Період оскарження умов закупівлі - по 13-05-2024, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 2 324 785,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Послуги |
Мінімальний крок аукціону: | 11 623,93 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 25878206 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Горбатюк Ігор Анатолійович |
Телефон: | 380673044240 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 54029, Україна, Миколаївська область,Миколаїв, ВУЛИЦЯ ГАЛИНИ ПЕТРОВОЇ, будинок 2-А |
1 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЕГІОН АВТО" по закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів: TOYOTA CAMRY 2.4, MITSUBISНI OUTLANDER 2.0, MITSUBISНI PAJERO WAGON, VOLKSWAGEN PASSAT 2.0, HYUNDAI ACCENT, CHEVROLET AVEO SF69Y, RENAULT DUSTER – 6 одиниць, RENAULT LOGAN – 2 одиниці (UA-2024-05-08-007081-a) 1. Виявлена невідповідність: Під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи Савінкової З.В. (далі - підписувач) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що посада – співробітник, тип носія особистого ключа підписувача – незахищений, а тип підпису – удосконалений. Вимога тендерної документації: підпункт 1.4. розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладеної невідповідності Учасник повинен здійснити накладення електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог підпункту 1.4. розділу ІІІ ТД. 2. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано Довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 15.05.2024р. №396-05 (далі - Довідка). Для документального підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, учасником надано лист - відгук Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за договором №86 від 22.05.2023р., який не містить повну інформацію, що вимагалась у тендерній документації, а саме - суму договору. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: … Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний** виконаний договір (аналогічні** виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі (-ах) – відгуку (-ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук від контрагента Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за договором №86 від 22.05.2023р., що вказаний у Довідці, у відповідності до вимог тендерної документації, та/або інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. 3.Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції на виконання вимог підпункту 3.4. пункту 3 Розділу VІ тендерної документації не надано заповнений проект договору. Вимога тендерної документації: підпункт 3.4. пункту 3 Розділу VІ тендерної документації: «3.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору та додатків.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору у відповідності до вимог тендерної документації. 4. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» було надано Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 15.05.2024р. №395-05 (далі - Довідка), яка підписана Генеральним директором Савінковою З.В., попри те, що в наданих учасником документів у складі тендерної пропозиції, а саме - наказі на призначення від 23.11.2023 №6 та протоколі Загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ЛЕГІОН АВТО» від 20.11.2023 зазначено, що посада Савінкової З.В. – директор. Вимога тендерної документації: Підпункт 1.1. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №1 № з/п Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази Кількість Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) ** 1 2 3 4 ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця)...». Підпункт 1.3. пункт 1 Розділу ІІІ тендерної документації: «1.3....Документи, що складаються учасником, повинні містити: - вихідний номер та дату, яка має бути не раніше дати оголошення про закупівлю, - посилання на предмет закупівлі та ідентифікатор закупівлі, - власноручний підпис учасника/уповноваженої особи учасника...». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій у відповідності до вимог тендерної документації. 5. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції, не повному обсязі надано інформації та/або документи на підтвердження відповідності вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі, зокрема в частині дотримання нормативних документів у сфері технічного обслуговування, вимог до запчастин, матеріалів, технічних рідин тощо. Вимога тендерної документації: Додаток 4 до тендерної документації: «…Учасники процедури закупівлі повинні підтвердити відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі щодо виконання всіх видів та обсягів послуг, передбачених технічним завданням, дотримання нормативних документів у сфері технічного обслуговування, вимог до запчастин, матеріалів, технічних рідин тощо), установленим замовником у цьому додатку до цієї документації, шляхом надання у складі тендерних пропозицій відповідних інформацій та/або документів». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: інформації та/або документи, що підтверджують відповідність вимогам тендерної документації щодо технічних, якісних, кількісних характеристик предмета закупівлі (в тому числі щодо дотримання нормативних документів у сфері технічного обслуговування, вимог до запчастин, матеріалів, технічних рідин тощо), а також інші документи, які учасник вважає за потрібне долучити з метою підтвердження усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник вимагає від учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЛЕГІОН АВТО», усунути невідповідності в інформації та документах, поданих останнім в складі тендерної пропозиції за предметом закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів: TOYOTA CAMRY 2.4, MITSUBISНI OUTLANDER 2.0, MITSUBISНI PAJERO WAGON, VOLKSWAGEN PASSAT 2.0, HYUNDAI ACCENT, CHEVROLET AVEO SF69Y, RENAULT DUSTER – 6 одиниць, RENAULT LOGAN – 2 одиниці (UA-2024-05-08-007081-a).
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОГРАНД МИКОЛАЇВ" по закупівлі: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання.Послуги з ремонту і технічного обслуговування транспортних засобів: TOYOTA CAMRY 2.4, MITSUBISНI OUTLANDER 2.0, MITSUBISНI PAJERO WAGON, VOLKSWAGEN PASSAT 2.0, HYUNDAI ACCENT, CHEVROLET AVEO SF69Y, RENAULT DUSTER – 6 одиниць, RENAULT LOGAN – 2 одиниці (UA-2024-05-08-007081-a) 1. Виявлена невідповідність: Під час здійснення перевірки електронного підпису уповноваженої на підписання тендерної пропозиції особи Ящука О. А. (далі - підписувач) на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify було встановлено, що тип носія особистого ключа підписувача – незахищений, а тип підпису – удосконалений. Вимога тендерної документації: підпункт 1.4. розділу ІІІ тендерної документації: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису (кваліфікований електронний підпис) учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 1.5. цього розділу документації. Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа), найменування юридичної особи та посада, тип носія особистого ключа – захищений, тип підпису – кваліфікований, сертифікат – кваліфікований.». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення вищевикладеної невідповідності Учасник повинен здійснити накладання електронного підпису на тендерну пропозицію з врахуванням вимог підпункту 1.4. розділу ІІІ ТД. 2. Виявлена невідповідність: Учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» надано Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.05.2024р. № 146 (далі - Довідка), яка не містить інформацію щодо контактного телефону ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» (рядок 1 стовпчик 3 «Контрагент (повна назва, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон)») та також відсутня інформація щодо вартості договору укладеного з Комунальним підприємством «Дирекція єдиного замовника «Пілот» (рядок 5 стовпчик 4 «Вартість договору, грн.»). Вимога тендерної документації: підпункт 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації: «2.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за формою, наведеною у Таблиці №2 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №2 № з/п №, дата, предмет договору Контрагент (повна назва, ЄДРПОУ, адреса, контактний телефон) Вартість договору, грн. Рік виконання договору ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця). » Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у відповідності до вимог тендерної документації. 3. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.05.2024р. № 146 (далі - Довідка). Для документального підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, учасником надано лист - відгук Регіонального сервісного центру Головного сервісного центру МВС в Миколаївській області (вих. № 31/14-1815 від 09.06.2021р.) за договором № 40 від 24.11.2020р., який не містить повну інформацію, що вимагалась у тендерній документації, а саме - суму договору та інформацію щодо виконання договору в повному обсязі. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: … Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний** виконаний договір (аналогічні** виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі (-ах) – відгуку (-ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук від контрагента Регіональний сервісний центр Головного сервісного центру МВС в Миколаївській області щодо договору № 40 від 24.11.2020р., що вказаний у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі – відгуку номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. 4. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» було надано Довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 16.05.2024р. № 146 (далі - Довідка). Для документального підтвердження інформації, що зазначена у Довідці, учасником не надано листи – відгуки: ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» за договором № ТО-3692-ST23-2020 від 11.02.2020р.; Головного управління Національної поліції в Миколаївській області за договором № 447 від 25.08.2021 р.; Державного підприємства «Науково-виробничий комплекс газотурбування «Зоря-Машпроект» за договором №10841 від 21.02.2022 р.; Комунального підприємства «Дирекція єдиного замовника «Пілот» за договором №11/12/2023 від 11.12.2023р. Вимога тендерної документації: пункт 2.1. Додатку 1 до тендерної документації: … Для документального підтвердження інформації, наведеної учасником у довідці про виконання аналогічного договору, надається: - аналогічний** виконаний договір (аналогічні** виконані договори) з усіма додатками до договору (договорів) та додатковими угодами/додатками до додаткових угод; - позитивний лист – відгук (листи – відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов’язковим зазначенням у листі (-ах) – відгуку (-ах) номеру, дати та суми договору, чи виконано договір в повному обсязі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - позитивний лист – відгук (листи-відгуки) від контрагента (контрагентів) договору (договорів), що вказані у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) складений у відповідності до вимог тендерної документації. 5. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції надано проект договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації, проте пункт 2.1. проекту договору містить інформацію щодо вартості Договору, а пункт 9.6. проекту договору - не заповнений, що не відповідає вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації: Пункт 3.4. Розділу VІ тендерної документації: «3.4. Учасник в складі тендерної пропозиції надає заповнений проект договору, викладений у Додатку 5 до цієї документації, без зазначення вартості договору та додатків.» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - заповнений проект договору у відповідності до вимог тендерної документації. 6. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 16.05.2024 р. №152 (далі - Довідка), але форма Довідки не відповідає вимогам тендерної документації. Вимога тендерної документації: Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: «1.1. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №1 № з/п Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази Кількість Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) ** 1 2 3 4 ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця).» Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації. 7. Виявлена невідповідність: учасником в складі тендерної пропозиції на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» надано Довідку про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі від 16.05.2024 р. №152 (далі - Довідка), яка не містить, серед іншого, інформацію щодо наявності обладнання для діагностики та ремонту гальмівних систем, ABS, ESP, ASR та не містить інформацію щодо наявності обладнання для проведення ремонтів двигунів і головок блоку. Вимога тендерної документації: Пункт 1.1. Додатку 1 до тендерної документації: 1.1. Довідка про наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, за формою, наведеною у Таблиці №1 Додатку 1 до цієї тендерної документації. Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі (форма подається Учасником на фірмовому бланку *) Таблиця №1 № з/п Назва та тип (марка) обладнання, матеріально – технічної бази Кількість Власна або залучена на інших правових підставах (вказати яких) ** 1 2 3 4 ________________________________________________ (Підпис керівника підприємства, організації, установи або уповноваженої особи Учасника або фізичної особи у тому числі фізичної особи – підприємця) До довідки включаються механізми та обладнання, що будуть використовуватися при наданні послуг за предметом закупівлі та обов’язково мають бути наявні в учасника, а також будівлі (їх частини), де розташовано СТО учасника (із зазначенням місцезнаходження). Станція технічного обслуговування Учасника, де будуть надаватися послуги з технічного обслуговування і ремонту автомобілів, повинна обов’язково мати: … 5. Обладнання для діагностики та ремонту гальмівних систем, ABS, ESP, ASR. … 11. Обладнання для проведення ремонтів двигунів і головок блоку. Примітки * Ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без бланку. **Для підтвердження наявності орендованого(-ої), залученого(-ої), такого(-ої) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо, де розташовано СТО, Учасник в складі тендерної пропозиції надає сканкопію (-її) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі (-ах), як (-і) є невід'ємні, та додатковими угодами/договорами оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю, відображену Учасником в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка про наявність обладнання та матеріально – технічної бази, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до форми, що наведена у Таблиці №1 Додатку 1 до тендерної документації із зазначенням, в тому числі, інформації щодо наявності обладнання для діагностики та ремонту гальмівних систем, ABS, ESP, ASR та інформації щодо наявності обладнання для проведення ремонтів двигунів і головок блоку . - сканкопію (-її) договору (-ів) з усіма додатками, зазначеними в договорі (-ах), як (-і) є невід'ємні, та додатковими угодами/договорами оренди/лізингу/надання послуг/користування тощо на кожну одиницю, відображену в довідці, чинного протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі для підтвердження наявності орендованого(-ої), залученого(-ої), такого(-ої) що знаходиться у лізингу або користуванні обладнання, матеріально-технічної бази та технологій тощо.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.