Закупівлю оголошено - 11-02-2025, 14:10. Дата останніх змін - 19-03-2025, 14:37

50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників)

50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників)... Державна закупівля - UA-2025-02-11-009181-a 50610000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання (послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників) від замовника Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України" від 2/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-02-11-009181-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-02-11-011471-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 11-02-2025, 14:10
по 17-02-2025, 13:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 17-02-2025, 14:00
по 20-02-2025, 14:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-02-2025, 14:05
по 21-02-2025, 14:46

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
199759.6
199 759,60 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:998,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Дніпровська філія Товариства з обмеженою відповідальністю "Газорозподільні мережі України"
ЄДРПОУ:45087207 Досьє YouControl
Контактна особа:Ілона Ромушко
Телефон:+380676280552
E-mail:i.romushko@grmu.com.ua
Місцезнаходження:
49101, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вул.Кониського Олександра, будинок 5
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
50610000-4 Послуги з ремонту і ...
199 759,60 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-02-2025, 14:05
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників

11
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
50610000-4
Послуги з ремонту і технічного обслуговування захисного обладнання


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ФАІРГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-02-2025 по 01-03-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ВЕРХОЯНСЬКА, будинок 49, 49000, Віктор Мурзін
Остаточна пропозиція:
82 199 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
96 927 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-02-2025, 14:46

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 25-02-25, 09:21:42
24

Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «І. Документи на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» п. 1.пп 1.1. Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження кваліфікації: 1.1.1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі(не менше 2-х): - довідка в довільній формі про виконання аналогічних договорів на надання послуги з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників; -скан-копії договорів із додатками, що підтверджують виконання аналогічних договорів, або інших документів, які підтверджують виконання договору. Учасник надав довідку №0052 від 17.02.025 де зазначив виконання аналогічних договорів до предмета закупівлі та підкріпив скан – копії договорів №1324 від 12.09.2024 та договір №124 від 26.04.2024, але не надав додатки до цих договорів, що підтверджують виконання аналогічних договорів, або інші документів, які підтверджують виконання договору. Прошу виправити невідповідність додавши потрібні документи. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «ІІ. Інші документи, що має надати учасник у складі пропозиції» п. 4 «Заповнений у повному обсязі і підписаний Уповноваженою особою учасника та скріплений печаткою (у разі використання) опитувальник контрагента - юридичної особи або опитувальник контрагента - фізичної особи (Додатки 6, 7), Опитувальник учасників щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці (Додаток 8).» Учасник надав Додаток 8, щодо екологічної політики і політики у сфері охорони здоров’я та безпеки праці, але в р.1, п.1.2 та 1.3. відсутні відмітки в комірках. Прошу виправити невідповідність додавши виправлений документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «VІ. Інші документи» п.1. «Пропозиція учасника (Додаток 1)» Учасник надав Пропозицію учасника (Додаток 1), але в п.7 вартість пропозиції зазначив суму яка не відповідає розрахованій загальній вартості з ПДВ. Прошу виправити невідповідність додавши виправлений документ. Відповідно до Додатку 2 до документації спрощеної закупівлі «Перелік документів, що надають учасники у складі пропозиції» розділу «VІ. Інші документи» п.41)Скановану чинну редакцію Статуту (зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких). 2)В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: - Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). - відповідно до ч.2. ст. 44 Закону України від 06.02.2018 № 2275-VIII «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та ст. 98 Цивільного кодексу України, якщо учасник – юридична особа має форму власності товариство з обмеженою або додатковою відповідальністю, то він повинен надати копію рішення загальних зборів Учасників товариства про надання згоди на вчинення правочину, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності. В іншому випадку учасник надає довідку на фірмовому бланку (при наявності) про те, що очікувана вартість закупівлі не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності; Учасник надав Статут та довідку №0060 від 18.02.2025 де зазначили не відповідну суму, щодо очікуваної вартості закупівлі яка не перевищує 50% вартості чистих активів товариства станом на дату останньої фінансової звітності. Прошу виправити невідповідність додавши виправлений документ. Відповідно до документації на спрощену закуплю (тип файлу-Тендерна документація) р. III. Інструкція з підготовки пропозиції п. 1.18. Поданням своєї пропозиції учасник інформує Замовника, що він (учасник): - гарантує та підтверджує відповідність своєї пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі (Додаток 3); а саме: В додатку 3 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» * послуги які будуть надаватися протягом строку дії Договору і складених згідно діючих базових тарифів Виконавця, вказаних у Додатку №1 до Договору, а саме: -по Таблиця №1 Вартість послуг з технічного обслуговування та перезарядки вогнегасників (Додаток№ 1) сума не може перевищувати_______ грн. (____________ гривень ___копійок), в тому числі ПДВ-______грн_____коп. -по Таблиця №2 Вартість окремих видів послуг* (Додаток№1) сума не може перевищувати 70000 грн. 00коп. (сімдесят тисяч гривень 00 копійок), в тому числі ПДВ-11666 грн. 67коп. (сума фіксована). Учасник надав Додаток 3 вих. №0062 від 18.02.2025р., де розрахував Вартість окремих видів послуг більшу ніж зазначено Замовником в додатку 3, Таблиця №2 та додатку 5 (проект договору). Прошу виправити невідповідність додавши виправлений документ.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-02-25, 09:21:42
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-02-11-009181-a-c1
Номер договору:
56NF0325-122
Дата підписання договору:
18-03-2025, 14:34
Строк дії договору:
з 18-03-2025 по 31-12-2025
82 199 UAH
Ціна договору
68 499,17 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ФАІРГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
82 199 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
96 927 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-02-2025, 14:01:37
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОТИПОЖЕЖНИЙ ЦЕНТР "ПАЛЛАДІУМ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
82 200 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
99 873,90 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
без субпідрядних організацій
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-02-2025, 15:58:33
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОПОЖСЕРВІС"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
95 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
195 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 12:27:02
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП "РОМАНЕНКО ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
125 690,40 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
125 690,40 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-02-2025, 14:53:55
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "ШЕРИФ-ПОЖЕЖНА БЕЗПЕКА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
183 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
198 175,56 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-02-2025, 13:16:11
Документи:
Тип документа:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:55
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
        Інший
        публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
                  Тип документа: Тендерна документація
                    Файл
                    Тип
                    Приватність
                    Стан
                    Дата та час
                    Дії
                    Тендерна документація
                    публічнийЕкспортовано:11-02-2025, 14:11:05
                      ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ