Закупівлю оголошено - 28-03-2025, 17:28. Дата останніх змін - 29-04-2025, 00:00

Меблі з нержавіючої сталі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Меблі з нержавіючої сталі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні ... Державна закупівля - UA-2025-03-28-012670-a Меблі з нержавіючої сталі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні від замовника МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ від 3/28/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-28-012670-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 28-03-2025, 17:28
по 03-04-2025, 10:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 03-04-2025, 12:00
по 08-04-2025, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 09-04-2025, 12:54
по 09-04-2025, 13:17

Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11. 2022 №1275.

Спрощена закупівля
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:
8614065.91
8 614 065,91 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:86 140,66 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР "НОВІ САНЖАРИ" НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
ЄДРПОУ:14323563 Досьє YouControl
Контактна особа:Марина Євтушенко
Телефон:+380661480423
E-mail:medcentrns@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
5



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Не відбувся
Меблі з нержавіючої сталі згід ...
8 614 065,91 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 09-04-2025, 12:54
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж

6
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
62151 Стелаж для стерилізатора/ мийно-дезінфекційної машини
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стелаж

2
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
62151 Стелаж для стерилізатора/ мийно-дезінфекційної машини
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

ванна мийка

1
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
15934 Система мийок у кімнаті для огляду/ терапевтичних процедур
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мийка на одне відділення

7
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
15733 Установка для передопераційного обробляння рук
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Мийка на два відділення

5
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
15733 Установка для передопераційного обробляння рук
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

візок

4
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
34909 Візок для медичних інструментів
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Візок для перевезення стерильного інструменту

3
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
34909 Візок для медичних інструментів
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Стіл робочий

3
штука
Україна Київська область
по 01-09-2025
33190000-8
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
Класифікатор GMDN-2023
13959 Стіл для хірургічних інструментів
+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 17-04-2025 по 25-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, , , , , Подуст Анна
Остаточна пропозиція:
8 291 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 587 630 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 22-04-25, 19:12:10
24

відповідно до п. 11. Учасник подає Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи чинна на дату подання документів. Або документ, яким учасник підтверджує здійснення заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством України. На момент подання пропозиції довідка втратила чинність. Невідповідність потребує усунення; - відповідно до п.19. Учасник має підтвердити, що- Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник у складі пропозиції надає сертифікат якості/відповідності або копію висновка санітарно епідеміологічної служби який засвідчує якість товару, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України. Невідповідність потребує усунення; -відповідно до 21. -На товар Учасник повинен надати оригінал листа виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника (дилера, дистриб'ютора, тощо) офіційно уповноваженого на це виробником, що підтверджує можливість постачання учасником товару, що здійснюється в межах даної закупівлі в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни, визначені цим оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника (дилера, дистриб'ютора), офіційно уповноваженого на це виробником, Учасник повинен додати до такого листа документи, що підтверджують повноваження представника на таке представництво на території України. Невідповідність потребує усунення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 23-04-25, 19:12:10
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІОН ГРУП"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 09-04-2025 по 17-04-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, , вул.Стуса Василя, будинок 35-А, прим. 04-02, 03142, Сичевська Катерина
Остаточна пропозиція:
8 206 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 292 220 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 14-04-25, 19:43:29
24

- відповідно до п. 19 Оголошення - Запропонований товар повинен бути якісним. Для підтвердження учасник у складі пропозиції надає сертифікат якості/відповідності або копію висновка санітарно епідеміологічної служби який засвідчує якість товару, виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України. Дана вимога не підтверджена, потребує усунення невідповідності. В документах учасника надана декларація виробника (мовою оригіналу) та інші документи в яких відсутнє зазначене маркування стола робочого та мийки на одне відділення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 15-04-25, 19:43:29

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕДІОН ГРУП"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 206 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 292 220 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 18:03:44
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2.5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАЛАБ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
8 291 000 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
8 587 630 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
07-04-2025, 16:39:48
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
5
Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
2.5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:29:42
      Інші
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Інший
        публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:28:31
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:28-03-2025, 17:28:31
              Електронні тендерні вимоги
              1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Лоту Меблі з нержавіючої сталі згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
              Законодавство:
              При наданні забезпечення у іншій формі підтверджується, що
              1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
              5
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-03-2025, 17:28:30
              Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
              2,50
              Пошук... відсоток
              відсоток
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-03-2025, 17:28:30
              Учасник-переможець повинен внести на розрахунковий рахунок замовника, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, забезпечення виконання такого договору у вигляді грошової застави(сума коштів) у розмірі 2,5% вартості (ціни) договору. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Детальний опис викладено в Оголошенні.
              Статус: Активна
              Дата створення: 28-03-2025, 17:28:30
              Способи підтвердження:
              Документ
              , Згідно умов оголошення
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ