Закупівлю оголошено - 08-08-2025, 12:06. Дата останніх змін - 05-09-2025, 11:05

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км ... Державна закупівля - UA-2025-08-08-004803-a Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200 від замовника Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини" від 8/8/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-08-004803-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-08-004611-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 08-08-2025, 12:06
по 13-08-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 08-08-2025, 12:06
по 16-08-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 13-08-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5118922
5 118 922 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:51 189,22 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:25 594,61 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:Державна установа "Місцеві дороги Херсонщини"
ЄДРПОУ:43538115 Досьє YouControl
Контактна особа:Король Олександр Леонідович
Телефон:+380958246154
E-mail:dy.mcdor@ukr.net
Місцезнаходження:
73000, Україна, Херсонська область,місто Херсон, проспект Незалежності, будинок 47
3



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Експлуатаційне утримання автом ...
5 118 922 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200

1
послуга
74300 Україна Херсонська область Бериславський район Автомобільна дорога О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
по 31-12-2025
63710000-9
Послуги з обслуговування наземних видів транспорту


Документи позиції
Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32
    Технічний опис предмету закупівлі
    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32
          Тип документа: Критерії оцінки
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Критерії оцінки
            публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32
              Тип документа: Критерії прийнятності
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Критерії прийнятності
                публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32
                      Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
                      +-
                      Пропозиції

                      Кваліфікація Учасників

                      Інформація про Переможця
                      Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
                      Рішення підписано
                      Ім'я:
                      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
                      Строк розгляду пропозиції:
                      з 16-08-2025 по 23-08-2025
                      Статус:
                      учасник виграв закупівлю
                      Контактна інформація:
                      Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. Микулинецька, буд. 3А, кабінет 313, 46008, Сєнченко Олександр Олександрович
                      Остаточна пропозиція:
                      5 118 922 UAH, з ПДВ
                      Документи пропозиції:
                      Документи рішення:
                      Дата акцепта:
                      21-08-2025, 16:12
                      Період подачі оскарження:
                      по 27-08-2025, 00:00

                      Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

                      Дата публікації: 19-08-25, 17:36:10
                      24

                      Невідповідність № 1 Учасник в Довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування від 15.08.2025 року № 200/25-т, в рядку 2 стовбці 2 «Найменування техніки» вказав «Бульдозер», а в стовбці 3 «Назва/тип/марка/модель» вказаного рядку вказав «Трактор гусеничний Т-170». В цій же довідці учасником зазначено, що вказаний трактор має технічну можливість комбінування характеристик бульдозера. В той же час учасником не зазначено, за рахунок якого бульдозерного обладнання вказаний трактор може виконувати функцію бульдозера. Свідоцтво про реєстрацію трактора також не містить даних про його облаштування бульдозерним обладнанням. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п.1.1.1. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1. Автогрейдери середнього типу – 1од. 2. Бульдозери – 1од 3. Котки дорожні самохідні, маса 19 т – 1од. 4. Котки дорожні самохідні, маса 16 т – 1од 5. Машини поливально-мийні – 1од. У довідці відображається правові підстави використання обладнання (власне, залучене або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Найменування техніки * Назва/тип/марка/модель** Кількість Зазначення правових підстав використання***: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність****. 1 2 3 4 5 6 *найменування приводиться відповідно до переліку, наданого Замовником у цьому пункту Додатку 1 до тендерної документації; ** назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають реєстрації відповідно до законодавства України, назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до технічних паспортів, інструкцій з експлуатації, інших документів, що містять відповідні дані; *** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); **** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 1, це необхідно вказати у довідці під таблицею. Невідповідність № 2 У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг, № 202/25-т від 15.08.2025 року, в якій інженером з охорони праці зазначено Лисака Ігоря Богдановича. В той же час учасником надано копію наказу № 35-к від 21 березня 2019 року, відповідно до якого Лисака І.Б. прийнято на посаду менеджера (управителя) на автомобільному транспорті, а також наказ № 26-к від 26 жовтня 2023 року, відповідно до якого Лисаку І.Б., вже як головному механіку доручено виконання додаткової роботи на умовах суміщення за посадою інженера з охорони праці. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника в цій частині містить суперечливу інформацію щодо посади, на яку було прийнято Лисака І.Б. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Вимога викладена у п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 1 особи; - дорожні робітники – 16 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Невідповідність № 3 У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № 202/25-т від 15.08.2025 року, в якій машиністом зазначено Гудима Романа Олексійовича та надано копію Цивільно-правового договору № 3001-30 від 06.03.2024 року, укладеного ТОВ «Глобал Білд Інжиніринг» (Замовник) з Гудимом Р.О. (Виконавець), відповідно до п. 1.1. якого, в порядку та на умовах, визначених у цьому Договорі, Виконавець зобов’язується на свій ризик та за завданням Замовника виконати, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити визначені види робіт в обсягах та за ціною (вартістю), що наводяться в Додатках до цього Договору, які підписуються з обох Сторін та є невід’ємною частиною цього Договору (далi - Додатки). Однак, зазначені вище Додатки до вказаного Договору учасником не надано, що не дозволяє зробити висновок про вид та характер робіт, які повинен виконати Гудима Р.О. в інтересах Замовника. Вимога викладена у п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 1 особи; - дорожні робітники – 16 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Невідповідність № 4 У складі тендерної пропозиції учасником надано Довідку про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) від 15.08.2025 року № 203/25-т, у рядку 1 якої на підтвердження наявності такого досвіду учасником вказано Договір про закупівлю № 1/ДУ-2024 від 29.03.2024 року, укладений з ДУ «Місцеві дороги Херсонщини» на надання послуг з Експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення на правобережжі Херсонської області. При цьому ціну вказаного договору та суму виконання за ним учасником зазначено в розмірі 37 881 107, 55 грн. Одночасно, учасником надано копію вищевказаного договору, відповідно до п.3.1. якого ціна останнього складає 67 716 200,00 грн., що суперечить даним, зазначеним у вищевказаній Довідці. Крім того, всупереч вимогам п..1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, відповідно до якого в підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає серед іншого аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів), Учасником не надано всі додаткові угоди до цього договору, яких відповідно до даних ЕСЗ «Прозоро» було укладено п’ять. Далі, в рядках 9-10 вказаної Довідки учасником зазначено Договір № 264 від 30 вересня 2021 року, на надання послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200504 (Борщів- Заліщики) – Винятинці-Дунів- Зозулинці на ділянці км 10+000 – км 13+650 (окремими ділянками) Тернопільської області, укладений з Управлінням капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації. Ціна вказаного договору у Довідці визначена в сумі 3 802 800,00 грн, а сума його виконання 3 700 881, 66 грн. В той же час Учасником надано копію вказаного договору та додаткової угоди № 1 від 31 грудня 2021 року до нього, відповідно до якої ціна договору зменшено та становить 3 700 881,66 грн. Крім того, у рядках 15-21 вказаної Довідки учасником зазначено Договір субпідряду № 16-02-21-2П від 16.02.2021 року, укладений з ТОВ «АВАКС ПРОФ». В той же час всупереч вимогам п.1.3.1 Додатку 1 до тендерної документації, в Таблиці 6 якого наведено форму такої довідки, яка передбачає серед інших даних надання інформації про предмет аналогічного договору, Учасником у Довідці не вказано предмет вказаного Договору. Також у складі тендерної пропозиції Учасником надано Відгук Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації щодо діяльності ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» від 13.03.2024 року № 422/01-13, в якому серед іншого зазначено про належне виконання Товариством договору №264 вiд 30.09.2021р., укладеноого за результатами проведення закупівлі послуг з Поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення С200504 (Борщiв - Залiщики) - Винятинцi -Дунiв - Зозулинці на ділянці км 10+000 - км 13+650 (окремими ділянками) Тернопільської області». При цьому вказаний лист містить посилання на ID іншої закупівлі. Вимога викладена у п.п.1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», відповідно до якого Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Таблиця 6 ДОВІДКА про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, в якому підтверджено надання відповідного обсягу 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Керівник (або уповноважена особа) учасника ______ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) * Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років. Аналогічний договір має бути виконаний на 100% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 50 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідність 1 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, відповідно до п.п.1.1.1. п. 1.1. «Кваліфікаційний критерій “наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій” розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» . Невідповідність 2 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , відповідно до п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Невідповідність 3 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , відповідно до п.п. 1.2.1 п.1.2. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Невідповідність 4 Надати достовірні відомості та належним чином оформленні документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів), відповідно до п.п.1.3.1. п.1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)» розділу 1. «Документи, які надаються у складі тендерної пропозиції та підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям» ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».

                      Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 20-08-25, 17:36:10
                      Договір
                      Договір опубліковано
                      Системний номер договору:
                      UA-2025-08-08-004803-a-a1
                      Номер договору:
                      18/ДУ-2025
                      Дата підписання договору:
                      04-09-2025, 00:00
                      Строк дії договору:
                      з 04-09-2025 по 31-12-2025
                      5 118 922 UAH
                      Ціна договору
                      4 265 768,33 UAH
                      Ціна договору без ПДВ

                      Пропозиції Учасників

                      Пропозицію подав:
                      ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"   Досьє YouControl
                      Остаточна пропозиція:
                      5 118 922 UAH, з ПДВ
                      Інформація про субпідрядника:
                      без субпідрядника
                      Підпис:
                      підписано
                      Дата та час подання пропозиції:
                      15-08-2025, 13:08:08
                      Документи:
                      Тип документа:
                      1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                      При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                      2. Вчинення корупційних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                      Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                      3. Вчинення економічних правопорушень
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                      4. Вчинення кримінальних правопорушень
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                      5. Порушення справи про банкрутство
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                      6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                      Підтверджується, що
                      Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                      7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      Юридичною особою підтверджується, що
                      Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                      8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                      Резидентом підтверджується, що
                      У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                      1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Мова тендерної пропозиції: Українська
                      2. Строк дії тендерної пропозиції
                      Підтверджується, що
                      Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
                      120
                      Доказ:
                      Документ
                      26. Інформаційний лист_строк дії ТП.pdf, Строк дії ТП , Згідно вимог Замовника
                      3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                      При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                      Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                      Доказ:
                      Документ
                      20. Довідка субпідрядники.pdf, Субпідряд , Згідно з вимогами Замовника
                      4. Забезпечення тендерних пропозицій
                      Підтверджується, що
                      Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                      Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
                      0.5
                      Доказ:
                      Документ
                      0. Гарантія 120221-Т-3068.rar, БГ , Згідно вимог Замовника
                      5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                      При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                      Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
                      10
                      Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
                      1.0
                      Доказ:
                      Документ
                      1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Учасник підтверджує, що
                      наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                      Доказ:
                      Документ
                      1. Довідка техніка.pdf, МТБ , Згідно вимог Замовника
                      2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                      Учасник підтверджує, що
                      Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                      Доказ:
                      Документ
                      3. Довідка працівники.pdf, Працівники , Згідно вимог Замовника
                      3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                      Учасник підтверджує, що
                      Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)
                      Доказ:
                      Документ
                      4. Довідка аналогічні договори.pdf, Аналогічні договори , Згідно вимог Замовника
                      4. Наявність фінансової спроможності
                      Учасник підтверджує, що
                      Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                      Доказ:
                      Документ
                      7. Фінзвіт_Глобал_2024.pdf, Фінспроможність , Згідно вимог Замовника

                      Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

                      + -
                      Документи тендеру
                      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                        Файл
                        Тип
                        Приватність
                        Стан
                        Дата та час
                        Дії
                        Оголошення про проведення закупівлі
                        публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 12:06:12
                          Тип документа: Проект договору
                            Файл
                            Тип
                            Приватність
                            Стан
                            Дата та час
                            Дії
                            Проект договору
                            публічнийЕкспортовано:08-08-2025, 11:59:32

                              Електронні тендерні вимоги

                              1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Резидентом підтверджується, що
                              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Нерезидентом підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              4. Порушення справи про банкрутство
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              5. Вчинення кримінальних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              6. Вчинення економічних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              7. Вчинення корупційних правопорушень
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Юридичною особою підтверджується, що
                              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Фізичною особою підтверджується, що
                              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                              Застосовується до:
                              Замовника
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
                              Законодавство:
                              При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                              10
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                              1
                              Пошук... відсоток
                              відсоток
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору. , Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1 % від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору – банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 10 днів До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Незалежності, 47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № UA 4482 0172 0355 1899 2200 0058 838 в ГУДКСУ м. Херсон Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 1% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем надання послуг передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо надання послуг; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії до відповідного згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку не пізніше 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги замовника, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця.
                              2. Забезпечення тендерних пропозицій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
                              Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
                              Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 25 594,61 грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі/частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 7. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Державна установа «Місцеві дороги Херсонщини» 73000, Херсонська область, м.Херсон, просп.Незалежності, 47 Код ЄДРПОУ: 43538115 IBAN № UA 4482 0172 0355 1899 2200 0058 838 в ГУДКСУ м. Херсон
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                              0,50
                              Пошук... відсоток
                              відсоток
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Розмір забезпечення тендерної пропозиції , Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 25 594,61 грн.
                              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                              Застосовується до:
                              Переможця тендеру
                              Стосується:
                              Учасника процедури
                              Законодавство:
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця , Якщо залучення субпідрядника / співвиконавця не планується, Учасник надає відповідну інформаційну довідку у довільній формі.
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
                              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця , Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Довідку у довільній формі з інформацією, що підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей ( якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю).
                              4. Строк дії тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                              Пошук... день
                              день
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Строк дії тендерної пропозиції. , Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення зазначеного строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
                              5. Мова (мови) тендерної пропозиції
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Закупівлі
                              Законодавство:
                              Підтверджується, що
                              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              1. Наявність фінансової спроможності
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю , Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», учасник у складі тендерної пропозиції надає: - для Учасників торгів – юридичних осіб — копію звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за будь-який з двох останніх років або за завершений звітний період поточного року; - для суб’єктів малого підприємництва – копію фінансового звіту Учасника-суб’єкта малого підприємництва (форма № 2-м) за будь-який з двох останніх років або за завершений звітний період поточного року. Фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) (рядок звітності 2000) Учасника у розмірі не менше 100% від очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням про прийняття (квитанція №2) відповідними органами, до яких вона мала бути подана. Примітка: Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані учасником-нерезидентом.
                              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів)
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність документально підтвердженого досвіду про виконання аналогічного(аналогічних) договору (договорів) , Учасник надає довідку за формою згідно Таблиці 6, яка містить інформацію про виконання аналогічного(-их) договору (-ів)*. Таблиця 6 ДОВІДКА про наявність в Учасника процедури документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору(-ів) № п/п Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Аналогічний договір: Найменування робіт/ одиниця виміру відповідно до переліку основних (ключових) робіт Обсяг робіт/ одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, в якому підтверджено надання відповідного обсягу 1. Номер договору. 2. Дата укладання договору 3.Предмет договору. 1. Ціна договору, грн 2.Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Керівник (або уповноважена особа) учасника ______ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) * Аналогічним договором слід вважати договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту або надання послуг з експлуатаційного утримання, поточного ремонту /поточного середнього ремонту/ автомобільних доріг загального користування, укладений (ні) протягом останніх 5-ти років. Аналогічний договір має бути виконаний на 100% від загальної ціни договору. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі не менше 50 % від об’ємів послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Якщо Учасник вказує в якості досвіду – договори, де він виступав субпідрядником, в такому випадку він надає відгук стосовно виконаних ним робіт (наданих послуг) від Генерального Замовника (балансоутримувача дороги). В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: - аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів); - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3), на суму вартості виконання аналогічного договору; - акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В), які підтверджують обсяг визначених Замовником основних видів робіт в натуральних величинах. - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним (-и) договором(-ами). Об’єми основних робіт: Назва (короткий опис) Одиниця виміру Обсяг 2 3 4 Улаштування вирівнювального шару основи із шлаку доменного м3 1113 Планування узбіч м 30400
                              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 5 з інформацією про кількість інженерно-технічних працівників ключових посад відповідної кваліфікації, дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для надання послуг за Договором про закупівлю. Мінімальний необхідний перелік працівників, наявність яких повинен підтвердити учасник: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації - 1 особа; - начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - майстер або інша особа, яка виконує його функції - 1 особа; - інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (не менше 1 особи); - інженер з охорони праці (не менше 1 особи); - геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт - 1 особи; - дорожні робітники – 16 осіб; - машиністи/водії/оператори дорожньо-транспортних машин i механізмів – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність механізмів, обладнання та устаткування (Таблиця 1); Таблиця 5 ДОВІДКА про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені для надання послуг № з/п Посада П.І.Б. Освіта/ найменування учбового закладу/спеціальність* Штатний/ цивільно-правова угода Примітка 1 2 3 4 5 6 * Графи 4 не є обов’язковими для заповнення щодо дорожніх робітників та машиністів/водіїв/операторів дорожньо-транспортних машин і механізмів. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) Учасник-нерезидент повинен надати документи з урахуванням особливостей законодавства його країни походження (далі – аналоги документів). Аналоги документів повинні містити примітку на заміну яких документів вони надані Учасником нерезидентом. У разі відсутності аналогів зазначених документів, Учасник нерезидент повинен надати довідку в довільній формі з поясненням щодо їх відсутності. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. На підтвердження інформації щодо наявності в Учасника процедури закупівлі працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок або копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копії трудових договорів (контрактів) з особами, що будуть задіяні Учасником процедури закупівлі під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність трудових правовідносин Учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та працівник(и), який(і) зазначений(і) у тендерній пропозиції такого учасника процедури закупівлі, є штатними або залученими працівниками такого учасника(ів) об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції додатково надається лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його штатних або залучених працівників, під час виконання робіт/надання послуг за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Для підтвердження інформації про інженерно-технічних працівників, яких зазначено у довідці, Учасник має надати: - скан-копії дипломів про закінчення навчальних закладів (спеціальність та (або) освітня програма, які пов’язані з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг – не менше, ніж у трьох працівників). Для підтвердження інформації про кваліфікацію геодезиста Учасник має додатково надати: - скан-копію чинного кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Надати на керівника підприємства та/або особи, що здійснює технічне керівництво підприємством: - документи про проходження навчання з питань охорони праці, а саме: «Навчання з ОП, Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» (НПАОП 0.00-1.71-13); «Навчання з ОП, Система стандартів безпеки праці. Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення» (ДБН А.3.2-2-2009), НПАОП 45.2-7.02-12; «Навчання з ОП, Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» (НПАОП 0.00-1.75-15).
                              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Застосовується до:
                              Учасника процедури
                              Стосується:
                              Лоту Експлуатаційне утримання автомобільної дороги О220104 Нова Калуга до О220101 Бериславського району Херсонської області, на ділянці від км 0+800 до км 15+200
                              Законодавство:
                              Учасник підтверджує, що
                              1 - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                              Статус: Активна
                              Дата створення: 08-08-2025, 11:59:29
                              Способи підтвердження:
                              Документ
                              наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 1, що містить перелік техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), необхідний для надання послуг, що є предметом закупівлі. Такий перелік має включати, як мінімум, наступну техніку та її кількість: 1. Автогрейдери середнього типу – 1од. 2. Бульдозери – 1од 3. Котки дорожні самохідні, маса 19 т – 1од. 4. Котки дорожні самохідні, маса 16 т – 1од 5. Машини поливально-мийні – 1од. У довідці відображається правові підстави використання обладнання (власне, залучене або субпідрядної організації), яке залучається до надання послуг. У випадку залучення обладнання третіх осіб, зазначаються документ з номером і датою реєстрації правових підстав, згідно яких учасник залучає відповідне обладнання. Таблиця 1 ДОВІДКА про наявність механізмів, обладнання та устаткування № з/п Найменування техніки * Назва/тип/марка/модель** Кількість Зазначення правових підстав використання***: власний/право користування Назва та реквізити документу, що підтверджує приналежність****. 1 2 3 4 5 6 *найменування приводиться відповідно до переліку, наданого Замовником у цьому пункту Додатку 1 до тендерної документації; ** назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми не підлягають реєстрації відповідно до законодавства України, назва/тип/марка/модель зазначається відповідно до технічних паспортів, інструкцій з експлуатації, інших документів, що містять відповідні дані; *** якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (договір оренди, договір лізингу, договір надання послуг, договір субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством України); **** зазначається найменування, номер та дата документу, відповідно до графи 5 Таблиці 1. У випадку застосування машин чи механізмів, які мають технічну можливість комбінувати характеристики машин чи механізмів, які наведені у Таблиці 1, це необхідно вказати у довідці під таблицею. Керівник (або уповноважена особа) учасника __ _____________ П.І.Б. (підпис, печатка) У разі, якщо тендерна документація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, обладнання або механізмів, джерело його походження або виробника, мається на увазі “або еквівалент”. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в Таблиці 1: - свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми реєстрація по яких не передбачена діючим законодавством України, Учасник надає інвентарну картку обліку об’єкта основних засобів або виписку з балансових рахунків підприємства та технічні паспорти, інструкції з експлуатації, інші документи, що містять дані про назву, тип, марку, модель; Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучені, то Учасником на всі вказані у довідці, транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування, подаються: - посвідчені копії дійсних та чинних, протягом всього строку договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди та ін. на всі, вказані у довідках транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, обладнання та устаткування тощо, надані Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг); - акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Якщо тендерна пропозиція подається Учасником (об’єднанням учасників) та транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини та механізми, які зазначені у тендерній пропозиції такого Учасника процедури закупівлі, є власністю учасників об’єднання, на виконання частини 5 статті 16 Закону, у складі тендерної пропозиції подається: - лист підтвердження адресований Замовнику торгів, у довільній формі, від учасника об’єднання про надання згоди щодо використання Учасником (об’єднанням учасників) його транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин або механізмів, під час виконання робіт за предметом закупівлі у разі перемоги у даній процедурі закупівлі. Якщо техніка не є власністю учасника об’єднання, а залучається учасником об’єднання на користь Учасника (об’єднання учасників), на підставі права користування (оренди, лізингу, послуг, тощо), то на таку техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), у складі пропозиції додатково подається: - посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників), дійсних та чинних, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, послуг технікою та ін. (*договори, що посвідчують право користування, які укладені учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників): оренди, суборенди, послуг технікою та ін., крім лізингу, на всю техніку, зазначену Учасником (об’єднання учасників) у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг; - посвідчені відповідно до умов тендерної документації акт(и) приймання-передачі учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників) (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання учасником об’єднання на користь третьої особи - Учасника (об’єднання учасників)) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); Договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг). У випадку подання учасником копій договорів, які в силу закону є недійсними, такі договори не є належним підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Усі правочини, які подані в складі тендерної пропозиції учасника мають відповідати вимогам законодавства та нормативно правовим актам України. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію як «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців. При залученні Субпідрядника, для підтвердження Учасником кваліфікаційного критерію, Субпідрядник надає інформацію та/або документи лише в частині, що доповнює таке підтвердження. 1.1.2. Учасник надає довідку в довільній формі щодо наявності власної або залученої випробувальної/вимірювальної дорожньої лабораторії для проведення вхідного та операційного контролю (далі — вимірювальна лабораторія), яка спроможна виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для надання послуг, що є предметом закупівлі. Для документального підтвердження інформації, наведеній в довідці Учасник надає: - договір з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод до договору про залучення сторонньої(-іх) вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасником (надається щодо залученої(их) лабораторії(й)); - документ (-ти) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво/рішення/ тощо про атестацію (сертифікацію) тощо або свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями вимогам ДСТУ ISO 10012:2005) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання Учасником. - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія (-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі;
                              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ