Закупівлю оголошено - 04-11-2025, 13:13. Дата останніх змін - 04-11-2025, 13:13

Папки для документів – ДК 021:2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Папки для документів – ДК 021:2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя... Державна закупівля - UA-2025-11-04-007818-a Папки для документів – ДК 021:2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя від замовника Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця" від 11/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-04-007818-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-04-009290-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-11-2025, 13:13
по 10-11-2025, 00:00

Папки для документів – ДК 021:2015: 22850000-3 – Швидкозшивачі та супутнє приладдя (Папки для документів – ДК 021:2015: 222851000-0 - Швидкозшивачі; 22852000-7 - Теки) Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Термін постачання: 31.12.2025 Строк поставки товару: протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Рік виготовлення: не раніше 2024 року Місце поставки: м. Київ. Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
28588
28 588 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Філія "Приміська пасажирська компанія" акціонерного товариства "Українська залізниця"
ЄДРПОУ:45246390 Досьє YouControl
Контактна особа:Якимчук Марина Олегівна
Телефон:380444652642
E-mail:yakymchuk.m.o@uz.gov.ua
Місцезнаходження:
01032, Україна, Київська область,Київ, пл. Вокзальна, 1
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки на зав'язках

2 600
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , пл. Вокзальна, 1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал обкладинкикартонАктивна04-11-2025, 13:13
Типдля паперівАктивна04-11-2025, 13:13
ВидсуцільнокроєнаАктивна04-11-2025, 13:13
Формат паперуA4Активна04-11-2025, 13:13
КолірбілийАктивна04-11-2025, 13:13
Кількість аркушіввід 200 до 200штукаАктивна04-11-2025, 13:13
Товщина обкладинкивід 0.35 до 0.35міліметрАктивна04-11-2025, 13:13
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки для переміщення документів

200
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , пл. Вокзальна, 1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна04-11-2025, 13:13
Тип папкипапки-куточкиАктивна04-11-2025, 13:13
ФорматA4Активна04-11-2025, 13:13
КоліррізнобарвнийАктивна04-11-2025, 13:13
Окантовка з тканиниНіАктивна04-11-2025, 13:13
Металеве обрамлення кутівНіАктивна04-11-2025, 13:13
Товщина обкладинкивід 120 до 180мікрометрАктивна04-11-2025, 13:13
Виїмкка для пальцяНіАктивна04-11-2025, 13:13
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки для переміщення документів

400
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , пл. Вокзальна, 1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна04-11-2025, 13:13
Тип папкипапки-конвертиАктивна04-11-2025, 13:13
ФорматA4Активна04-11-2025, 13:13
Колірпрозорий, синійАктивна04-11-2025, 13:13
Окантовка з тканиниНіАктивна04-11-2025, 13:13
Металеве обрамлення кутівНіАктивна04-11-2025, 13:13
Товщина обкладинкивід 120 до 180мікрометрАктивна04-11-2025, 13:13
Ширинавід 234 до 234міліметрАктивна04-11-2025, 13:13
Довжинавід 324 до 324міліметрАктивна04-11-2025, 13:13
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки-швидкозшивачі

2 200
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , пл. Вокзальна, 1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Тип механізму швидкозшивачашвидкозшивач (пластина)Активна04-11-2025, 13:13
Тип обкладинки швидкозшивачапрозораАктивна04-11-2025, 13:13
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна04-11-2025, 13:13
Формат паперуА4Активна04-11-2025, 13:13
КоліррізнобарвнийАктивна04-11-2025, 13:13
Зі змінним індексомТакАктивна04-11-2025, 13:13
Товщина нижньої частини обкладинкивід 120 до 120мікрометрАктивна04-11-2025, 13:13
Товщина прозорої частини обкладинкивід 100 до 100мікрометрАктивна04-11-2025, 13:13
Кількість аркушіввід 100 до 100штукаАктивна04-11-2025, 13:13
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки для переміщення документів

300
штука
01032 , Україна , Київська область , Київ , пл. Вокзальна, 1 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна04-11-2025, 13:13
Тип папкина гумкахАктивна04-11-2025, 13:13
ФорматA4Активна04-11-2025, 13:13
КоліррізнобарвнийАктивна04-11-2025, 13:13
Окантовка з тканиниНіАктивна04-11-2025, 13:13
Металеве обрамлення кутівНіАктивна04-11-2025, 13:13
Товщина обкладинкивід 410 до 550мікрометрАктивна04-11-2025, 13:13
Ширина корінцявід 35 до 35міліметрАктивна04-11-2025, 13:13
Місткість аркушіввід 300 до 300штукаАктивна04-11-2025, 13:13
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-11-2025, 13:13:57
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-11-2025, 13:13:50
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Умови оплати: Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів. Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ