Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Військова частина 3018 Національної гвардії України |
ЄДРПОУ: | 39806952 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Юрій Вікторович Станчуляк |
Телефон: | +380665862261 |
E-mail: | y.stanchuliak@ngu.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна |
2 |
07.02.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього оголошення. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" не виконав вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та не надав документи та інформацію Замовнику у відповідності до вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Ноутбук 2E Imaginary 15 NL57AU-15UA05 за кодом ДК 021:2015: «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)». Учаснику ТДВ "ІБФ ЛДС" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи та необхідну інформацію, що відповідають вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі товару: Ноутбук 2E Imaginary 15 NL57AU-15UA05 за кодом ДК 021:2015: «30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)», протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Окрім того, у відповідності до вимог п.п. 1 п. 15 Оголошення, документи пропозиції повинні бути підписані керівником, завірені печаткою. Всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF). Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" надав Заявнику документи не підписані керівником, не завірені печаткою. Учаснику ТДВ "ІБФ ЛДС" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи, які у відповідності до вимог п.п. 1 п. 15 Оголошення, повинні бути підписані керівником, завірені печаткою, скановані у форматі PDF, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Окрім того, у відповідності до вимог підпункту 5.2. пункту 5 Додатку № 2 Оголошення для документального підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, Учасник надає наступні документи у складі пропозиції: з метою запобігання поставки Замовнику неякісного товару Учасник надає оригінал листа від виробника ноутбуку або офіційного представника виробника або від офіційного постачальника (дистриб’ютора) ноутбуків з зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання пропозицій в якому підтверджується можливість Учасника здійснити поставку запропонованих ноутбуків відповідно до вимог закупівлі. Учасником дана вимога не виконана. Учасником ТДВ "ІБФ ЛДС" в складі своєї пропозиції не надано оригінал листа від виробника ноутбуку або офіційного представника виробника або від офіційного постачальника (дистриб’ютора) ноутбуків в якому підтверджується можливість Учасника здійснити поставку запропонованих ноутбуків відповідно до вимог закупівлі. Учаснику ТДВ "ІБФ ЛДС" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог підпункту 5.2. пункту 5 Додатку № 2 Оголошення, а саме: оригінал листа від виробника ноутбуку або офіційного представника виробника або від офіційного постачальника (дистриб’ютора) ноутбуків з зазначенням найменування Замовника, номера закупівлі в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси Учасника, який підтверджує статус учасника як партнера, чинного на дату подання пропозицій в якому підтверджується можливість Учасника здійснити поставку запропонованих ноутбуків відповідно до вимог закупівлі, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.