Період оскарження умов закупівлі - по 01-06-2025, 00:00
Звертаємо вашу увагу та додатково уточнюємо, що при заповненні розділу "Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі" учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, а Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей (детально описано у додатку 2 та 4 до ТД).
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 1 290 000 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Послуги |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 900 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 38 700 UAH |
| Замовник: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
| ЄДРПОУ: | 00135390 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.ukrnafta.com |
| Контактна особа: | Гришко Каріна |
| Телефон: | 380631644345 |
| E-mail: | karina.hryshko@ukrnafta.com |
| Місцезнаходження: | 04053, Україна, Київська область,Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
0 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення відкритих торгів з особливостями по Закупівлі отримано Службову записку №14452/1 від 08.08.2025, в якій зазначено що відпала потреба в Закупівлі. З огляду на вищезазначене, Замовником прийняте рішення про відміну процедури Закупівлі з підстав відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, передбачених пп.1 п.50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами і доповненнями) (далі – Особливості), а саме: відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
25-08-2025, 00:00
Період оскарження:
з 14-08-2025, 17:03 по 25-08-2025, 00:00
Документи:
Відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України за№ 1178 від 12.10.2022 (із змінами), у зв`язку з значним обсягом документів, поданих учасником, з метою проведення детального аналізу тендерної пропозиції та необхідністю отримання висновків від відповідальних підрозділів, що задіяні в процесі кваліфікації, необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника.
1. Учасник, на виконання вимог п.3.4 Додатку 2 до ТД надав довідку в якій конкретно невизначена інформація щодо залучення або незалучення субпідрядників/співвиконавців, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в п.3.4 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає: 3.4.1. Якщо Учасник не передбачає залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника/ співвиконавця, то він повинен це письмово підтвердити, надавши у складі тендерної пропозиції лист, зміст якого підтверджує незалучення Учасником субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт/надання послуг . 3.4.2. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника(ів) (співвиконавця(ів) в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг повинен надати: 1) довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт/послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт/надання послуг. 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3.4.3. Якщо Учасник передбачає залучати до виконання робіт/надання послуг субпідрядника (співвиконавця) в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, діяльність такого суб’єкту господарювання повинна відповідати вимогам чинного законодавства, зокрема Закону України «Про санкції», Постанови КМУ від 03.03.2022 № 187. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного суб’єкта господарювання, якого планує залучати до виконання робіт/надання послуг повинен надати: 1)довідку в довільній формі з інформацією про повне найменування суб'єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до виконання робіт/надання послуг; місцезнаходження (повна адреса, телефони) та код ЄДРПОУ, види робіт /послуг та/або обсяги, які передбачається доручити, відсоток в загальному обсязі виконання робіт/надання послуг . 2) Гарантійний лист стосовно залученого субпідрядника/співвиконавця за наведеною Формою 2 цього Додатку. 3) Скан-копію листа-згоди на залучення до виконання робіт/надання послуг від субпідрядної організації, що залучається, завірений підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/ використання). 4) Скан-копію дозвільних документів (ліцензії та/або дозволу та/або декларації) субпідрядної організації на виконання робіт/надання послуг , визначених в листі-згоді від субпідрядної організації, що залучається, якщо отримання таких дозвільних документів (ліцензії та/або дозволу та/або декларації), завірені підписом керівника та печаткою субпідрядної організації (у разі її застосування/використання). У разі залучення субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю для підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених в пункті 47 Особливостей, подається довідка у довільній формі від кожного з субпідрядників/співвиконавців, які залучатимуться. 2. Учасник, на виконання вимог пп.3.5.4 п.3.5 Додатку 2 до ТД не надав скан-копію висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України, що не відповідає встановленим вимогам Замовника в ТД. На виконання вимог, що встановлені Замовником в пп.3.5.4 п.3.5 Додатку 2 до ТД Учасник у складі тендерної пропозиції надає скан-копію висновку з оцінки впливу на довкілля, виданого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України з переліком відходів відповідно до Національного переліку відходів. Перелік відходів повинен включати вид відходів відповідно до предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.