  UA-2025-04-09-014288-a-a1
                  Номер договору:
                  24/04-25-МПС
                  Дата підписання договору:
                  29-04-2025, 16:58
                  Строк дії договору:
                  з 29-04-2025 по 31-03-2026
                  38 088 000 UAH
                  Ціна договору
                  31 740 000 UAH
                  Ціна договору без ПДВ

                  Пропозиції Учасників

                  Пропозицію подав:
                  ТОВ Комерс Еліт Солюшнс Груп   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  38 100 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  39 600 000 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  17-04-2025, 15:59:33
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  Пропозицію подав:
                  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕТРА АГРОТРЕЙД»   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  38 200 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  41 976 000 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  17-04-2025, 18:58:03
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  Пропозицію подав:
                  ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖАРТРЕЙД"   Досьє YouControl
                  Остаточна пропозиція:
                  41 676 000 UAH, з ПДВ
                  Первинна пропозиція:
                  41 676 000 UAH, з ПДВ
                  Інформація про субпідрядника:
                  -
                  Підпис:
                  підписано
                  Дата та час подання пропозиції:
                  17-04-2025, 20:54:47
                  Документи:
                  Тип документа:

                  Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                  + -
                  Документи тендеру
                  Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Оголошення про проведення закупівлі
                    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 18:12:47
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ