Закупівлю оголошено - 13-05-2025, 16:46. Дата останніх змін - 02-06-2025, 16:44

«Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому»)

«Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому») ... Державна закупівля - UA-2025-05-13-013380-a «Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому») від замовника УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ від 5/13/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-05-13-013380-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-05-13-012483-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 16:46
по 18-05-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 13-05-2025, 16:46
по 21-05-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 21-05-2025, 12:14
по 21-05-2025, 12:37

Період оскарження умов закупівлі - по 18-05-2025, 00:00

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
772680
772 680 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 726,80 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ЄДРПОУ:40108887 Досьє YouControl
Сайт:https://securitypolice.com.ua/
Контактна особа:Христина Кузів
Телефон:+380675979029
E-mail:hkuziv@gmail.com
Місцезнаходження:
79019, Україна, Львівська область,місто львів, ВУЛИЦЯ ЛИПИНСЬКОГО будинок 44
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
«Меблі для службових приміщень ...
772 680 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 21-05-2025, 12:14
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2000Х530Х400

3
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба комбінована 1050Х3100Х650

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа 2000*600*600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа 2000*600*600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2000Х950Х520

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 750Х1400Х650

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл приставний 750Х1300Х600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Полиця 2000Х300Х18

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2000Х600Х520

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 750Х1400Х600

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комод 800Х500Х450

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Полиця 1400Х300Х18

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 1960Х800Х370

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 750Х1400Х700

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 750Х1600Х650

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комод 800Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2250Х910Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2250Х400Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2250Х400Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2000Х600Х520

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комод 900Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл прямий 750Х1800Х800

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 750Х1400Х700

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа 2000Х550Х520

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Вішалка настінна з тумбою 2200Х870Х310

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа 2400Х800Х520

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2400Х800Х520

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кухня модульна 910Х1700Х600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39141300-5
Кухонні гарнітури


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кухня модульна 900Х1700Х340

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39141300-5
Кухонні гарнітури


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кухня модульна 910Х800Х450

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39141300-5
Кухонні гарнітури


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл кухонний 750Х900Х600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39141000-2
Кухонні меблі та обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стілець 460Х450Х450

4
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39141000-2
Кухонні меблі та обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа купе 2750Х3890Х750

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для документів 2000Х600Х400

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39140000-5
Меблі для дому


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл письмовий 750Х1400Х700

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143000-6
Меблі для спальні, їдальні та вітальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл приставний 750Х800Х600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Тумба приставна 550Х800Х460

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Полиця 1000Х300Х18

2
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шафа для одягу 2300Х900Х600

1
штука
79019 Україна Львівська область м. Львів вул. Липинського, 44
по 31-12-2025
39143100-7
Меблі для спальні


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ ТУНІКА СТ   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 26-05-2025 по 03-06-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Львівська область, місто Городок, вулиця Перемишльська, 16 А, 81500, Попович Ігор Володимирович
Остаточна пропозиція:
765 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
765 000 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
27-05-2025, 16:02
Період подачі оскарження:
по 02-06-2025, 00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-05-13-013380-a-a1
Номер договору:
527
Дата підписання договору:
02-06-2025, 16:42
Строк дії договору:
з 02-06-2025 по 31-12-2025
765 000 UAH
Ціна договору
637 500 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 21-05-2025 по 29-05-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, пр.Хмельницького Богдана будинок 156 А, 49000, Вадим Козаринський
Остаточна пропозиція:
335 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
335 300 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 01-06-2025, 00:00

Тендерна пропозиція аномально низька

Дата публікації: 21-05-25, 12:37:53
АНЦ

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Кінцевий строк надання обгрунтування аномально низької ціни: 23-05-25, 00:00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 23-05-25, 16:39:58
24

Найбільш економічно вигідною щодо закупівлі «Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому») була визначена тендерна пропозиція ТзОВ «Вест Вуд Компані 2012» (далі – Учасник), під час розгляду якої було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією Відповідно до п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості), Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації щодо повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та підписантів договору, згідно Додатку № 6. З метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було надано лист-згоду на обробку персональних даних від 19.05.2025 № 19-05/17, який не відповідає формі, що зазначена у Додатку № 6 до тендерної документації 1.2. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. Враховуючи зазначене, Замовником торгів було здійснено перевірку електронного підпису на сайті центрального засвідчу вального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify та встановлено наступне: Підписувачі Підписувач КУЗЬМЕНКО ДМИТРО ІГОРОВИЧ П.І.Б. КУЗЬМЕНКО ДМИТРО ІГОРОВИЧ Країна Україна РНОКПП 3255520599 Організація (установа) ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012" Код ЄДРПОУ 43949318 Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для даних від Надавача) 09:14:23 22.05.2025 Сертифікат виданий КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер 138CEA0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа Незахищений Алгоритм підпису ДСТУ 4145 Тип підпису Удосконалений Тип контейнера Підпис та дані в одному файлі (CAdES enveloped) Формат підпису Базовий (CAdES-BES) Сертифікат Кваліфікований Враховуючи вищезазначене та відповідно до листа від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису «удосконалений», то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, тендерна пропозиція Учасника подана без накладення кваліфікованого електронного підпису. Відтак, учасник не було виконано вимогу п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку 7 до тендерної документації про накладення КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 1.3. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у підпункті 4.1. пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати: - підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці згідно з характеристиками, що вказані у Таблиці 1 Додатку № 5 до тендерної документації (вказати назву марки (бренду) та моделі (колекції) запропонованого товару в разі наявності таких, виробника товару, країну-походження, дату та номер сертифікатів, що надані Учасником у відповідності до умов п.4.6. Додатку № 4 до тендерної документації). З метою виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції було долучено файл під назвою «Порівняльна таблиця згідно з характеристиками замовника» від 19.05.2025 № 19-05/25, в складі якої не зазначено виробника товару, країну-походження товару, дату та номер сертифікатів, що надані Учасником у відповідності до умов п.4.6. цього Додатку. Слід зазначити, що інформація щодо виробника товару та країни-походження товару була зазначена Учасником в складі Додатку № 2 до тендерної документації, а дати та номери сертифікатів зазначається в складі сертифіката відповідності, що був долучений Учасником в складі тендерної пропозиції. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до вимог підпункту 2.3. пункту 2 Додатку 1 та Додатку 7 до Тендерної документації для підтвердження інформації щодо повноваження особи на підписання документів, що надаються у складі пропозиції учасника та/або на представництво учасника під час проведення процедури закупівлі, та підтверджує правомочність на укладення договору про закупівлю Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати лист – згоду на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних особи, яка уповноважена на підписання тендерної пропозиції та підписантів договору, згідно Додатку № 6. 2.2. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у п. 1.7. ч. 1 Розділу ІІІ тендерної документації та Додатку № 7 до Тендерної документації Учасник повинен не пізніше кінцевого строку подання тендерної пропозиції накласти КЕП учасника/уповноваженої особи учасника на пропозицію. 2.3. Відповідно до вимог, що зазначені Замовником у підпункті 4.1. пункту 4 Додатку № 5 до тендерної документації та Додатку № 7 до тендерної документації з метою підтвердження відповідності товару, що пропонується, технічним вимогам Замовника, Учасник повинен надати: - підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника у вигляді порівняльної таблиці згідно з характеристиками, що вказані у Таблиці 1 Додатку № 5 до тендерної документації (вказати назву марки (бренду) та моделі (колекції) запропонованого товару в разі наявності таких, виробника товару, країну-походження, дату та номер сертифікатів, що надані Учасником у відповідності до умов п.4.6. Додатку № 5 до тендерної документації). 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. ВИРІШИЛА: 1. Надати учаснику торгів ТзОВ «Вест Вуд Компані 2012» (згідно з предметом закупівлі «Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому») (49000, м. Дніпро, пр. Хмельницького Богдана, буд. 156А), пропозиція якого становить 335 300,00 грн. з ПДВ, 24 (двадцять чотири) години для усунення виявлених невідповідностей. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідностей у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 24-05-25, 16:39:58

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "ВЕСТ ВУД КОМПАНІ 2012"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
335 300 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
335 300 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
19-05-2025, 13:56:48
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору або договорів:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ ТУНІКА СТ   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
765 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
765 000 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
20-05-2025, 17:31:09
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
3. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
4. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
5. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
6. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
7. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
8. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
1. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
120
2. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору або договорів:

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 16:48:45
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 16:46:26
          Тип документа: Тендерна документація
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Тендерна документація
            публічнийЕкспортовано:13-05-2025, 16:46:26
              Електронні тендерні вимоги
              1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              3. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              6. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              7. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              8. Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              11. Наявність антикорупційної програми
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми
              Статус: Архівована
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Дата архівування:
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Архівована
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Дата архівування:
              1. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              120
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              2. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Архівована
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Дата архівування:
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Архівована
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Дата архівування:
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту «Меблі для службових приміщень» (код ДК 021:2015:39140000-5 – «Меблі для дому»)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* договору або договорів:
              Статус: Активна
              Дата створення: 13-05-2025, 16:46:25
              Способи підтвердження:
              Документ
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ