Період оскарження умов закупівлі - по 11-08-2025, 00:00
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Технічні та якісні характеристики відповідно до діючих норм на даний вид послуг. Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Розмір бюджетного призначення відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Очікувана вартість предмета закупівлі визначена, як середньоринкова вартість на даний вид послуг
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 120 267,30 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 601,34 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Києві |
| ЄДРПОУ: | 38620155 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://kyiv.dsns.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Людмила Руденко |
| Телефон: | +380442783698 |
| E-mail: | l.rudenko@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,м. Київ, вул. Володимирська, 13 |
2 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1) Під час перевірки пропозиції Учасника було виявлено такі невідповідності: - Учасником не надано у складі тендерної пропозиції довідку або лист (оскільки предметом закупівлі є Послуги) про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та документи зазначені у п.7 розділу 3 Тендерної документації або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Документи (довідка або лист ) по кваліфікації ч.3 ст. 16 Закону у разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Довідка або лист (у разі закупівлі робіт або послуг) про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та документи зазначені у п.7 розділу 3 Тендерної документації або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Документи (довідка або лист ) по кваліфікації ч.3 ст. 16 Закону у разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Вимога п.9 Додатку 1 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учасник для усунення виявлених невідповідностей має надати: 1. Довідку або лист (у разі закупівлі робіт або послуг) про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, та документи зазначені у п.7 розділу 3 Тендерної документації або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. Документи (довідка або лист ) по кваліфікації ч.3 ст. 16 Закону у разі залучення інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю. Вимога п.9 Додатку 1 до тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.