| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 222 094,45 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 110,47 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ВІННИЦЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45165321 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яна Матвєєва |
| Телефон: | +380673578385 |
| E-mail: | yana.melnyk@grmu.com.ua |
| Місцезнаходження: | 21012, Україна, Вінницька область,Вінницький р-н місто Вінниця, пров.Широцького Костя будинок 24 |
2 |
Під час розгляду пропозиції Учасника закупівлі за предметом - Драбини за кодом ДК 021:2015: 44420000-0 «Будівельні товари» (№UA-2025-05-21-009208-a) ФОП Лук'ян Михайло Федорович (далі – Учасник), виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані Учасником у пропозиції, а саме: 1. На виконання вимог пункту 1.2 розділу 1 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 07.02.2025, чим недотримано вимоги даного пункту, зокрема: дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі (дата оголошення 21.05.2025); 2. На виконання пункту 1 розділу 2 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано аналогічний договір від 29.05.2020, видаткову накладну та лист-відгук, чим недотримано вимоги даного пункту, зокрема: під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022-2025 років, на постачання товару, що є предметом закупівлі. 3. На виконання вимог пункту 2 розділу 3 додатку 2 Документації закупівлі, Учасником надано Витяги з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на Лук’яна Михайла Федоровича та Панаскевича Юрія Валерійовича від 28.04.2025, чим не дотримано вимоги даного пункту, зокрема: витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників (03.06.2025); 4. Відсутня довідка щодо відсутності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків (У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків, з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору), надання якої передбачено пунктом 3 розділу 3 додатку 2 Документації закупівлі; 5. Учасником надано Опитувальник контрагента – юридичної особи згідно додатку 6 Документації закупівлі, проте для ФОП передбачено надання Опитувальника контрагента – фізичної особи згідно додатку 7 Документації закупівлі, чим не дотримано передбачені вимоги Документації закупівлі. Для усунення невідповідності, Учасник протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей повинен завантажити в електронній системі закупівель: 1. Копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (дата витягу повинна бути не раніше трьохмісячного строку відносно дати оприлюднення оголошення про проведення закупівлі); 2. Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Для документального підтвердження досвіду, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - Скановану/-і копію/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. - Скановану/-і копію/-ї видаткової/-их накладної/-их та/або акту/-ів приймання-передачі товару, які підтверджують виконання аналогічного договору. В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-і копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 1.1. - Скановану копію листа-відгука від замовника до наданого на вимогу підпункту 1.1. Договору. * Під аналогічним договором слід розуміти договір, укладений протягом 2022 – 2025 років, на постачання товару, що є предметом закупівлі. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані Документи згідно з вимогами пунктів 1.2. та 1.3. надаються учасником по будь-якому договору наданому учасником на вимогу пункту 1.1., при чому такі документи повинні відноситись до одного і того ж договору, та оформлені від одного і того ж замовника; 3. Витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. 4. Довідку у разі відсутності/наявності невиконаних зобов’язань за раніше укладеним (-ими) договором (-ами) про закупівлю з Замовником, в тому числі в особі його філії, що призвело до дострокового розірвання договору, і до учасника було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків. У разі наявності невиконаних зобов’язань учасником надається підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, а саме інформацію про сплату або зобов’язання сплатити штрафи та/або відшкодування збитків (з обов’язковим зазначенням найменування замовника за відповідним договором, номеру та дати укладання договору). 5. Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою опитувальник контрагента - фізичної особи (Додаток 7 Документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.