Період оскарження умов закупівлі - по 25-06-2025, 00:00
Закупівля здійснюється з урахуванням вимог «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 за № 1178.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 16 666,66 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 83,33 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Ушомирська сільська рада |
| ЄДРПОУ: | 04348131 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ushomyrska-gromada.gov.ua |
| Контактна особа: | Ольга Пригоцька |
| Телефон: | +380975289815 |
| E-mail: | pryhotskao@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 11571, Україна, Житомирська область,Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Березюка, буд. 15 |
0 |
Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПП "ОК'ЛЕНД", (далі – учасник) таких невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: Невідповідності: 1. 1.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: пункт 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: 1.1. Оригінал/копія (-ії) аналогічного (-них)* за предметом закупівлі договору (-ів) з додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів) (в разі зазначення такиих в договорі). 1.2. Для підтвердження виконання належним чином даного (-них) договору (-ів): - оригінал/копія (-ії) акту (-ів) наданих послуг / виконаних робіт (акту (-ів) приймання/приймання-передачі наданих послуг / виконаних робіт), тощо, та/або - оригінал/копія позитивного листа-відгуку (рекомендаційного листа, тощо) від контрагента, де розміщено інформацію про аналогічний договір (номер, дата укладення, предмет договору, тощо). * під аналогічним договором слід розуміти договір, предметом якого є «послуги/роботи з розроблення/розробки проекту (проектів) землеустрою», та який виконаний у повному обсязі на момент оголошення закупівлі. У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав аналогічний договір без додатків, які зазначені в ньому. 1.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: пункт 1 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал/копія (-ії) аналогічного (-них)* за предметом закупівлі договору (-ів) з додатками, які є невід’ємною частиною договору (-ів) (в разі зазначення такиих в договорі) (згідно вимог замовника). 2. 2.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - оригінал/копію наказу про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою. У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав вищевказаний документ. 2.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 2.2 пункту 2 Розділу І Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - оригінал/копію наказу про призначення відповідальної особи за якість робіт із землеустрою (згідно вимог замовника). 3. 3.1. Відповідно до вимог Замовника, викладених у тендерній документації, а саме: Розділ V Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»), учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції: - підписаний Додаток № 3 до тендерної документації («Технічні вимоги до предмета закупівлі»). У складі своєї тендерної пропозиції учасник надав підписаний Додаток № 3 до тендерної документації («Технічні вимоги до предмета закупівлі») не у повному обсязі (відсутній один абзац). 3.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: Розділ V Додатку № 1 до тендерної документації («Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»). 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - підписаний Додаток № 3 до тендерної документації («Технічні вимоги до предмета закупівлі») (згідно вимог замовника). В свою чергу відповідно до Особливостей, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.