Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 730 969 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 17 309,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
| ЄДРПОУ: | 43665271 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Галина Міщенко |
| Телефон: | 380443097731 |
| E-mail: | mishchenko.g.i@uz.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ про продовження строку розгляду тендерної пропозиції 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» (філія «ВК» АТ «Укрзалізниця») 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Папір туалетний у рулонах без перфорації, з вторинної сировини (макулатура), код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки. 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-03-20-013775-a. 6. Найменування учасника: Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬБАТРОС», ЄДРПОУ 41224477. 7. Аргументація продовження строку розгляду тендерної пропозиції: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Електронною системою закупівель визначено найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією тендерну пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬБАТРОС», ЄДРПОУ 41224477. У зв’язку з необхідністю детального розгляду документів наданих в складі тендерної пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬБАТРОС» виникла необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» _____________ Галина МІЩЕНКО
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Найменування замовника: філія «Вокзальна компанія» акціонерного товариства «Українська залізниця» 2. Ідентифікаційний код: ЄДРПОУ 43665271 3. Місцезнаходження замовника: м. Київ 4. Предмет закупівлі: Папір туалетний у рулонах без перфорації, з вторинної сировини (макулатура), код за ДК 021:2015 - 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки 5. Ідентифікатор процедури закупівлі в електронній системі закупівель: № UA-2025-03-20-013775-a 6. Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 7. Перелік виявлених невідповідностей учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «АЛЬБАТРОС», ідентифікаційний код учасника в ЄДР 41224477: 7.1. Учасником надано Гарантійний лист, Вих.від 31.03.2025 р. (файл: Гарантійний лист к сертифікату.pdf»), в якому зазначений термін дії чинного сертифікату не співпадає з вказаним терміном дії Сертифікату відповідності, зареєстрованого в Реєстрі органу з оцінки відповідності за № UAO.YT.122701-24, наданого у складі тендерної пропозиції (файл: «Сертифікат відповідності_ТОВ «ТК АЛЬБАТРОС»_Вироби з паперу (2024-2025 р.р.).pdf»), що не відповідає вимогам підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ приведений у відповідності до вимог підпункту 1.2 пункту 1 Додатку 2 до тендерної документації. 7.2. Учасником надано Довідку з відомостями про учасника (файл: «Довідка з відомостями про учасника.docx»), в якій не зазначено статус платника податку на прибуток та некоректно зазначено статус платника ПДВ, що не відповідає вимогам визначеним в підпункті 6.5 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ приведений у відповідності до вимог підпункту 6 2 пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації. 7.3. Учасником не надано цінову пропозицію за формою згідно з Додатком 4 до тендерної документації, що не відповідає вимогам визначеним в пункті 3 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ приведений у відповідності до вимог пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації. 7.4. Учасником надано ДОГОВІР № 20/сн-16 від 04 квітня 2023р. (файл: «Копія укладення аналогічного договору(2).pdf»), в якому відсутній Додаток 1, що є невід’ємною частиною цього договору та ДОГОВІР ЗАКУПІВЛІ № ОД/НХ-23-1298Ю від 04.04.2023 (файл: «Копія укладення аналогічного договора(1).pdf»), в якому відсутній Додаток 1 – Специфікація № 1, який є невід’ємною частиною цього Договору, що не відповідає вимогам визначеним в підпункті 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Дозавантажити документ/документи приведений/приведені у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації. Уповноважена особа Менеджер-начальник відділу закупівель філії «ВК» АТ «Укрзалізниця» ______________ Галина МІЩЕНКО
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.