Закупівлю оголошено - 23-12-2024, 16:55. Дата останніх змін - 23-12-2024, 16:55

ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки - Молоко коров'яче ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ, пастеризоване, 2,5%, 1000г

ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки - Молоко коров'яче ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ, пастеризоване, 2,5%, 1000г... Державна закупівля - UA-2024-12-23-019388-a ДК 021:2015 15510000-6 Молоко та вершки - Молоко коров'яче ВОЛОШКОВЕ ПОЛЕ, пастеризоване, 2,5%, 1000г від замовника Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради" від 12/23/2024 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2024-12-23-019388-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2024-12-23-024016-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 23-12-2024, 16:55
по 26-12-2024, 00:00

Товар має відповідати вимогам законодавства про безпечність та окремим показникам якості харчових продуктів. Якість Товару повинна відповідати державним стандартам, технічним регламентам, санітарним, гігієнічним та іншим нормам, встановленим для кожного виду Товару. Якість Товару повинна бути підтверджена сертифікатом якості виробника або сертифікатом відповідності (чи іншими документами, що підтверджують якість Товару) та мати відповідний термін реалізації, який дозволяє використати Товар за призначенням у необхідний для Замовника строк (не менше ніж 75% загального терміну придатності Товару, якщо інше не вказано у Специфікації). Документи, що засвідчують якість та відповідність Товару, Постачальник зобов’язаний передати Замовнику в момент передачі Товару. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість Товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення, термін реалізації, умови зберігання (для Товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Товар постачається партіями згідно заявки Замовника з 01.01.2025 року до 31.12.2025 року, не менше 3 (трьох) разів на тиждень, протягом 2 (двох) календарних дні, з моменту отримання заявки від Замовника. Товар постачається у робочі дні (з понеділка по п’ятницю включно), з 07:00 год по 12:00 год.(включно). Товар пакується в тару, яка відповідає діючим стандартам та забезпечує схоронність продукції при перевезенні та зберіганні.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
336000
336 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне підприємство "Полтавська обласна клінічна інфекційна лікарня Полтавської обласної ради"
ЄДРПОУ:01999661 Досьє YouControl
Контактна особа:Мартинченко Артем
Телефон:+380532608735, +380508894627
E-mail:info@pokil.pl.ua
Місцезнаходження:
36011, Україна, Полтавська область,м. Полтава, пр-т Першотравневий, буд. 22
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Молоко коров'яче

8 000
кілограм
36011 , Україна , Полтавська область , м. Полтава , пр-т Першотравневий, 22 ,
з 01-01-2025 по 31-12-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Упаковкаплівка поліетиленоваАктивна23-12-2024, 16:54
ВидпастеризованеАктивна23-12-2024, 16:54
БрендВОЛОШКОВЕ ПОЛЕАктивна23-12-2024, 16:54
Без лактозиНіАктивна23-12-2024, 16:54
Масова частка жирувід 2.5 до 2.5Активна23-12-2024, 16:54
Маса неттовід 1000 до 1000Активна23-12-2024, 16:54
Відповідність ДСТУ 2661ТакАктивна23-12-2024, 16:54
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:23-12-2024, 16:55:44
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:23-12-2024, 16:54:48
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата за поставлений Товар проводиться Замовником протягом 30 (тридцяти) календарних днів, на підставі наданих Постачальником належним чином оформлених видаткових накладних та рахунку-фактури, шляхом перерахування грошових коштів на вказані у рахунку та видатковій накладній реквізити Постачальника. Датою здійснення будь-яких платежів Замовником за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Замовника. Розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі шляхом банківського перерахування коштів на рахунок Постачальника. В ціну Товару за даним Договором входить: вартість доставки Товару в місце поставки, вартість упаковки Товару, маркування, відповідального зберігання (в разі необхідності), завантажувальні / розвантажувальні роботи, доставка в приміщення, вивіз упаковки (тари) Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ