Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями).
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 280 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 400 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
| ЄДРПОУ: | 33252672 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталя Костюк |
| Телефон: | +380322554353 |
| E-mail: | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | 79000, Україна, Львівська область,місто Львів, - |
0 |
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення учаснику надається можливість до завантажити відповідні документи, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель учасником надано але не в повному обсязі такі документи, а саме: - довідку (у довільній формі) за підписом уповноваженої особи Учасника про те, що Учасник проводить господарську діяльність відповідно до положень його статуту; - проєкт договору про закупівлю товарів (Додаток 5); - інформацію про учасника (Додаток 7).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.