Період оскарження умов закупівлі - по 15-06-2025, 00:00
Місцезнаходження замовника: м.Хмельницький, вулиця Молодіжна, 5/1. Категорія замовника - юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально. Код ДК 021:2015:39160000-1 - Шкільні меблі.Закупівля здійснюється на дотримання Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX. Всі умови та вимоги закупівлі, а також відповідні фінансові механізми, регулюються положеннями цієї угоди, яка спрямована на підтримку України.Фінансування здійснюється відповідно до наступних бюджетних програм: За рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам (70% фінансування – 212050,30 грн)КПКВ 0611184 – «Виконання заходів, спрямованих на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”», за рахунок коштів місцевого бюджету (співфінансування) (30% фінансування – 90878,70 грн) КПКВ 0611183 – «Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти “Нова українська школа”»
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 302 929 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 514,65 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальний заклад загальної середньої освіти "Гімназія №26 Хмельницької міської ради" |
| ЄДРПОУ: | 21335800 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Олійник Марина Анатоліївна |
| Телефон: | +380382675354 |
| E-mail: | nvk6.2016@gmail.com |
| Місцезнаходження: | 29016, Україна, Хмельницька область,місто Хмельницький, вулиця Молодіжна, 5/1 |
| Донор закупівлі | |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Місцезнаходження: | 1048, Королівство Бельгія, Brussel,Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175 |
| Сайт: | https://european-union.europa.eu |
| Найменування: | Ukraine facility |
| Код за XM-DAC: | 55000 |
| Контактна особа: | Рада Європейського Союзу |
| Контактний e-mail: | press.centre@consilium.europa.eu |
| Факс: | +3222816111 |
| Телефон: | +3222816111 |
3 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. До участі у тендерній процедурі «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю «Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», код ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі було подано 1(одну) тендерну пропозицію, а саме: 1. ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ"; Відповідно до абз.1 п.36 Особливостей, якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цихособливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільшекономічновигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Згідно із абз. 2 п.36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до ч.10 ст.29 Закону строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ОСАДЧУК СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ" на закупівлю Комплекти засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів природничої галузі (кабінет хімії, кабінет біології) (7 класи НУШ) на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа» у 2025 році», код ДК 021:2015-39160000-1 Шкільні меблі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Відповідно до п.43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 1) Виявлено наступні невідповідності: 1. Згідно п.1 (Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції) Розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації визначено, що Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно Додатку 1 до цієї тендерної документації. Додатком 1 до ТД визначено, що на підтвердження кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Учасник надає довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір, предмет якого відповідає коду ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі. На підтвердження досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів Учасник має надати: - не менше 2-х копій договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - лист-відгук про якісне постачання товару до кожного договору, що зазначений в довідці. Учасником надано довідку про виконання 2 аналогічних договорів, не менше 2-х копій договорів та відгуки про якісне постачання товару до кожного договору. Однак, в довідці № 20/6 від 13.06.2025 року по договору, укладеному з Ліцеєм №9 Хмельницької міської ради, зазначено суму виконання 499 998,00 грн., хоча згідно наданої копії аналогічного договору ціна договору №87 від 06.05.2024 року становить - 499 990,00 грн., згідно відгуку – сума договору 499 990,00 грн., згідно видаткової накладної до договору вартість товару становить - 499 990,00 грн.; в довідці не зазначено № та дату договорів 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати повторно довідку в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплену печаткою Учасника, із зазначенням інформації про виконання аналогічного (аналогічних) договору по реалізації аналогічного товару, переліку організацій (зазначити адресу та контактні телефони) з зазначенням вірної інформації щодо суми договору по Договору, укладеному з Ліцеєм №9 Хмельницької міської ради, зазначити № та дату договорів. Враховуючи вищевикладене уповноважена особа ВИРІШИЛА : 1. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог п.43 Особливостей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.