Оплата товару проводиться у національній валюті України.Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника впродовж 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. Поставка товару за цим Договором здійснюється, за адресами зазначеними в п. 5.2. Договору, в строк до 20 грудня 2024 року. Місце поставки (передачі) товарів: Поставка товару здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.), за адресою: Україна, Чернівецька обл., м. Чернівці.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 426 230,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195 |
ЄДРПОУ: | 14321682 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Негрич Ірина Валентинівна |
Телефон: | 380502296424 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | Україна, Чернівецька область,Чернівці, |
3 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.