Закупівлю оголошено - 11-09-2025, 10:32. Дата останніх змін - 11-09-2025, 10:32

Папір для двостороннього цифрового друку 80 г/м2, білий, формат А4, 500 арк./пач.

Папір для двостороннього цифрового друку 80 г/м2, білий, формат А4, 500 арк./пач.... Державна закупівля - UA-2025-09-11-002346-a Папір для двостороннього цифрового друку 80 г/м2, білий, формат А4, 500 арк./пач. від замовника ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД" від 9/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-11-002346-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-09-2025, 10:32
по 17-09-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-09-2025, 17:00
по 22-09-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Буде визначено з початком прийому пропозицій

Спрощена закупівля
Статус:Період уточнень
Бюджет:
133600
133 600 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:668 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧУГУЇВСЬКИЙ АВІАЦІЙНИЙ РЕМОНТНИЙ ЗАВОД"
ЄДРПОУ:08305644 Досьє YouControl
Сайт:http://charz.com.ua
Контактна особа:130 Відділ закупівель
Телефон:380986395066
E-mail:tender130@ukroboronprom.com
Місцезнаходження:
Україна
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Папір для двостороннього цифро ...
133 600 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папір для двостороннього цифрового друку: Maestro Extra або Color Copy або Double A або IQ Premium або Maestro Expert 80 г/м2, білий, формат А4, 500 арк./пач.

800
пачка
Україна Відповідно до документації
з 01-10-2025 по 30-11-2025
30190000-7
Офісне устаткування та приладдя різне


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    sign.p7s
    Оголошення про проведення закупівлі
    приватнийЕкспортовано:11-09-2025, 10:32:47
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 10:32:37
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:11-09-2025, 10:32:37
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Папір для двостороннього цифрового друку 80 г/м2, білий, формат А4, 500 арк./пач.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:32:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              .Довідка з інформацією про виконання не менше 2(двох) аналогічних* раніше укладених договорів, Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах, зазначених у довідці, , 1.1.Довідка з інформацією про виконання не менше 2(двох) аналогічних* раніше укладених договорів (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) протягом 2024-2025 років. **Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір на постачання канцелярського приладдя від 50тис.грн. 1.2. Скановані копії документів принаймні по 2-х договорах, зазначених у довідці, зміст якого підтверджує якісне виконання договору (листи-відгуки або акти виконаних робіт (якщо актів декілька - достатньо двох актів на кожен договір), або видаткові накладні (якщо видаткових накладних декілька - достатньо двох видаткових накладних на кожен договір), або інші подібні документи), що підтверджують факт виконання договорів зазначених у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів.
              2. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Папір для двостороннього цифрового друку 80 г/м2, білий, формат А4, 500 арк./пач.
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 11-09-2025, 10:32:37
              Способи підтвердження:
              Документ
              остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати») , Наявність обороту (доходу) учасника за останній звітний період: 2024рік на суму не менше 50% від вартості поданої пропозиції: 1) якщо Учасник є юридичною особою - резидентом: - остання затверджена річна фінансова звітність (форма №1 «Баланс» та форма №2 «Звіт про фінансові результати») 2) якщо Учасник є юридичною особою – нерезидентом: ˗ довідка у довільній формі згідно законодавством країни виробника. 3) якщо Учасник є фізичною особою-підприємцем: - остання фінансова звітність (декларація про доходи). Ті учасники, що працюють менше одного року, надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, а також запитуваною інформацією в довільній формі.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ