Закупівлю оголошено - 16-07-2025, 15:36. Дата останніх змін - 21-08-2025, 14:48

М’ясопродукти

М’ясопродукти... Державна закупівля - UA-2025-07-16-007985-a М’ясопродукти від замовника Військова частина 3018 Національної гвардії України від 7/16/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-07-16-007985-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 16-07-2025, 15:36
по 22-07-2025, 00:00
Відсутній
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 22-07-2025, 17:00
по 25-07-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Завершився
з 25-07-2025, 11:01
по 25-07-2025, 11:30

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
1522654
1 522 654 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:7 613,27 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Забезпечення пропозиції:45 679,62 UAH Отримати банківську гарантію
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:Військова частина 3018 Національної гвардії України
ЄДРПОУ:39806952 Досьє YouControl
Контактна особа:Юрій Вікторович Станчуляк
Телефон:+380665862261
E-mail:y.stanchuliak@ngu.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна
8



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
М’ясопродукти
1 522 654 UAH (з ПДВ)
Аукціон очікується з Аукціон очікується з Аукціон триває з Аукціон відбувся 25-07-2025, 11:01
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ковбаса напівкопчена вищого сорту

1 200
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
15131130-5
Ковбаси


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Ковбаса варена вищого сорту

700
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
15131130-5
Ковбаси


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сарделька варена вищого сорту

3 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
15131120-2
Ковбасні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Сосиска варена вищого сорту

3 000
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
15131120-2
Ковбасні вироби


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Грудинка вищого сорту

800
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
15131400-9
Продукція зі свинини


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Шинка вищого сорту

500
кілограм
Україна Відповідно до документації
по 10-12-2025
15131410-2
Шинка


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ФОП Скидан Марія Тарасівна   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 01-08-2025 по 09-08-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, Рівненська область, Рівненський район, с Чудниця, вулиця Перемоги, будинок 9,, 35425, Скидан Марія
Остаточна пропозиція:
1 355 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 355 500 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
08-08-2025, 16:17

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 06-08-25, 10:01:17
24

16.07.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього оголошення. Відповідно до підпункту 1 пункту 15 Оголошення, документи пропозиції повинні бути підписані керівником, завірені печаткою (у разі її використання). Всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF) таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць. Учасником дана вимога не виконана. Учасник ФОП «Скидан Марія Тарасівна» надав документи пропозиції, які не підписані керівником та не завірені печаткою, файли: «5. Лист-згода»; «6. Гарантійний лист»; «7. Гарантійний лист (2)»; «8. Довідка-підтвердження»; «19. Гаран. лист (2)»; «20. Довідка про відп.»; «21. Гаран. про прох.»; «22. Гаран. лист»; «23. Гаран. лист»; «24. Дов. про довкілля»; «25. Гаран. лист»; «26. Додаток 1»; «27. Додаток 2»; «29.Гарантійний лист про НАСРР»; «30. Таблиця 1». Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель вищенаведені документи у відповідності до вимог підпункту 1 пункту 15 Оголошення, які підписані керівником та завірені печаткою, всі документи повинні бути скановані (у форматі PDF) таким чином, щоб вони не мали ніяких розмитих або нечітких місць, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Форми 1 Оголошення, Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником дана вимога не виконана. Учасник ФОП «Скидан Марія Тарасівна» не надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до підпункту 5.1. пункту 5 Форми 1 Оголошення, Учасник повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, або лист-роз’яснення в довільній формі про підстави ненадання відповідного документу, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності НЕ передбачено законодавством України. Учасником дана вимога не виконана. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог підпункту 5.1. пункту 5 форми 1 Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про складські приміщення з вказанням та документальним підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано довідки у довільній формі про складські приміщення з вказанням та документальним підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку у довільній формі про складські приміщення з вказанням та документальним підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до товару» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним вимогам, встановленим Замовником, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал документу, що підтверджує якість або відповідність товару (декларація, сертифікат, якісне посвідчення або інше). Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасником в складі пропозиції надано декларацію у якій зазначено, що ковбаса варена «Лікарська» вищого сорту виготовлена згідно ДСТУ 4435:2005. Однак Замовником вимагалось виготовлення ковбаси вареної вищого сорту згідно ДСТУ 4436:2005 або ТУ У. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель декларацію, в якій зазначити, що ковбаса варена «Лікарська» вищого сорту виготовлена згідно ДСТУ 4436:2005, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до товару» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник має надати сканований оригінал експертного висновку, виданого на ім’я Учасника не раніше липня 2025 року акредитованою та уповноваженою для цілей контролю лабораторією на кожне найменування товару, що є предметом закупівлі, на відповідність ДСТУ або ТУ У за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками, ГМО. Застереження: в експертному висновку в обов’язковому порядку повинно бути зазначено: ковбаса напівкопчена вищого сорту ДСТУ 4435:2005 (ТУ У). Учасником надано експертний висновок № 003098 п/25 від 17 липня 2025 року у висновку якого зазначено про відповідність ковбаси н/к «Львівська» вищого сорту ДСТУ 4436:2005. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель експертний висновок у висновку якого зазначити про відповідність ковбаси н/к «Львівська» вищого сорту ДСТУ 4435:2005, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, для документального підтвердження відповідності технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником, Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель в складі пропозиції наступні документи: акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти виданий Виробнику не раніше 24.02.2022 року і який не має зауважень чи зауваження усунуті. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не виконані вимоги підпункту 1.2. пункту 1. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи у відповідності до вимог підпункту 1.2. пункту 1. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до пункту 5. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або офіційного представника(ів) виробника або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання Учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування Замовника, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки. У разі, якщо гарантійний лист надається від офіційного представника виробника або імпортера продукції на території України харчового продукту, то підстави такого представництва (реквізити договору(ів) з зазначенням виду, дати укладання, номеру та строку дії Договору) зазначаються у гарантійному листі та надається сканований оригінал в кольоровому вигляді зазначеного Договору. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано гарантійного листа відповідно до вимог пункту 5. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійний лист у відповідності до вимог пункту 5. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до пункту 6. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа, в якому Учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування; забезпечить підвезення продуктів харчування до військової частини, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997 року № 771/97-ВР (зі змінами). Також у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано гарантійного листа відповідно до вимог пункту 6. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійний лист у відповідності до вимог пункту 6. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до пункту 7. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано гарантійного листа відповідно до вимог пункту 7. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення. Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійний лист у відповідності до вимог пункту 7. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до підпункту 9.6. пункту 9. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, в складі пропозиції Учасник має надати: сертифікати, вказані в пунктах 9.1, 9.2, 9.3, 9.5, 9.7, повинні бути видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, та Учасники повинні надати на підтвердження Атестат(и) про акредитацію, дійсний(і) на момент подання пропозицій. Зазначені сертифікати повинні бути діючими до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасником не надано Атестат про акредитацію ТОВ «УКРСИСТЕМС». Учаснику ФОП «Скидан Марія Тарасівна» пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель Атестат про акредитацію ТОВ «УКРСИСТЕМС» у відповідності до вимог підпункту 9.6. пункту 9. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 07-08-25, 10:01:17
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-07-16-007985-a-a1
Номер договору:
737-пс
Дата підписання договору:
19-08-2025, 14:41
Строк дії договору:
з 19-08-2025 по 24-12-2025
1 355 500 UAH
Ціна договору
1 355 500 UAH
Ціна договору без ПДВ
Інформація про Учасника
Протокол відхилення тендерної пропозиції/пропозиції.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 25-07-2025 по 02-08-2025
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Причина дискваліфікації:
Контактна інформація:
Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, ВУЛИЦЯ ЛУЦЬКА будинок 3, 45400, Руслан Остропольський
Остаточна пропозиція:
1 115 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 115 970 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 30-07-25, 16:01:23
24

16.07.2025 року уповноваженою особою Замовника в електронній системі закупівель було розміщено оголошення про проведення спрощеної закупівлі та запропоновано учасникам надати документи та необхідну інформацію у відповідності до вимог цього оголошення. Відповідно до підпункту 1.4. пункту 1 Форми 1 Оголошення, Учасник повинен надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасник ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" надав Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 26.06.2025. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, що сформований не раніше дати розміщення Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати довідку у довільній формі про складські приміщення з вказанням та документальним підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано довідки у довільній формі про складські приміщення з вказанням та документальним підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель довідку у довільній формі про складські приміщення з вказанням та документальним підтвердженням проведення дератизації і дезінсекції та наявність складу у цьому році, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до предмету закупівлі» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати гарантійний лист про впровадження системи НАССР на підприємстві з документальним підтвердженням. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано гарантійного листа про впровадження системи НАССР на підприємстві з документальним підтвердженням. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійний лист про впровадження системи НАССР на підприємстві з документальним підтвердженням, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до товару» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним вимогам, встановленим Замовником, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал документу, що підтверджує якість або відповідність товару (декларація, сертифікат, якісне посвідчення або інше). Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасником в складі пропозиції надано декларацію у якій зазначено, що виготовлення сосисок «Особливі» вищого сорту згідно ДСТУ 4668:2006. Однак Замовником вимагалось виготовлення сосисок вищого сорту згідно ДСТУ 4436:2005 або ТУ У. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель декларацію, в якій зазначити, що виготовляння сосисок «Особливі» вищого сорту згідно ДСТУ 4436:2005, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до товару» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, для підтвердження відповідності своєї пропозиції технічним, якісним вимогам, встановленим Замовником, Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції оригінал документу, що підтверджує якість або відповідність товару (декларація, сертифікат, якісне посвідчення або інше). Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасником надано декларацію з датою виготовлення продукції - 20.06.2025 року. Однак в експертних висновках № 002764 п/25, № 002762 п/25, № 002761 п/25, № 002760 п/25, № 002763 п/25, №002765 п/25 зазначена дата виготовлення - 14.07.2025 року. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель декларацію з датою виготовлення продукції у відповідності до експертних висновків № 002764 п/25, № 002762 п/25, № 002761 п/25, № 002760 п/25, № 002763 п/25, № 002765 п/25, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі та дату його оприлюднення. Учасником дана вимога не виконана. Учасником у гарантійному листі за вих. № 656 від 24.07.2025 файл: «4.1. Гарантійний лист забезпечення продуктами», гарантійному листі за вих № 660 від 24.07.2025 файл «5. Гарантійний лист про можливість постачання», гарантійному листі за вих № 662 від 24.07.2025 файл «6. Гарантійний лист про забезпечення особового складу» не вірно зазначено посилання на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі та дату його оприлюднення. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійні листи з посиланням на номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі та дату його оприлюднення (UA-2025-07-16-007985-a від 16.07.2025), протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до «Вимоги до товару» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник має надати сканований оригінал експертного висновку, виданого на ім’я Учасника не раніше липня 2025 року акредитованою та уповноваженою для цілей контролю лабораторією на кожне найменування товару, що є предметом закупівлі, на відповідність ДСТУ або ТУ У за органолептичними, фізико-хімічними, мікробіологічними показниками, ГМО. Учасником дана вимога належним чином не виконана. В складі пропозиції Учасника відсутні документи щодо відповідності товару ДСТУ або ТУ У за показниками ГМО. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель документи щодо відповідності товару ДСТУ або ТУ У за показниками ГМО, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до пункту 7. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, Учасник повинен надати сканований оригінал(и) в кольоровому вигляді гарантійного(их) листа(ів), в якому(их) має бути зазначено, що оператор ринку (Учасник та виробник або офіційний представник виробника або імпортер продукції на території України) гарантує: - що кожна партія поставленого харчового продукту буде супроводжуватися документами, які забезпечують його простежуваність та підтверджують походження, безпечність та якість харчового продукту, відповідно до вимог законодавства про безпечність та окремі показники якості харчових продуктів, відповідність його вимогам державних стандартів і санітарно-гігієнічних вимог; - що харчовий продукт буде належної якості і відповідатиме своїм якісним характеристикам; - тара і упаковка будуть виготовлені з матеріалів, які дозволені для використання в Україні; - своєчасне проходження персоналом медичних оглядів та наявність особистих медичних книжок відповідно до вимог наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» (зі змінами), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 08 серпня 2002 року за № 639/6927. Учасником дана вимога не виконана. Учасником не надано гарантійного листа відповідно до вимог пункту 7. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення. Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель гарантійний лист у відповідності до вимог пункту 7. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення. Відповідно до підпункту 9.6. пункту 9. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, в складі пропозиції Учасник має надати: сертифікати, вказані в пунктах 9.1, 9.2, 9.3, 9.5, 9.7, повинні бути видані органом із сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Учасника, та Учасники повинні надати на підтвердження Атестат(и) про акредитацію, дійсний(і) на момент подання пропозицій. Зазначені сертифікати повинні бути діючими до кінцевого терміну постачання харчових продуктів. Учасником дана вимога належним чином не виконана. Учасником не надані Атестати про акредитацію ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», ТОВ «ІНТЄР СІСТЕМ», Волинської філії ДП «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації». Учаснику ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ" пропонується розмістити в електронній системі закупівель шляхом завантаження через електронну систему закупівель Атестати про акредитацію ТОВ «Центр Оцінки Відповідності «ФАКТУМ», ТОВ «ІНТЄР СІСТЕМ», Волинської філії ДП «Львівський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» у відповідності до вимог підпункту 9.6. пункту 9. «Вимоги до Учасника» Додатку № 2 «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ВИМОГИ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» Оголошення, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель цього повідомлення.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 31-07-25, 16:01:23

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВ "НОВОВОЛИНСЬКИЙ М’ЯСОКОМБІНАТ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 115 970 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 115 970 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 18:07:50
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ФОП Скидан Марія Тарасівна   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 355 500 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 355 500 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 19:14:13
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3.0
Доказ:
Документ
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5.0

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

Пропозицію подав:
ТОВ "АКВАТІНТА"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
1 463 472 UAH, з ПДВ
Первинна пропозиція:
1 463 472 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
24-07-2025, 18:12:33
Документи:
Тип документа:
1. Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі:
3
2. Забезпечення виконання договору про закупівлю
При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на:
0
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю:
5

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:45:07
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:16-07-2025, 15:36:41

          Електронні тендерні вимоги

          1. Забезпечення виконання договору про закупівлю
          Застосовується до:
          Переможця тендеру
          Стосується:
          Лоту М’ясопродукти
          Законодавство:
          При наданні забезпечення у формі банківської гарантії підтверджується, що
          1 - Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
          0
          Пошук... день
          день
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2025, 15:36:41
          Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
          5
          Пошук... відсоток
          відсоток
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2025, 15:36:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          , Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5% від вартості договору про закупівлю.
          2. Забезпечення тендерних пропозицій
          Застосовується до:
          Учасника процедури
          Стосується:
          Лоту М’ясопродукти
          Законодавство:
          Підтверджується, що
          1 - Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
          Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
          Пропозиція Учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинно відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» з урахуванням вимог цього Оголошення. Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ.
          Статус: Активна
          Дата створення: 16-07-2025, 15:36:41
          Способи підтвердження:
          Документ
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ