Період оскарження умов закупівлі - по 14-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 418 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 4 180 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 37794186 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://komynalka.com.ua |
| Контактна особа: | Зарицька Мар'яна Романівна |
| Телефон: | +380666988940 |
| E-mail: | zarytska120788@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 76018, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
2 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до вимог пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника: «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.» Учасником на виконання цієї вимоги підписавши тендерну пропозицію не КЕП Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно накласти КЕП на тендерну пропозицю. 2. Відповідно до пункту 4 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника, «Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти днів) із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.» Учасником під час подання тендерної пропозиції зазначено строк дії його тендерної пропозиції – протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно поставити строк дії власної тендерної пропозиції 120 днів, замість 90 днів. 3. Відповідно до підпункту 1.2 пункту 1 Додатку № 1 Тендерної документації Учасник повинен надати «Скановані з оригіналів: один (чи декілька) аналогічний (их) договір (ів) зі всіма додатками, які є невід’ємними частинами договору (кошторис зі всіма розрахунками до нього) та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг/виконання робіт) або іншого документа, що підтверджує надання послуг/виконання робіт, передбаченого аналогічним договором» Під аналогічним договором необхідно розуміти договір з надання послуг/виконання робіт відповідно до даного предмета закупівлі та технічного завдання (додаток № 4 цієї тендерної документації). Скановані з оригіналів названі документи повинні містити всі сторінки і бути чіткими» Учасником надано договір без додатків та документів, що підтверджують його виконання (акти надання послуг/виконання робіт) або іншого документа, що підтверджує надання послуг/виконання робіт. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати додатки до аналогічного договору та документи, що підтверджують його виконання (акти надання послуг/виконання робіт) або іншого документа, що підтверджує надання послуг/виконання робіт. 4. Відповідно до пункту 7 Додатку № 3 Тендерної документації Учасник повинен надати «Довідку в довільній формі з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення)» Учасником не надано жодного документа на цю вимогу. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі з інформацією про субпідрядників (повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг, як субпідрядника/співвиконавця, в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.