Період оскарження умов закупівлі - по 29-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 12 000 UAH |
| Замовник: | Визирська сільська рада Одеського району Одеської області |
| ЄДРПОУ: | 04378669 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://vyzyrska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Оксана Дем'яненко |
| Телефон: | +025595585 |
| E-mail: | vizirkarada20@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 67543, Україна, Одеська область,Одеський район, с. Визирка, вул. Ставніцера Олексія, будинок 56 |
0 |
Вимога про усунення невідповідностей Згідно з п. 20 Додатку №7 до Тендерної документації (п. 2 розділу ІІІ ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції), Учасник має надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції. Зокрема серед переліку документів, які має надати Учасник на виконання вказаної вимоги є копія платіжної інструкції з зазначенням номеру такої банківської гарантії або номеру та дати договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за такою банківською гарантією). Відповідно до п. 1 розділу ІІІ ТД «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» тендерна пропозиція подається з завантаженням також наступних документів - сканів, виготовлених з оригіналів документів, або завірених належним чином копій документів. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції надано документ: «06.2.Копія платіжна інстр. 12 тис.БГ.pdf». Вказана копія платіжної інструкції завірена підписом уповноваженої особи Учасника та печаткою Учасника процедури закупівлі із зазначенням посади, ПІП та дати завірення. При цьому, зазначена копія документу платіжної інструкції чорно-білого формату, що не відповідає вимогам п. 1 розділу ІІІ ТД. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступні документи: скан виготовлений з оригіналів документів, або завірену належним чином копію документу платіжної інструкції з зазначенням номеру такої банківської гарантії або кольоровий скан, виготовлений з оригіналу такого документа, з урахуванням п.1 розділу ІІІ ТД, шляхом завантаження таких документів до ЕСЗ. Керуючись п. 44 Особливостей (Постанова КМУ №1178), Замовник може відхилити ТП Учасника У РАЗІ НЕ ВИПРАВЛЕННЯ виявлених Замовником після розкриття ТП невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником у складі ТП, та/або якщо Учасник змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.