Період оскарження умов закупівлі - по 23-04-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 798 560 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 992,80 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Чорноморська філія ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728418 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Швець Олександр Вікторович |
| Телефон: | 380486875126 |
| E-mail: | O.Shvets@ilk.uspa.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 68001, Україна, Одеська область,Чорноморськ (Іллічівськ), ВУЛИЦЯ ПРАЦІ, будинок 6 |
3 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Закупівля послуг за ДК 021:2015 - 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи» (Послуги з поточного ремонту металевих частин прожекторних щогл № 220 (інв.№ 52), № 221 (інв.№ 22544), № 222 (інв.№ 22545), № 223 (інв.№ 22546) та металоконструкцій трансформаторних підстанцій ТП 4010 (інв.№ 3031), ТП 4012 (інв.№ 3266), ТП 4038 (інв.№ 15), ТП 4074 (інв.№ 4082), ТП 4077 (інв.№ 3705)), оприлюдненої в електронній системі закупівель за номером: UA-2025-04-17-011100-a, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами) (далі — Особливості). Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ПП «Сітек» встановлено наступні невідповідності: 1. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надано договір №27-7/19/115 від 08.04.2019 р. з ДП «Маріупольський морський торговельний порт» не в повному обсязі (не надано локальні кошториси до договірних цін, які є невід’ємною частиною договору). (відповідно до пункту 2 Таблиці 1 Додатку 1 до тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації 2. Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надані трудові книжки працівників не у відповідності до вимог тендерної документації (завантажені документи, які викладені російською мовою). (відповідно до пункту 7 Розділу 1 тендерної документації). Для усунення виявлених невідповідностей учасник має надати (способом дозавантаження в електронну систему): документи відповідно до вимог тендерної документації
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.