Період оскарження умов закупівлі - по 24-08-2025, 00:00
Код ДК: 50112200-5 Послуги з технічного обслуговування автомобілів (послуга з проведення технічного обслуговування екскаватора Sennebogen 830 E 830.5.3523, рік випуску 2023, який перебуває в штаті підрозділу, назва відповідно до каталогу: екскаватори гусеничні) - відповідно до НАКАЗУ МРЕТСГУ №1082 від 11.06.2020 визначення предмета закупівлі товару за ЄЗС, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі). Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100%. З урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, визначених ПКМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами).
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 125 814,24 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 629,07 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Аварійно-рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Запорізькій області |
| ЄДРПОУ: | 34869316 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шкрьоба Олена Сергіївна |
| Телефон: | +380960931383 |
| E-mail: | os.shkroba@dsns.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 69035, Україна, Запорізька область,Запоріжжя, вул. Заводська, буд. 1-А |
0 |
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником зазначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Згідно п. 1.1 Замовником зазначено, що для підтвердження інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору). За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (50110000-9) та/або послуга з технічного обслуговування екскаватора та/або послуга з поточного ремонту екскаватора. Не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі.копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. У складі своєї пропозиції Учасник надав довідку про виконання аналогічного договору вих. №258/1 від 25.08.2025р.,, копію Договору № 189-24 від 18.09.2024 року, акт надання послуг № ВМ2411293 від 29.11.2024 року та лист відгук вих. 508/25 від 25.08.2025 року копію Договору № 1212/24-1 від 12.12.2024 року, Акт надання послуг № ВМ 250121 від 21.01.2025 року, копію Договору №1480-СУ від 26.07.2024 року, Акт надання послуг № ВМ241129 від 29.11.2025, копію Договору № 1912/24-2 від 19.12.2024 року, Акт надання послуг № ВМ 250212 від 12.02.2025 року, та копію договору № 01-12/2024 від 01.12.2024 року який не відображений в довідці про виконання аналогічного договору Згідно вимогі замовника всі зазначені копії Договорів № 189-24 від 18.09.2024 року, № 1212/24-1 від 12.12.2024 року, №1480-СУ від 26.07.2024 року, № 1912/24-2 від 19.12.2024 року, № 01-12/2024 від 01.12.2024 року не є аналогічними договорами за умовами закупівлі (предмет договору повинен бути ідентичним коду 50110000-9 та/або послуга з технічного обслуговування екскаватора та/або послуга з поточного ремонту екскаватора), так як предметом наданих договорів є технічне обслуговування та/або ремонт генераторів, електричних станцій та технічного обслуговування та ремонту обладнання (техніки), а також її складових. Слід зазначити, що всі вищезазначені договори, згідно умов договору, можуть бути пролонгованими у випадку якщо жодна із сторін не повідомить про його дострокове припинення. Також в жодному із договорів не вказана сума договору. З огляду на вищевказану інформацію, Замовник не може визначити чи повністю виконані договори чи вони ще діють та по них можуть бути зобов’язання. Згідно вимог Замовника в довідці про виконання аналогічного договору учасник повинен вказати суму виконаних зобов’язань, та термін дії договору. Учасник не вказав в наданій довідці конкретної суми виконаних зобов’язань та кінцевий термін договорів. З метою усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, учасник процедури закупівлі повинен надати: - довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) з зазначенням дати укладання аналогічного/них договору/ів, номера аналогічного/них договору/ів, назви контрагента (покупця/замовника тощо), предмета закупівлі договору та/або код ДК 021:2015, суми виконаних зобов’язань та терміном дії договору за наданим аналогічним договором, (не менше одного договору).За умовами закупівлі аналогічним договором вважається договір, предметом якого є послуги за кодом згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», ідентичним коду закупівлі (50110000-9) та/або послуга з технічного обслуговування екскаватора та/або послуга з поточного ремонту екскаватора - не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі; - копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Виконаним вважається договір, що був в повному обсязі виконаний учасником до початку даної процедури закупівлі, будь-якій кількості покупців/замовників, за аналогічним предметом закупівлі. Відповідно п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.