Період оскарження умов закупівлі - по 22-07-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 297 289,56 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 11 486,45 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 22 900 UAH |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС" |
| ЄДРПОУ: | 31725604 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Тетяна Богославець |
| Телефон: | +380504536101, +380442546680 |
| E-mail: | t.v.bogoslavets@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 04070, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2 |
5 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником у складі тендерної документації надано Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань №011116-а-4 від 22.07.2025р., якому не вірно зазначено назву закупівлі. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань за формою, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації. (вимога пп. 1.1. п.1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та Додатку 3 до тендерної документації). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнені або нові документи: 3.1. Гарантійний лист щодо виконання зобов’язань за формою, наведеною у Додатку 3 до тендерної документації з вірною назвою закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.