| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 383 570 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 835,70 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Навчальний центр імені Василя Вишиваного Національної гвардії України (військова частина 3007) |
| ЄДРПОУ: | 08803566 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Остапюк |
| Телефон: | +380678070630 |
| E-mail: | zakupki3007@ukr.net |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Керуючись вимогами статті 11, 14 та 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), вимогами пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 №1275, та Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Начальника Навчального центру імені Василя Вишиваного Національної гвардії України від 13.05.2024 № 278. Наказом ННЦ від 06.01.2025р. №16 «Про призначення уповноваженої особи (осіб) з проведення спрощених закупівель НЦ на 2025 рік. Під час розгляду пропозиції ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі UA-2025-05-07-010146-a за предметом «Плити стельові, Плити гіпсокартонні та теплоізоляційні, стрічка армувальна» в кількості: - Плити стельові 600х600 мм - 221,4 м2; - Плити гіпсокартонні товщиною 12,5 мм, 2500*1200*12,5 – 381 м2; - Стрічки армувальні – 620 м; - Плити теплоізоляційні із мінеральної вати – 55,8 м3. По коду ДК 021:2015: 44170000-2 «Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами». Виявлено невідповідність у наданих документах учасника ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ», а саме: 1. Відповідно до пп.1 п 6 Додатку 2 Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі UA-2025-05-07-010146-a Замовником вимагалося: на продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного із наступних документів про відповідність: - декларації (у тому числі декларації про відповідність); - протоколу (у тому числі протоколу випробувань); - звіту; - висновку; - сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності); - атестату; - іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. В ході вивчення пропозиції Учасника ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-05-07-010146-a Учасник надав підтверджуючий документ для оцінки відповідності на «Плити гіпсокартонні KNAUF 2500*1200*12,5», що пропонується учасником як еквівалент продукції що зазначена в тендерній документації Замовника. Документи щодо підтвердження відповідності іншим позиціям товарів що пропонуються Учасником ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» на електронному майданчику закупівлі UA-2025-05-07-010146-a відсутні. На підставі вище зазначеного учаснику закупівлі UA-2025-05-07-010146-a – ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» потрібно завантажити на електронний майданчик my.zakupivli.pro документи на продукцію, що пропонується Учасником у його тендерній пропозиції та щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам щодо підтвердження відповідності товару. На підставі вищезазначених невідповідностей у наданих документах учасника ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ». Учаснику спрощеної закупівлі UA-2025-05-07-010146-a – ТОВ «ЗАХІД ПРОМ ПОСТАЧ» вище вказані недоліки потрібно усунути протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.