Закупівлю оголошено - 09-01-2025, 14:31. Дата останніх змін - 09-01-2025, 14:31

ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені - Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені - Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378... Державна закупівля - UA-2025-01-09-006306-a ДК 021:2015 15220000-6 Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені - Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378 від замовника Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради" від 1/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-09-006306-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-09-007814-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-01-2025, 14:31
по 14-01-2025, 00:00

Товар має відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремим показникам якості харчових продуктів. Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, санітарним, гігієнічним та іншим нормам, встановленим для кожного виду Товару. Якість Товару повинна бути підтверджена сертифікатом якості виробника або сертифікатом відповідності (чи іншими документами, що підтверджують якість Товару) та мати відповідний термін реалізації, який дозволяє використати Товар за призначенням у необхідний для Замовника строк (не менше ніж 75% загального терміну придатності Товару, якщо інше не вказано у Специфікації). Документи, що засвідчують якість та відповідність Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент передачі Товару. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість Товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення, термін реалізації, умови зберігання (для Товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Товар постачається частинами протягом 2025 року, не менше 3 (трьох) разів на місяць (з понеділка по п’ятницю (включно), крім вихідних днів (субота, неділя), або за потреби Замовника, протягом 3 (трьох) робочих днів (з 08:00 год до 15:00 год) з дня отримання заявки від Замовника. Місце поставки товару: 36011, м. Полтава, проспект Першотравневий, 22. При постачанні товару Постачальник надає Замовнику рахунок-фактуру, видаткову накладну, сертифікати якості та інші необхідні документи.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
434200
434 200 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради"
ЄДРПОУ:01999661 Досьє YouControl
Контактна особа:Мартинченко Артем
Телефон:+380532608735, +380508894627
E-mail:info@pokil.pl.ua
Місцезнаходження:
36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, пр-т Першотравневий, буд. 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Хек с/м, тушка без голови, 300-500г, ДСТУ 4378

2 600
кілограм
36011 , Україна , Полтавська область , м. Полтава , пр-т Першотравневий, 22 ,
по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Відповідність ДСТУДСТУ 4378Активна09-01-2025, 14:31
Розмірний ряд300-500гАктивна09-01-2025, 14:31
Частинатушка без головиАктивна09-01-2025, 14:31
ВидхекАктивна09-01-2025, 14:31
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 14:31:51
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:09-01-2025, 14:31:18
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури, шляхом перерахування грошових коштів на вказані у рахунку та видатковій накладній реквізити Постачальника. Датою здійснення будь-яких платежів Замовником за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника. Розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі шляхом банківського перерахування коштів на рахунок Постачальника. В ціну Товару за даним Договором входить: вартість доставки Товару в місце поставки, вартість упаковки Товару, маркування, відповідального зберігання (в разі необхідності), завантажувальні / розвантажувальні роботи, доставка в приміщення, вивіз упаковки (тари) Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ