| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 400 000 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 2 000 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Забезпечення пропозиції: | 12 000 UAH |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0710 |
| ЄДРПОУ: | 33148732 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Підковка Олександр Іванович |
| Телефон: | 380442075048 |
| E-mail: | 0710tender@dsst.gov.ua |
| Місцезнаходження: | Україна |
3 |
Військова частина Т0710, повідомляє Вас, що при поданні документів пропозиції на закупівлю товару Код 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (37416000-7 Інвентар для відпочинку та дозвілля, Сидіння польове ізоляційне відповідно до ТС А01XJ.68176-335:2022 тип 1 Вид 3), Державним замовником виявлено невідповідності в документах, що подані постачальником та подання яких вимагалось оголошенням. Номер закупівлі в електронній системі: UA-2025-03-02-000061-a. Вимагаємо усунути, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник ТОВ «ВЕРДАНІ» не надав довідку в довільній формі про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі - код згідно ДК 021:2015 Код 37410000-5 - Інвентар для спортивних ігор на відкритому повітрі (37416000-7 - Інвентар для відпочинку та дозвілля, Сидіння польове ізоляційне відповідно до ТС А01XJ.68176-335:2022 тип 1 Вид 3) у 2023 або 2024, загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору), передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі в разі поділу предмета закупівель на частини), із зазначенням інформації про: обсяг поставки товару (у кількісному виразі), замовника (найменування, адреса та контактний телефон), стан належного виконання договору стосовно якості та строків. Для підтвердження інформації учасник повинен надати копію(1) сканованого в кольорову вигляді вказаного(их) договору(ів) з ідентичним предметом закупівлі та документ що підтверджує його(ix) виконання (з усіма додатками, додатковими угодами та специфікаціями цього договору(ів): копію відгуку від замовника(ів) з яким укладався договір із зазначенням дати та номеру договорів та інформації про належне виконання договору (стосовно якості та строків), а також відгук повинен містити дату та номер вихідного номеру та дати реєстрації у контрагента даного листа. Примітка: копії актів або видаткових або податкових накладних мають містити реквізити договору (номер та дата) надаються в кольоровому вигляді. Платіжні доручення або інші документи які підтверджують факт проведення розрахунків.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.