Закупівлю оголошено - 14-03-2025, 11:16. Дата останніх змін - 24-04-2025, 09:32

послуги - код СРV 50510000-3 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів, металевих контейнерів (Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення). (РПЗ: 2.13)

послуги - код СРV 50510000-3 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів, металевих контейнерів (Відновленн... Державна закупівля - UA-2025-03-14-004341-a послуги - код СРV 50510000-3 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів, металевих контейнерів (Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення). (РПЗ: 2.13) від замовника ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» від 3/14/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-14-004341-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-13-002094-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 14-03-2025, 11:16
по 28-03-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 14-03-2025, 11:16
по 31-03-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2025, 00:00

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками З організаційних питань: Франко Юрій Аркадійович, e-mail: y_franko@sunpp.atom.gov.ua, тел. (05136) 4-21-77. З технічних питань: Фахівець т. (05136) 4-21-09 Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками-резидентами України, викладаються українською мовою. При цьому, документи, які викладені в оригіналі на іншій мові та надаються учасником у складі тендерної пропозиції, повинні мати переклад українською мовою, та завірені учасником. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою, та завірені учасником. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень, ТУ (ТС) тощо.

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
4108559.15
4 108 559,15 UAH(без ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:40 000 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ПІВДЕННОУКРАЇНСЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ»
ЄДРПОУ:20915546 Досьє YouControl
Сайт:http://www.sunpp.mk.ua
Контактна особа:Захарченко Андрій Вікторович
Телефон:380513641164
E-mail:a_zakharchenko@sunpp.atom.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Відновлення посадочних місць п ...
4 108 559,15 UAH(без ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення

1
послуга
Україна Відповідно до документації
по 31-07-2025
50514000-1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування металевих контейнерів


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будтрансенерго»   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 31-03-2025 по 29-04-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Коксохімічна, будинок 11, офіс 9, 49064, Смірнов Олег
Остаточна пропозиція:
4 108 559,15 UAH,без ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
10-04-2025, 16:06
Період подачі оскарження:
по 16-04-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 02-04-25, 11:28:20
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника процедури закупівлі ТОВ «Будтрансенерго» по процедурі відкритих торгів на закупівлю послуги - код СРV 50510000-3 по ДК 021:2015 Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів, металевих контейнерів (Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення). (Ідентифікатор закупівлі: UA-2025-03-14-004341-a). Очікувана вартість закупівлі – 4 108 559,15 грн без ПДВ; 4 930 270,98 грн з ПДВ. Пункт плану РПЗ - 2.13 (UA-P-2025-01-13-002094-a) На вимогу наказу ДП НАЕК «ЕНЕРГОАТОМ» від 07.11.2022 № 01-767-н «Про внесення змін до наказу від 27.06.2022 №01-374-н (зі змінами) направлено до дирекції з контрольно-ревізійної роботи, економічної безпеки та комплаєнс політики (далі ДКРРЕБтаКП) інформацію щодо контрагентів разом із заповненими Анкетами з метою проведення відповідної перевірки. Наразі висновок ДКРРЕБтаКП не надано до ЕРП, у зв’язку з чим неможливо здійснити докладний аналіз тендерних пропозицій та зробити об’єктивний висновок в строк протягом 5 робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. На підставі вищевикладеного, з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 вважаємо за потрібне продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 20 робочих днів. Рішення прийнято на засіданні УО Протокол № 985 від 02.04.2025р. Захарченко А.В.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 29-04-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 07-04-25, 14:07:30
24

У відповідності до п.43 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (Постанова КМУ від 12.10.2022р. №1178), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будтрансенерго» на закупівлю послуг за темою: «Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення» РПЗ – 2025 № 2.13 (UA-P-2025-01-13-002094-a ) Ідентифікатор закупівлі - UA-2025-03-14-004341-a (У відповідності до п.43 Постанови КМУ від 12.10.2022р. №1178) 1) Перелік виявлених невідповідностей: ТОВ «Будтрансенерго» не надано окрему графічну структуру власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою), передбачену вимогами до тендерної пропозиції учасника. Водночас інформацію про структуру ТОВ «Будтрансенерго» відображено в Анкеті. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток А до тендерної документації п.7. Файл (файли) у форматі pdf, відскановані з документів, що зазначені в розділі «ДОКУМЕНТИ» Анкети відповідно до додатку 4 (для резидента). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Файл у форматі pdf, відсканований з «Графічної структури власності компанії до UBO (починаючи з 5%) із зазначенням частки (підписується директором компанії/контролером або іншою уповноваженою особою)». Просимо усунути вказану невідповідність та розмістити необхідні документи на Prozorro.gov.ua. Рішення прийняте на засіданні УО від 07.04.2025 № 988 Захарченко А.В.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 08-04-25, 14:07:30
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-03-14-004341-a-c1
Номер договору:
11-123-01-25-09896
Дата підписання договору:
23-04-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 23-04-2025 по 31-12-2025
4 108 556,70 UAH
Ціна договору
4 108 556,70 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Будтрансенерго»   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
4 108 559,15 UAH, без ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
28-03-2025, 14:10:32
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Форма забезпечення:
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2.0
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Доказ:
Документ
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
      Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Оголошення про проведення закупівлі
        публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:53
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
              Тип документа: Проект договору
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Проект договору
                публічнийЕкспортовано:14-03-2025, 11:16:45
                  Електронні тендерні вимоги
                  1. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Резидентом підтверджується, що
                  1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Нерезидентом підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  2. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  3. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  4. Порушення справи про банкрутство
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  5. Вчинення кримінальних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  6. Вчинення економічних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  7. Вчинення корупційних правопорушень
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Юридичною особою підтверджується, що
                  1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Фізичною особою підтверджується, що
                  2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
                  2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
                  Застосовується до:
                  Замовника
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
                  Застосовується до:
                  Переможця тендеру
                  Стосується:
                  Лоту Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення
                  Законодавство:
                  При наданні забезпечення підтверджується, що
                  1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
                  5
                  Пошук... день
                  день
                  Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону та згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, при наявності письмового запиту контрагента.
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
                  2
                  Пошук... відсоток
                  відсоток
                  Вид забезпечення: банківська гарантія, згідно з якою первинне зобов’язання несе будь-який банк, або гарантія страхової компанії, яка пройшла відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом). Перелік страхових компаній, які пройшли відбір у АТ «НАЕК «Енергоатом» (ДП «НАЕК «Енергоатом») - АТ «СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ББС ІНШУРАНС», ПрАТ "СК "Вусо", ПрАТ "Європейський страховий альянс", ПрАТ "Страхова Група "ТАС" (Перелік може змінюватись, актуальна інформація по переліку страхових компаній міститься на сайті АТ «НАЕК «Енергоатом»). Банківська гарантія надається в гривнях. Розмір забезпечення - 2% від вартості договору. Забезпечення виконання договору вноситься переможцем торгів не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання переможцем закупівлі договору про закупівлю, за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним, у випадках, передбачених статтею 43 Закону та згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин, при наявності письмового запиту контрагента. Зміст та форма страхової гарантії повинна відповідати «Порядку формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій, забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, а також забезпечення повернення авансового платежу», затвердженого розпорядженням АТ «НАЕК «Енергоатом» від 13.08.2024 № 01-771-р «Про порядок формування АТ «НАЕК «Енергоатом» переліку страхових компаній». Страхові компанії можуть вносити зміни до умов страхових гарантій при внесення змін до договору про закупівлю. Страхова гарантія повинна бути безвідкличною. Умови страхової гарантії (страхові випадки, винятки, термін дії тощо) повинні відповідати умовам договору страхування відповідальності перед третіми особами, на підставі якого була видана страхова гарантія. Страхові випадки та винятки, які зазначаються в страховій гарантії забезпечення виконання договору про закупівлю, повинні відповідати економічним інтересам АТ «НАЕК «Енергоатом», умовам тендерної документації та договору про закупівлю, а також вимогам статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень пункту 21 Особливостей. Договір страхування має містити умову про те, що вимога про сплату страхової виплати (страхового відшкодування) пред’являється не пізніше кінцевої дати строку дії страхової гарантії. Страхові гарантії забезпечення виконання договору про закупівлю можуть бути надані як у паперовій формі за підписом уповноважених осіб та скріплені печаткою (за наявності), так і у формі електронного документа із накладенням КЕП уповноважених осіб та печатками (за наявності) разом із завіреними копіями договорів страхування, на підставі яких було видано страхові гарантії, та доказами їх оплати. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, перераховуються на рахунок філії «Відокремлений підрозділ «Південноукраїнська атомна електрична станція» Акціонерного товариства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» і звертаються у власність замовника. Банківська гарантія, серед іншого, повинна містити наступні реквізити для надходження коштів у разі настання гарантійного випадку: Одержувач: Філія-Миколаївське обласне управління АТ «Ощадбанк» м.Миколаїв МФО 326461 UA 133264610000026004300221449 ЄДРПОУ 20915546
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Форма забезпечення
                  Гарантія фінансової установи
                  банківська гарантія або гарантія страхової компанії
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  2. Мова (мови) тендерної пропозиції
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Закупівлі
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), підписана уповноваженою особою учасника та оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: Предмет, номер та дата договору. Контрагент. Учасник повинен вказати не менше 1 (кількість) виконаного в повному обсязі аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме послуги/роботи з відновлення металевих поверхонь. - Файл у форматі pdf, відсканований з листа-відгуку контрагента, для якого надавалась аналогічна послуга/виконувалася аналогічна робота. В листі-відгуку повинна міститися інформація щодо якості та надання /ненадання послуги, виконання/невиконання роботи в повному обсязі. У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання.
                  2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника (складеної в довільній формі) про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація до предмета закупівлі за темою (Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення)» за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). Довідка повинна бути складена з урахуванням вимог Закону України «Про захист персональних даних». В довідці повинна міститися наступна інформація: - перелік працівників із зазначенням посади, необхідних для надання послуг. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити працівників субпідрядників/співвиконавців. У разі залучення таких працівників учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців» У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання.
                  3. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Застосовується до:
                  Учасника процедури
                  Стосується:
                  Лоту Відновлення посадочних місць підшипників валу насоса 170 ДПВ методом наплавлення та механічної обробки після наплавлення
                  Законодавство:
                  Підтверджується, що
                  1 - Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
                  Статус: Активна
                  Дата створення: 14-03-2025, 11:16:46
                  Способи підтвердження:
                  Документ
                  Довідка , Файл у форматі pdf, відсканований з довідки учасника (складеної в довільній формі) щодо наявності обладнання (паспорта обладнання, протоколи перевірки або калібровки), матеріально-технічної бази та технологій, які дозволяють надати послуги в об’ємі, зазначеному в додатку 1 «Технічна специфікація» ТДПЗ(п). 23.0937.0067-2025 за підписом уповноваженої особи, оформлена належним чином (із зазначенням дати складання документу). В довідці повинна міститися наступна інформація: 1.1 Назва, кількість та тип обладнання необхідних для надання послуг, а саме наявність верстатного обладнання. 1.2 Найменування складових матеріально-технічної бази (устаткування, приладів, матеріальних ресурсів, засобів виробництва, власних та/або орендованих виробничих фондів тощо), необхідних для надання послуг. - Файл у форматі pdf, відсканований з паспорту (ів) на верстатне обладнання. - Файл у форматі pdf, відсканований з протоколу(ів) перевірки або калібровки на верстатне обладнання. Для підтвердження своєї відповідності такому критерію учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Уразі залучення таких спроможностей учасник в довідці повинен зазначити «залучено у субпідрядників/співвиконавців» У разі участі об’єднання учасників на підтвердження своєї відповідності такому критерію довідка надається з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання.
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ