Період оскарження умов закупівлі - по 26-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 451 688 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 258,44 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Салтівське трамвайне депо" |
| ЄДРПОУ: | 37766028 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олена Гончарова |
| Телефон: | 380989224054 |
| E-mail: | depo-2024@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 61129, Україна, Харківська область,місто Харків, просп. Тракторобудівників, буд. 109 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ», яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПІДПУНКТУ 1) 1.1 ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 1 РОЗДІЛУ І ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), з: «1.1 Довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою 1: Ця довідка повинна обов’язково містити графи, встановлені формою 1, заповнені учасником. 1.2. Для документального підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), вказаного (вказаних) у довідці за формою 1, учасник надає наступні документи: 1.2.1. Оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 1 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі, з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо постачання товару, що може бути віднесений до предмета закупівлі: на поставку/закупівлю розчинників. 1.2.2. Оригінал (оригінали) чи копію (копії) видаткової (видаткових) накладної (накладних) та/або акту (актів) прийому-передачі товару, що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою 1. 1.2.3. Оригінал листа-відгуку від замовника/покупця за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 1, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору. 1.3. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), де замовником виступало КП «САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО», учасник надає підтвердження за підпунктом 1.1 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації, документальне підтвердження (підпункт 1.2 пункту 1 Розділу І додатку 1 до тендерної документації) виконання договору(рів) не вимагається.» Учасником ТОВ «ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ»на виконання вище зазначених вимог в складі своєї тендерної пропозиції надано: - Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 25.07.2025 № 2507/01 (далі – Довідка 1), яка завантажена у файлах «д.1 1.1 Довідка щодо виконання аналог. договору.pdf.p7s» та «д.1 1.1 Довідка щодо виконання аналог. договору.pdf»; - Договір про закупівлю № 86 від 14 березня 2025 р. (далі – Договір 86), який завантажено у файлі «д.1 1.2 Договір, видаткова КП Ритуал.pdf»; - Видаткова накладна № 813 від 27 березня 2025 р., яка завантажено у файлі «д.1 1.2 Договір, видаткова КП Ритуал.pdf»; - Лист-відгук від 22 липня 2025 року № 269 (далі – лист -відгук), який звантажено у файлі «д.1 1.2 Лист-відгук Ритуал розч.pdf». Під час аналізу вище зазначених документів та інформації, вбачається невідповідність: - щодо назви замовника в довідці 1 за наданим аналогічним договором та назви замовника в договорі 86 та листі-відгуку; - щодо адреси замовника в довідці 1 за наданим аналогічним договором та адреси замовника в договорі 86; - щодо предмету договору в довідці 1 за наданим аналогічним договором та предмету договору в договорі 86 та листі-відгуку. - щодо предмету договору в листі-відгуку за наданим аналогічним договором та предмету договору в договорі 86. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ «ХІМРЕЗЕРВ-ХАРКІВ», відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати довідку 1 складену та заповнену відповідно до вимог підпункту 1.1. пункту 1 розділу І до тендерної документації, виправити невідповідність щодо предмету закупівлі у лиcті – відгуку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.