Період оскарження умов закупівлі - по 17-05-2025, 00:00
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Детальна інформація зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 627 515,64 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 137,58 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Дніпровський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571446 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://dduvs.in.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Копченко |
| Телефон: | +380669250167 |
| E-mail: | mppd@dduvs.edu.ua |
| Місцезнаходження: | 49005, Україна, Дніпропетровська область,м. Дніпро, проспект Науки, 26 |
1 |
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника було виявлено, що вона містить невідповідності, а саме: Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено перелік відомостей, які повинні бути в тендерній документації. Відповідно до частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. 1. Керуючись Особливостями та відповідно до вимог Тендерної документації Учасник повинен був надати у складі пропозиції : «Для підтвердження наявності працівників у штаті учасник надає трудові книжки або витяги із трудових книжок, цивільно-правові договори, або трудові угоди співпраці учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу на усіх вказаних в інформаційній довідці працівників.» (Згідно п. 2 Додатку №3 тендерної документації) У складі тендерної пропозиції Учасник надав цивільно-правові договори на всіх працівників, які будуть залучені до надання послуг. При розгляді зазначених цивільно-правових договорів було виявлено невідповідність – зазначені договори не містять дати укладання договору. Згідно п.43 Особливостей – «Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.» Оскільки зазначена невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, тому Замовник вважає їх невідповідностями, які Учасник має виправити, згідно Особливостей. Усунення невідповідностей: Для усунення виявлених невідповідностей Учасник повинен надати цивільно-правові договори на всіх працівників, які будуть залучені до надання послуг, із зазначенням усіх обов’язкових елементів, притаманних таким договорам – реквізити сторін, підписи, дати, умови, тощо. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.