| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 370 155,75 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 16 850,78 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Військова частина А7382 |
| ЄДРПОУ: | 26630613 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Назар Самсоненко |
| Телефон: | +380970224508 |
| E-mail: | nazar.ns98@gmail.com |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
Підпунктом 8 Постанови КМУ від 11.11.2022 року № 1275 встановлено, шо у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) встановлено, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Враховуюче зазначене є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей у наступній редакції: 1.Так, абзацом 2 пункту 4 Оголошення зазначено, що учасники закупівлі повинні надати у складі пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку № 1 до оголошення. Учасником ФОП Лихачов Олексі Дмитрович в складі пропозиції надано «Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі та вимоги до учасника» від 14.03.2025 р. №1.26, файл «Додаток № 1.pdf», в якій встановлено невідповідність відповідно до вимог Оголошення. Так в колонці 1 «Найменування товару/Марка або модель, або інші параметри для ідентифікації Товару» не зазначено «майно спеціального призначення.» Зазначена невідповідність, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його пропозиції, проте потребує виправлення відповідно до вимог Оголошення. Враховуюче зазначене, учасник ФОП Лихачов Олексій Дмитрович повинен завантажити в електронну систему закупівель Додаток № 1, в якому в колонці 1 «Найменування товару/Марка або модель, або інші параметри для ідентифікації Товару» повинен зазначити «Виносна антена AVENGER Booster 2.4G/5.2G/5.8G (майно спеціального призначення). 2. Учасником в складі пропозиції надано гарантійний лист щодо погодження з умовами договору від 14.03.2025 р. №1.20, в якому зазначено про надання письмової згоди про погодження з основними умовами, які визначені в проєкті договору (додаток 3 до оголошення тендерної документації), проте в порушення вимог пункту 1.4 Додатку № 2 Оголошення відсутня інформація щодо погодження укласти договір в редакції, запропонованій замовником». Враховуюче зазначене, учасник ФОП Лихачов Олексій Дмитрович повинен завантажити в електронну систему закупівель згоду з проєктом договору, який наведений в додатку 3 до оголошення, та погодитись укласти договір в редакції, запропонованій замовником. 3. В порушення вимог п. 1.6 Додатку № 2 Оголошення учасником, не надано довідку про реєстрацію місця проживання особи або витяг з реєстру територіальної громади. Враховуюче зазначене, учасник ФОП Лихачов Олексій Дмитрович, який в складі пропозиції надав паспорт громадянина України у вигляді ID-картки, повинен завантажити довідку про реєстрацію місця проживання особи або витяг з реєстру територіальної громади. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.