Період оскарження умов закупівлі - по 25-07-2025, 00:00
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 364 174,67 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 641,75 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "СУМСЬКА ВИПРАВНА КОЛОНІЯ (№ 116)" |
| ЄДРПОУ: | 08565115 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Володимир Прокопенко |
| Телефон: | +380542618171, +380506056059 |
| E-mail: | v.prokopenko.sm@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область,місто Суми, ВУЛИЦЯ РОМЕНСЬКА, будинок 110 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення Закупівлі було змінено напрямки фінансування згідно кошторисних призначено і відповідно внесених змін до кошторису та плану асигнувань на 2025 рік, за яким видатки зокрема на дану Закупівлю не передбачено.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 11-08-2025, 17:00 по 22-08-2025, 00:00
Документи:
Замовником виявлено невідповідність у інформації та документі, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, зокрема: 1. Згідно п. 5.2. Розділу 5 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників – юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців:» Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено, що юридичні осіби, фізичних осіб — підприємців подають Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань Учасником на виконання цієї вимоги не надано Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. 2. Згідно п. 4.4. Розділу 4 «Перелік документів та/або інформації щодо інформації встановленим замовником вимогам», Додатку 1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено що Учасник надає Довідку у довільній формі про згоду з проєктом договору та погоджується укласти договір в редакції, запропонованій Замовником, також в даній довідці обов’язково зазначити відомості про Учасника процедури закупівлі, в т.ч. відомості про особу яка буде здійснювати зв'язок з Замовником: П.І.Б., посада, телефон моб. Належним чином заповнений проєкт Договору (Додаток 3), без зазначення цінових показників за підписом уповноваженої особи на підписання договору та завірено печаткою (за наявності). Учасником на виконання цієї вимоги не надано Належним чином заповнений проєкт Договору (Додаток 3), без зазначення цінових показників за підписом уповноваженої особи на підписання договору та завірено печаткою (за наявності). Для усунення зазначених невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; 2. Належним чином заповнений проєкт Договору (Додаток 3), без зазначення цінових показників за підписом уповноваженої особи на підписання договору та завірено печаткою (за наявності).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.