Закупівлю оголошено - 13-11-2025, 14:39. Дата останніх змін - 13-11-2025, 14:39

Поточний ремонт облаштування тротуару по вул. Грушевського від будинку №24 до будинку № 3 с. Меденичі Дрогобицького району Львівської області

Поточний ремонт облаштування тротуару по вул. Грушевського від будинку №24 до будинку № 3 с. Меденичі Дрогобицького району Львівської області... Державна закупівля - UA-2025-11-13-010562-a Поточний ремонт облаштування тротуару по вул. Грушевського від будинку №24 до будинку № 3 с. Меденичі Дрогобицького району Львівської області від замовника КП "Меденицьке виробниче управління житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення" від 11/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-13-010562-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-13-011741-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-11-2025, 14:39
по 18-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-11-2025, 14:39
по 21-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 21-11-2025, 14:33

Період оскарження умов закупівлі - по 18-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
647687
647 687 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 238,44 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:КП "Меденицьке виробниче управління житлово-комунального господарства та побутового обслуговування населення"
ЄДРПОУ:20789596 Досьє YouControl
Контактна особа:Рот Марія Ігорівна
Телефон:+380677030488
E-mail:vugk_zvitt@ukr.net
Місцезнаходження:
82160, Україна, Львівська область,смт МЕДЕНИЧІ, Шевченка
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Поточний ремонт облаштування т ...
647 687 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-11-2025, 14:33
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Поточний ремонт облаштування тротуару по вул. Грушевського від будинку №24 до будинку № 3 с. Меденичі Дрогобицького району Львівської області

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 01-04-2026
45230000-8
Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Інші
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 14:35:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 14:35:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 14:35:26
    Інший
    публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 14:35:26
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 14:35:26
          Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Оголошення про проведення закупівлі
            публічнийЕкспортовано:13-11-2025, 14:39:22

              Електронні тендерні вимоги

              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              4. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              5. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Фізичною особою підтверджується, що
              1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Юридичною особою підтверджується, що
              2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              1. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Учасника процедури
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Способи підтвердження:
              Заява
              Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг , Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
              2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              Способи підтвердження:
              Документ
              Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю (відсоток) , У тендерній пропозиції зазначається інформація (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
              1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 1.1 Інформаційна довідка щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, необхідної для надання послуг, відповідно до вимог технічного завдання та кошторисної документації учасника, за формою 1: Форма 1 Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій № з/п Найменування обладнання/ матеріально-технічної бази та технологій (на транспортні засоби (техніку) вказати вид та марку ТЗ, державний реєстраційний номер*) Кількість, од. Власне, орендоване або за договором про надання послуг (співпраці), залучене у субпідрядника/співвиконавця тощо Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис Учасника) Примітка:*якщо транспортний засіб (техніка) підлягає державній реєстрації. 1.2. Учасник підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції: 1.2.1. На підтвердження наявності власного обладнання/механізмів - бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів (довідка повинна містити підпис керівника/уповноваженої особи) або інший документ, що підтверджує право власності (обліку). 1.2.2. На власну техніку (транспортні засоби) учасник завантажує у складі тендерної пропозиції скан-копії технічних паспортів (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ). 1.2.3. На орендовану техніку (транспортні засоби) учасник завантажує у складі тендерної пропозиції скан-копії технічних паспортів (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ). Чинні Договори оренди (найму) техніки (транспортних засобів) (в умовах Договору оренди або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка техніки (транспортного засобу). Обов’язковим додатком до договору оренди повинен бути акт передачі-приймання техніки (транспортного засобу). Договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально. 1.2.4. На техніку (транспортні засоби), яку учасник буде використовувати на підставі Договору про надання послуг (співпраці), учасник завантажує у складі тендерної пропозиції скан-копію чинного Договору про надання послуг (співпраці) технікою (транспортним засобом) - в умовах Договору про надання послуг (співпраці) або в специфікації чи інших Додатках до Договору повинен бути вказаний конкретний вид, марка техніки (транспортного засобу). 1.3. На підтвердження наявності у субпідрядника/співвиконавця обладнання/механізмів учасники надають від такого субпідрядника/співвиконавця: лист-гарантію щодо гарантування про виконання робіт (надання послуг) із залученням їх обладнання/механізмів, бухгалтерську довідку про знаходження на балансі/обліку вказаного обладнання та механізмів або інший документ, що підтверджує право власності (обліку), а на техніку (транспортні засоби) субпідрядника/співвиконавця учасники надають скан-копії технічних паспортів (свідоцтва про державну реєстрацію ТЗ).
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Інформаційна довідка щодо наявності достатньої кількості працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання послуг відповідно до вимог технічного завдання (за формою 2): Форма 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Прізвище, ініціали працівника учасника/ *працівника субпідрядника/співвиконавця Посада із зазначенням (класність/розряд/категорія) Стаж (років) Трудовий договір, договір ЦПХ, інше *Назва субпідрядника/ співвиконавця Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис Учасника) Примітка:*Заповнюється якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника/співвиконавця 2.2. Скан-копія штатного розпису. 2.3. Скан-копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод (подається у випадку, якщо учасник у Довідці форми 2 зазначає працівників, які будуть працювати на умовах ЦПХ на об’єктах даної тендерної закупівлі). 2.4.Кваліфікація особи, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозиції. 2.5. У разі зазначення у Формі 2 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відомостей про працівників субпідрядника/співвиконавця, учасник у складі тендерної пропозиції зобов’язаний надати: 2.5.1. Гарантійний лист (листи) від відповідного субпідрядника/співвиконавця, у якому(яких) підтверджується намір такого суб’єкта виконувати відповідну частину робіт (надавати послуги) із залученням своїх працівників, із обов’язковим зазначенням їхніх прізвищ, ініціалів та посад; 2.5.2.Документальне підтвердження наявності зазначених працівників у штаті субпідрядника/співвиконавця шляхом надання сканованої копії чинного штатного розпису.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - 3.1. Інформаційна довідка із зазначенням замовників торгів, з якими укладались аналогічні договори (не менше одного договору) (за формою 3). Вимоги до аналогічного Договору: це Договір предметом якого є надання послуг (виконання робіт) із будівництва або ремонту (поточного або капітального ремонту) об’єктів вулично-дорожньої мережі. Форма 3 Довідка про досвід виконання аналогічного договору (договорів) № з/п Замовник, адреса, телефон, ПІБ керівника Предмет аналогічного договору Сума договору, (грн) Дата та номер аналогічного договору Стан виконання (виконаний/виконується) ID номер закупівлі, за якою укладено аналогічний договір (за наявності) Керівник або уповноважена особа (назва посади, прізвище, ініціали, підпис Учасника) 3.2. Учасник має надати скан-копію аналогічного договору (договорів), який вказаний(і) в довідці (за формою 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору. 3.3. Позитивний лист-відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів), з яким співпрацював Учасник на договірній основі. Лист-відгук учасник подає щодо виконання Договору (Договорів), вказаного ним у Довідці форми 3. Вимоги до листа-відгуку: 3.3.1. Лист-відгук контрагента подається на фірмовому бланку контрагента (Замовника послуг) із зазначенням дати, вихідного номера реєстрації, за підписом уповноваженої особи контрагента із зазначенням назви посади, прізвища, ініціалів. 3.3.2. Лист-відгук повинен бути виданий у 2025 році, у вигляді скан-копії завантажений в складі документації. 3.4. Учасник повинен завантажити скан-копії довідок про вартість виконаних робіт/послуг або інші документи, що підтверджують виконання аналогічного Договору/аналогічних Договорів, вказаних ним у Довідці форми 3, за весь період їх виконання.
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-11-2025, 14:35:23
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ