Період оскарження умов закупівлі - по 18-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 547 700,11 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 738,50 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ушомирська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04348131 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Пригоцька |
| Телефон: | +380975289815 |
| E-mail: | pryhotskao@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПОЛІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОБУТ", (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказаний документ відповідно до вимог замовника, а саме: в декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра), яку надав учасник зазначено, що місце виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки: «за місцезнаходженням роботодавця», адреса якого не є адресою місця надання послуг за предметом закупівлі. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра) (згідно вимог замовника). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП "Шевченко Кирило Сергійович», (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: «2.1. Довідку, складену в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, яка є предметом закупівлі. * довідка обов’язково має містити, зокрема, інформацію про наявність в учасника: - не менше одного працівника, який має Посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію вказаного посвідчення). - не менше трьох працівників, які мають Посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копії вказаних посвідчень)». У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказані посвідчення. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» у кількості не менше одного (згідно вимог замовника), - посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» у кількості не менше трьох (згідно вимог замовника). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ФОП "Паліш Дмитро Володимирович", (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: «2.1. Довідку, складену в довільній формі, про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуги, яка є предметом закупівлі. * довідка обов’язково має містити, зокрема, інформацію про наявність в учасника: - не менше одного працівника, який має Посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копію вказаного посвідчення). - не менше трьох працівників, які мають Посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (надати у складі тендерної пропозиції оригінал/копії вказаних посвідчень)». У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказані посвідчення. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - посвідчення про проходження навчання за освітньою програмою «вальник лісу» у кількості не менше одного (згідно вимог замовника), - посвідчення про проходження повного курсу навчання з безпечних методів та прийомів виконання робіт з робочої платформи самопідіймальної колиски відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.80-18 «Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання» та НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» у кількості не менше трьох (згідно вимог замовника). 2. 2.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказаний документ. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 2 Розділу ІV Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (для робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.