Закупівлю оголошено - 10-01-2025, 10:41. Дата останніх змін - 10-01-2025, 10:41

Комплект покриття операційного та комплекту одягу, Комплект хірургічний для артроскопії, кількість предметів в комплекті від 9, стерильний, з агдезивною полоскою код за НК 024:2023 - 44052 - Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів (33141620-2 Медичні комплекти) код за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Комплект покриття операційного та комплекту одягу, Комплект хірургічний для артроскопії, кількість предметів в комплекті від 9, стерильний, з агдезивн... Державна закупівля - UA-2025-01-10-002220-a Комплект покриття операційного та комплекту одягу, Комплект хірургічний для артроскопії, кількість предметів в комплекті від 9, стерильний, з агдезивною полоскою код за НК 024:2023 - 44052 - Одноразовий набір для проведення ортопедичної операції, що не містить лікарських засобів (33141620-2 Медичні від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ від 1/10/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Закупівля: UA-2025-01-10-002220-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-01-10-002590-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 10-01-2025, 10:41
по 15-01-2025, 07:00

Опис комплекту: Шапочка хірургічна (берет), матеріал спанбонд - 13 г/м2 – 3 шт Маска хірургічна тришарова (на резинках), матеріал (спанбонд+фільтруючий шар – мелтблаун)- 3 шт Халат хірургічний, Стерильне «Оптімум» подовжений, розмір ХL, довжиною 150 см - 3 шт., матеріал СММС 35 г/м*2 Бахіли медичні середні – 1 пара, матеріал спанбонд 30 г/м*2 Покриття на дугу - 1 шт. Розмір 300 см х 160 см, з мішком для збирання рідини 60 см х 55 см (з двома гумовими еластичними манжетами ( з отвором діаметром 10 см) з відвідною трубкою та конектором до аспіратора), матеріал (СММС 35 г/м2, двошарова полімерна плівка ПЕ/ПА щільністю 70 мкм.)

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
40000
40 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛУЦЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ПІДГАЙЦІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:01983134 Досьє YouControl
Сайт:http://lcrl.com.ua/
Контактна особа:Юлія Левченко
Телефон:+380332253775
E-mail:newmed@ukr.net
Місцезнаходження:
45601, Україна, Волинська область,с. Липини, Луцький р-н, вул. Теремнівська, буд. 100
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Комплект покриття операційного та комплекту одягу, Комплект хірургічний для артроскопії, кількість предметів в комплекті від 9, стерильний, з агдезивною полоскою

50
штука
45601 , Україна , Волинська область , с.Липини , вул.Теремнівська, буд. 100, приміщення аптечного складу Луцької ЦРЛ ,
по 15-04-2025


ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ПризначенняКомплект хірургічний для артроскопіїАктивна10-01-2025, 10:39
Вид комплектуКомплект покриття операційного та комплекту одягуАктивна10-01-2025, 10:39
Наявність агдезивної полоскиТакАктивна10-01-2025, 10:39
СтерильністьТакАктивна10-01-2025, 10:39
Кількість предметів в комплектівід 9штукаАктивна10-01-2025, 10:39
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 10:41:24
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:10-01-2025, 10:39:24
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Оплата товару здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування коштів у національній валюті України (українських гривнях) на поточний рахунок Постачальника.Оплата Замовником Постачальнику вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно видаткової накладної Постачальника, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Постачальника, вказаний у розділі 15 Договору, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. Моментом оплати поставленого товару є дата списання грошових коштів з реєстраційного рахунку Замовника
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          30
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ