Період оскарження умов закупівлі - по 04-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 186 011 290 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 930 056,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 5 580 338,70 UAH |
| Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
| ЄДРПОУ: | 25946285 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яковлева Ганна Сергіївна |
| Телефон: | 380502131009 |
| E-mail: | yakovleva.hs@restoration.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область,Краматорськ, вулиця Степана Чубенка, будинок 12 |
5 |
1. Відповідно до вимог додатка №1.4 таблиці №1 «Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій», договори, надані у якості підтвердження наявності техніки, мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. У разі якщо їх строк дії менше строку надання послуг, договори повинні містити умови про можливість пролонгації на строк надання послуг, або Учасник надає оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. У договорі оренди № 0108/23-Д від 01.08.2024, укладеному з ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», п.3.1 не співпадає з п.9.1 даного договору. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, договір на оренду техніки, чинний на день подання тендерної пропозиції. У разі якщо їх строк дії менше строку надання послуг, договір повинен містити умови про можливість пролонгації на строк надання послуг, або Учасник надає оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його техніки для надання послуг Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг. 2. Відповідно до вимог додатку №1.4 таблиці №2 «Інформація про матеріально-технічну базу (у т.ч. бази зимового утримання та складування протиожиледних засобів)» у графі 4 Зазначення приналежності (якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається право користування (договір оренди, суборенди або в інший спосіб, визначений законодавством України)) У тендерній пропозиції в інформації від 06.04.2025 № 4-т, графа 4 пунктів 1 та 2 не відповідає наданим підтверджуючим документам. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлену таблицю №2 «Інформація про матеріально-технічну базу (у т.ч. бази зимового утримання та складування протиожиледних засобів)» відповідно до додатку №1.4 тендерної документації. 3. Відповідно до вимог додатка №1.4 «Інформація про наявність лабораторії», у разі залучення лабораторії, надається гарантійний лист власника про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, з зазначенням об’єкту закупівлі. У документах, наданих Учасником, даний гарантійний лист відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати гарантійний лист власника лабораторії про те, що під час надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, з зазначенням об’єкту закупівлі. 4. Відповідно до вимог додатка №1.4 таблиці №4 Учасником надається «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг». Учасником надано Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг №8-т від 06.04.2025, в якій: - у п.42 гр.3 не відповідає наданим підтверджуючим документам, - у п.44 гр.5 не відповідає наданим підтверджуючим документам. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати виправлену Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до надання послуг. 5. Відповідно до вимог додатка №1.4 Учасником надається таблиця №5 «Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів)». Для підтвердження виконання аналогічних договорів, Учасник надає акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3). Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, надав договір надання послуг від 31.03.2023 №2-9 та акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3), які надані не в повному обсязі. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, відсутні акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форми КБ-3) до договору від 31.03.2023 №2-9. 6. Відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації, Учасник надає електронну банківську гарантію забезпечення тендерної пропозиції. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми); — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. У складі тендерної пропозиції Учасника надана електронна банківська гарантія від 04.04.2025 №2025/1/1562/Т, в якій зазначено договір, відповідно до якого надається гарантія – Договір приєднання №2025/1/1562/Т до публічної пропозиції на укладання договору про надання банківських гарантій АТ «ЮНЕКС БАНК» (Про надання гарантії) від 04.04.2025. Даний договір у складі тендерної пропозиції відсутній. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, Договір приєднання №2025/1/1562/Т до публічної пропозиції на укладання договору про надання банківських гарантій АТ «ЮНЕКС БАНК» (Про надання гарантії) від 04.04.2025. 7. Відповідно до вимог додатка №1.4 таблиці №3 Учасником надається «Довідка щодо наявності асфальтобетонного (асфальтобетонних) заводу (заводів), який буде (будуть) залучений (залучені) для виконання робіт/надання послуг згідно предмету закупівлі», до якої надаються транспортні схеми перевезення асфальтобетонних сумішей. У наданих Учасником 5 транспортних схемах, місце виробництва асфальтобетону не відповідає місцезнаходженню асфальтобетонного заводу. У транспортній схемі транспортування сумішей (№17-Т від 06.04.2025) на автомобільну дорогу Н-15 Запоріжжя-Донецьк, вказаний маршрут транспортування не відповідає вимогам безпеки в умовах воєнного стану. Для усунення зазначених невідповідностей, Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, виправлені транспортні схеми.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.