Закупівлю оголошено - 18-11-2025, 11:49. Дата останніх змін - 18-11-2025, 11:50

Послуги на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищних приміщень на об’єктах. Код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини

Послуги на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищних приміщень на об’єктах. Код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини... Державна закупівля - UA-2025-11-18-006000-a Послуги на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищних приміщень на об’єктах. Код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини від замовника КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області від 11/18/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-18-006000-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-18-006095-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 18-11-2025, 11:49
по 23-11-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 18-11-2025, 11:49
по 26-11-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Очікується
з 26-11-2025, 13:57

Період оскарження умов закупівлі - по 23-11-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
675000
675 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:3 375 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:20 000 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:КУ Управління освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
ЄДРПОУ:42180111 Досьє YouControl
Сайт:https://starokozacka-gromada.gov.ua/
Контактна особа:Гнатенко Ольга Василівна
Телефон:+380984614440
E-mail:buhvostotg@gmail.com
Місцезнаходження:
67730, Україна, Одеська область,село Староокзаче, вулиця Соборна, будинок 34, с.Старокозаче, Білгород-Дністровського району Одеської області
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Активний
Послуги на вогнезахисну обробк ...
675 000 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 26-11-2025, 13:57
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Послуги на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищних приміщень на об’єктах

1
послуга
67730 Україна Одеська область Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради Заклади освіти, які підпорядковані Управлінню освіти, культури, молоді та спорту Старокозацької сільської ради
по 31-12-2025
77220000-8
Послуги з просочування деревини


+-
Пропозиції
+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:18-11-2025, 11:50:11
      Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Технічний опис предмету закупівлі
        публічнийЕкспортовано:18-11-2025, 11:41:43
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:18-11-2025, 11:41:43
              Тип документа: Тендерна документація
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Тендерна документація
                публічнийЕкспортовано:18-11-2025, 11:41:43

                  Електронні тендерні вимоги

                  1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  2. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  3. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  4. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  6. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  7. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  9. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  1 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  2 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  10. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  1. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  2. Строк дії тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
                  120
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Учасника процедури
                  Законодавство:
                  При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця або в обсязі не більше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  1 - Учасник закупівлі, разом із залученими спроможностями субпідрядника/співвиконавця (за наявності), відповідає кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше ніж 20% вартості договору підтверджується, що
                  2 - Субʼєкт господарювання, спроможності якого залучаються до виконання робіт та послуг не має підстав, визначених у частині першій статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII "Про публічні закупівлі"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  4. Забезпечення тендерних пропозицій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Послуги на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищних приміщень на об’єктах. Код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
                  2,962963
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 1 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 20 000,00 грн. (зазначити розмір, не може перевищувати 3% від очікуваної вартості). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04.02.1998 № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) зазначається строк сплати коштів за гарантією. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не можуть містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,а саме: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті (Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади (юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів). **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення гарантії: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОЗАЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 42180111 Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: 67730,Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, село Старокозаче, вулиця Соборна, будинок 34 IBAN: UA648201720355139028022088549 УДКСУ у Білгород-Дністровському районі Одеської області МФО 820172
                  5. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Послуги на вогнезахисну обробку дерев’яних конструкцій горищних приміщень на об’єктах. Код за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
                  1 - Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  3
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Банківська гарантія , Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Подача скарги зупиняє перебіг цих строків у разі подання одним з учасників цієї закупівлі скарги на рішення замовника. Перебіг цих строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3% від вартості договору. Строк дії забезпечення виконання договору - банківської гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на 10 днів. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг зі Статуту, довіреність тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. У разі, якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 3% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до частини 2 статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Замовник не повертає забезпечення виконання договору про закупівлю у разі: 1) порушення переможцем строків надання послуг, передбачених договором про закупівлю; 2) порушення переможцем умов договору про закупівлю щодо якості надання послуг ; 3) невиконання (часткового виконання) умов договору переможцем процедури закупівлі з його вини. У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання договору про закупівлю, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі. Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії на рахунок замовника згідно з визначеними замовником реквізитами рахунку, у випадку одноразового порушення переможцем. У вимозі до банку-гаранта Замовник зазначає, у чому полягає порушення переможцем основного зобов'язання, забезпеченого банківською гарантією, що було зафіксовано шляхом складення Замовником відповідної претензії, адресованої Переможцю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню на рахунок замовника. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Переможця. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СТАРОКОЗАЦЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ БІЛГОРОД-ДНІСТРОВСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ Код ЄДРПОУ: 42180111 Місцезнаходження Замовника: Юридична адреса: 67730, Україна , Одеська обл., Білгород-Дністровський р-н, село Старокозаче , вулиця Соборна, будинок 34 IBAN: UA648201720355139028022088549 УДКСУ у Білгород-Дністровському районі Одеської області МФО 820172
                  Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  10
                  Пошук... день
                  день
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.1.1. Довідка у довільній формі про технічні можливості учасника, наявність ресурсної та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю, склад та кількість обладнання/ матеріально-технічної бази визначається учасником самостійно, але обов’язково учасником має бути забезпечено та підтверджено наявність: • ваг для зважування; • приладів для визначення вологості деревини (електронний вологомір), показників концентрації водневих іонів (pH-метр), густини (ареометр), температури (термометр/пірометр); • приладів для визначення товщини покриву (електронний товщиномір, мікрометр, штангенциркуль); • обладнання, устатковання та приладів відповідно до регламентів робіт з вогнезахисту для вогнезахисних засобів у частині їх застосування (фарбувальний агрегат розпилення тощо) 1.1.2. Учасники повинні надати документи, що підтверджують право власності на офіс та/або склад за своїм функціональним призначенням (де учасник зберігатиме матеріали, інструмент та обладнання, що буде залучене для надання послуг за даною закупівлею) або договір(ори) оренди на приміщення. Щодо зазначеного учасником приміщення надається оригінал/копія зареєстрованої Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (з урахуванням Постанови КМУ № 440 від 05.06.2013 із змінами та доповненнями). 1.1.3. На підтвердження дотримання технологічних вимог щодо наявності матеріально-технічної бази, необхідної для провадження заявленого виду господарської діяльності Учасником надаються діючі свідоцтва про калібрування та/або свідоцтва про повірку(перевірку) на: ваги, ареометр, вологомір, термометр (або пірометр), pH-метр, штангенциркуль. Надані документи повинні підтверджувати перевірку та/або повірку та/або калібрування вимірювального обладнання та засобів вимірювальної техніки згідно з вимогами таблиці пункту 2 додатку 2 Постанови КМУ від 23 листопада 2016 р. № 852. Зазначені документи мають бути видані компетентним та повноважним суб’єктом, який має право видавати такі документи відповідно до діючого законодавства. 1.1.4. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ на підтвердження права власності / володіння / користування тощо відповідним майном. При цьому договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їхньої окремої частини) строком на три роки і більше, а також договір найму (оренди) транспортного засобу за участі фізичної особи у разі їх надання учасником, мають бути засвідчені нотаріально.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.2.1. Заповнена довідка у нижченаведеній формі, що містить інформацію про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору за формою Таблиці 1. Таблиця 1 Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п Посада (робоча професія) Прізвище та ініціали Освіта і спеціальність, розряд (в разі наявності) Досвід роботи 1 2 3 4 5 1 2 Уповноважена особа _______________ _________________ ________________ (посада) (підпис, М.П.) (ініціали та прізвище) 1.2.2. Для документального підтвердження наявності трудових/підрядних/тощо відносин Учасником надаються: - для працівників за основним (або неосновним) місцем роботи - копії трудових книжок (або витяги з трудових книжок) таких працівників із записами про прийом на роботу або копії наказів про прийняття на роботу таких працівників. Обов'язково надаються повідомлення з Державної фіскальної служби України (або з Державної податкової служби України) про прийняття працівників на роботу з квитанцією №2; - для працівників залучених на підставі цивільно-правових угод – відповідний договір цивільно-правового характеру тощо. У разі надання договору цивільно-правового характеру – підтвердити сплату внесків за дану особу шляхом надання звіту 4ДФ за останній звітний квартал з розбивкою по місяцях звітного кварталу відносно кінцевої дати подання пропозицій. 1.2.3. Склад та кількість працівників визначається учасником самостійно, але разом з тим, учасники обов’язково мають підтвердити наявність в Учасника наступних фахівців: - Керівник робіт з вогнезахисту (вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисного заповнення) повинен мати: вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), на підтвердження чого у складі пропозиції надається диплом про освіту з додатком; стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років (надати скан-копію трудової книжки або послужного списку у відповідності до ліцензійних вимог Постанови КМУ 852 від 23.11.2016). - Виконавці робіт з вогнезахисту: для виконання робіт з вогнезахисного просочування глибокого чи поверхневого, вогнезахисного обробляння (фарбування, штукатурення), – маляра (штукатура) не нижче 3-го розряду. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. На кожного з виконавців робіт надати диплом/посвідчення/свідоцтво про присвоєння (підвищення) кваліфікації тощо, яке підтверджує кваліфікацію та розряд). Зазначені учасником працівники повинні володіти достатнім рівнем знань, умінь та навичок для виконання робіт, які є предметом закупівлі, зокрема учасники повинні підтвердити знання даних працівників з охорони праці, а саме надати: - посвідчення та протокол про перевірку знань Закону України «Про охорону праці», гігієни праці, надання першої медичної допомоги, електробезпеки, пожежної безпеки, «Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці», «Порядку проведення розслідування та ведення обліку нещасних випадків», «Типового положення про службу охорони праці» та інших нормативних актів з охорони праці згідно з п. 5.1. НПАОП 0.00-4.12-05; - посвідчення та протокол про перевірку знань з НПАОП 0.00-1.71-13; НПАОП 0.00-1.15-07; - посвідчення та протокол про проходження навчання/перевірки знань з пожежно-технічного мінімуму; - скан-копію медичної довідки (Додаток 8 Наказу МОЗ № 246 від 21.05.2007) про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду працівників задля підтвердження спроможності учасника якісно та вчасно виконати роботи (документ має бути чинним); - з огляду на те, що роботи згідно технічного завдання будуть виконуватися на висоті (в розумінні законодавства про охорону праці), Учасник має надати висновок психофізіологічної експертизи (відповідно до Наказу МОЗ №263/121 від 23.09.94 р. «Перелік робіт, де є потреба у професійному доборі») щодо відповідності працівників професійним вимогам до виконання робіт на висоті, робіт, пов’язаних з підйомом на висоту. На виконавців робіт з вогнезахисту надати також посвідчення та протокол про перевірку знань Правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском НПАОП 0.00-1.81-18. Примітки: Зазначені вище документи щодо проходження працівниками навчання мають бути видані відповідними учбовими центрами, які повноважні проводити такі навчання. Протоколи (витяги з протоколів) та посвідчення працівників можуть бути видані на підставі перевірки знань працівників з питань охорони праці на підприємстві Учасника, проте, члени комісії (не менше 3 осіб) з перевірки знань з питань охорони праці Учасника повинні підтвердити проходження навчання з питань охорони праці у навчальних центрах або галузевих навчальних центрах у відповідності до п. 3.10 НПАОП 0.00-4.12-05 згідно таких напрямків навчань: загального курсу охорони праці, загального курсу охорони праці, НПАОП 0.00-1.15-07, НПАОП 0.00-1.71-13 та мати відповідні посвідчення. У разі надання документів про навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки на підприємстві Учасника, Учасник повинен надати лист ДСНС про розгляд та погодження розроблених учасником програм навчання з питань пожежної безпеки посадових осіб підприємств, установ та організацій та програми проведення спеціального навчання (пожежно-технічний мінімум) для працівників, зайнятих на роботах з підвищеною пожежною небезпекою з терміном дії кожної не менше ніж до кінця строку надання послуг по закупівлі.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, який повністю відповідає встановленим кваліфікаційним вимогам (довідка повинна містити інформацію про предмет договору, дату договору, найменування замовника, суму виконаних зобов’язань, стан виконання договору, номер ідентифікатора закупівлі у разі надання аналогічного договору укладеного з замовником в розумінні п. 11 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Зважаючи на необхідність підтвердження можливості виконання встановленого технічним завданням обсягу робіт (послуг), аналогічним вважається договір на послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних консрукцій, укладений та виконаний в повному обсязі. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п.11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути виконаним в повному обсязі. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору в електронній системі закупівель, на підтвердження виконання договору Учасники зобов’язані надати акти виконаних робіт/наданих послуг, тощо з підписами обох сторін, що підтверджують достовірність виконання аналогічного договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі, а також лист – відгук від Замовника з обов’язковим зазначенням номеру та дати договору до якого надається відгук, про якість виконаних робіт (надання послуг), своєчасність, наявність чи відсутність зауважень, лист – роз’яснення щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору на веб – порталі Уповноваженого органу, акти звірки з Замовником. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути виконаним в повному обсязі. У складі пропозиції обов’язково надаються копії такого договору, листа-відгуку від такого Замовника (з обов’язковим зазначенням предмету договору, номеру та дати договору, інформації про якість виконаних робіт чи наданих послуг), документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  4. Наявність фінансової спроможності
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - 1.4.1. Учасник для підтвердження обсягу річного доходу (виручки/чистого доходу) за 2024 рік повинен надати копії підтверджуючих документів, засвідчених підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), а саме: - Баланс (форма №1) - Звіт про фінансові результати (форма № 2) - Звіт про рух грошових коштів (форма № 3) Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.3013 № 73 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» У разі якщо учасник є суб’єктом малого підприємства, для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник надає: - Фінансові звіти суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту про фінансові результати (форма № 2-м) за 2024 рік; - або Спрощеного фінансового звіту суб’єкта малого підприємства в складі Балансу (форма №1) і Звіту про фінансові результати (форма №2-м) за 2024 рік. Форми документів встановлені Наказом Міністерства фінансів України від 25.02.2000 № 39 Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність" Фінансова звітність учасника повинна підтверджувати, що обсяг річного доходу (виручки) становив не менше ніж 100% очікуваної вартості предмета закупівлі. Фінансова спроможність учасника визначається відповідно до поданої фінансової звітності за рядком 2000 «Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)» у розмірі не меншому ніж 100 % від очікуваної вартості цієї закупівлі. Зазначені вище документи надаються з відміткою про отримання органом статистики або квитанцією №2 у разі подання електронної звітності. Фізичні особи – підприємці надають копію податкової декларації за останній звітний період з відміткою органу статистики (або копію квитанції про підтвердження подачі декларації в електронному вигляді). У випадку якщо Учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист – роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 18-11-2025, 11:41:39
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ