| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 700 183,37 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 500,92 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина Т0920 |
| ЄДРПОУ: | 26632252 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Сухорукова |
| Телефон: | 380671889893 |
| E-mail: | gdzt0920@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
2 |
Під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі була виявлена наступна невідповідність в інформації, що подана учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції: Згідно Оголошення про проведення спрощеної закупівлі Учасник повинен додати до пропозиції наступні документи: Згідно пункту 15.1. Цінову пропозицію учасника відповідно до форми, наведеної в Додатку № 2 до Оголошення. Встановлено, що Учасником в ціновій пропозиції невірно вказано розрахунок вартості товару. Згідно пункту 15.8. Учаснику закупівлі надати інформаційну довідку в довільній формі, яка містить інформацію про учасника закупівлі Встановлено, що Учасником в інформаційній довідці не вказано: - повне найменування англійською мовою; - власники (усі учасники/засновники/акціонери суб’єкта господарювання); - кінцевий бенефіціарний власник (або вкажіть про його відсутність) та структура власності суб’єкта господарювання; - термін ведення господарської діяльності; - якщо учасник є дочірнім підприємством або материнською компанією іншої компанії – вказати повну назву підприємства/компанії; - юридичну адресу; - фактичну адресу вказано не повністю; - не вказано громадянство керівника підприємства. Згідно пункту 15.13. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів) з копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж двох договорів, зазначених в наданій Учасником довідці та листи-відгуку (або рекомендаційні листи тощо) (не менше двох) від контрагента (-ів) стосовно позитивної співпраці з учасником по аналогічним предметам закупівлі (Примітка: Аналогічними вважаються виконані договори на постачання товару: Зварювальний напівавтомат та/або плазморіз) Встановлено, що Учасник надав підтвердження виконання договору тільки одного договору, а вимагається підтвердження не менше ніж двох договорів. Згідно вимог Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою КМУ №1275 від 11.11.2022, Учаснику необхідно усунути зазначені вище невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.