Закупівлю оголошено - 09-04-2025, 17:47. Дата останніх змін - 04-06-2025, 18:14

Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)

Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відп... Державна закупівля - UA-2025-04-09-014180-a Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна) від замовника ДУ ІНХ НАМНУ від 4/9/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-04-09-014180-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-04-09-012585-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 17:47
по 15-04-2025, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 09-04-2025, 17:47
по 18-04-2025, 00:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 15-04-2025, 00:00

закупівля здійснюється відповідно до норм постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 зі змінами

Відкриті торги з особливостями
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
17450640
17 450 640 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Послуги
Мінімальний крок аукціону:87 253,20 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Замовник:ДУ ІНХ НАМНУ
ЄДРПОУ:02011930 Досьє YouControl
Контактна особа:Богатова Наталя Сергіївна
Телефон:+380444841875
E-mail:tender.inch@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна
4



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Кейтерингові послуги з організ ...
17 450 640 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)

59 849
одиниця
Україна Відповідно до документації
по 31-12-2025
55520000-1
Кейтерингові послуги


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Переможця
Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ"   Досьє YouControl
Строк розгляду пропозиції:
з 18-04-2025 по 17-05-2025
Статус:
учасник виграв закупівлю
Контактна інформація:
Україна, м. Київ, вулиця Ольжича, будинок 27/22, 04060, Чабан Юлія Володимирівна
Остаточна пропозиція:
17 421 606 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Дата акцепта:
16-05-2025, 17:45
Період подачі оскарження:
по 22-05-2025, 00:00

Продовження строку розгляду тендерної пропозиції

Дата публікації: 25-04-25, 12:47:00
Протокол продовження строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції.pdf

Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються на підставі приписів статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” № 922, з врахуванням пунктів 36-43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з частиною 10 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. На виконання норм частини 10 ст. 29 Закону України “Про публічні закупівлі” є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу.

Кінцева дата розгляду пропозиції: 17-05-25, 00:00:00
Договір
Договір опубліковано
Системний номер договору:
UA-2025-04-09-014180-a-c1
Номер договору:
165
Дата підписання договору:
03-06-2025, 00:00
Строк дії договору:
з 03-06-2025 по 31-12-2025
Інформація про підписанта покупця
ПІБ підписанта:
Хижняк Михайло Віталійович
E-mail підписанта:
neurobyx@i.ua
Посада підписанта:
В.о.директора
Підписант діє на підставі:
Статуту
Номер IBAN:
UA448201720343191003200009755
Телефон підписанта:
+380444833682
17 421 606 UAH
Ціна договору
17 421 606 UAH
Ціна договору без ПДВ

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІТ КЕЙТЕРИНГ"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
17 421 606 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Дата та час подання пропозиції:
17-04-2025, 17:38:06
Документи:
Тип документа:
1. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
3. Порушення справи про банкрутство
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
5. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
6. Вчинення корупційних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
7. Вчинення кримінальних правопорушень
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
8. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Доказ:
Документ
Доказ:
Документ
1. Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
2. Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій:
90
3. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджується, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
2. Наявність працівників відповідної кваліфікації
Підтверджується, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
3. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
4. Наявність фінансової спроможності
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

+ -
Документи тендеру
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:26
      Тип документа: Тендерна документація
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:03
        Тендерна документація
        публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:03
          Тип документа: Проект договору
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Проект договору
            публічнийЕкспортовано:09-04-2025, 17:48:03
              Електронні тендерні вимоги
              1. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              2. Вчинення кримінальних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              3. Вчинення корупційних правопорушень
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Юридичною особою підтверджується, що
              1 - Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              Фізичною особою підтверджується, що
              2 - Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              4. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Резидентом підтверджується, що
              1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Нерезидентом підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              5. Вчинення правопорушень, пов'язаних із застосуванням санкцій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              6. Порушення справи про банкрутство
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              7. Вчинення економічних правопорушень
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              8. Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
              2 - Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Документ
              9. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              10. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
              Застосовується до:
              Замовника
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              1. Інформування про субпідрядників/співвиконавців
              Застосовується до:
              Переможця тендеру
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              При відсутності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              1 - Учасник закупівлі спроможний виконати обсяг передбачений закупівлею робіт або послуг
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              При наявності залучених спроможностей субпідрядника/співвиконавця підтверджується, що
              2 - Обсяг залучення спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців складає % від вартості договору про закупівлю
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              2. Строк дії тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій
              90
              Пошук... день
              день
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              3. Мова (мови) тендерної пропозиції
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Закупівлі
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Мова тендерної пропозиції : Українська
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              1. Наявність фінансової спроможності
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність фінансової спроможності
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Баланс і Звіт про фінансові результати з квитанціями про прийняття за звітній період: 2023 р. та 2024 р. , Учасники у складі тендерних пропозицій повинні надати Баланс і Звіт про фінансові результати з квитанціями про прийняття за звітній період: 2023 р. та 2024 р. Станом на початок 2025 року статутний капітал Учасника повинен становити не менше ніж 400 000,00 грн. На підтвердження цієї вимоги Учасник повинен надати Витяг з реєстру підприємства чи рішення про збільшення статутного капіталу.
              2. Наявність досвіду виконання аналогічного договору
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) , На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1. довідку в довільній формі, з інформацією про повне виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); Аналогічним вважається договір про надання послуг, аналогічного(-их) предмету закупівлі, з урахуванням харчування не менше 200 осіб щоденно, та укладений не раніше 2023 року. Під аналогічним договором не може вважатись такий договір, при якому не прослідковується повний цикл організації харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). 2. не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі; 3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці, 4. лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
              3. Наявність працівників відповідної кваліфікації
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              ДДовідка, яка містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід , 1. Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності),(Додаток 1 до тендерної документації) Учасник повинен забезпечити необхідну кількість штатного персоналу для приготування їжі, транспортування, видачі готових страв. Обов’язкова наявність не менше трьох кухарів, двох водіїв, вантажника, мийниці, двох співробітників для передачі харчування медперсоналу Замовника. Учасник повинен підтвердити наявність у своєму штаті технолога з відповідною професійною освітою або кваліфікацією. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження наявності у штаті технолога шляхом подання копії документа про освіту (диплома, свідоцтва, сертифіката тощо), що підтверджує отримання відповідної кваліфікації у сфері харчових технологій. Документ повинен бути виданий навчальним закладом або організацією, що здійснює професійну підготовку та сертифікацію фахівців у сфері громадського харчування та копії документів, що підтверджують трудові відносини між учасником та технологом. Окремо у складі пропозиції учасник повинен надати на працівників: - копії особових медичних книжок персоналу відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150 - із відміткою про результати проходження періодичних профілактичних медичних оглядів - стосується виключно тих працівників, які безпосередньо беруть участь у приготуванні та транспортуванні їжі.
              4. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Застосовується до:
              Учасника процедури
              Стосується:
              Лоту Кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів та кейтерингові послуги з організації гарячого харчування пацієнтів (покращені) відповідно до норм постанови КМУ від 29.03.2002 р. № 426 (норма № 5 – лікувальна)
              Законодавство:
              Підтверджується, що
              1 - Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
              Статус: Активна
              Дата створення: 09-04-2025, 17:48:03
              Способи підтвердження:
              Документ
              Довідка, що містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій , 1. Довідку за власноручним підписом уповноваженої особи учасника, яка завірена печаткою (за наявності), в якій зазначається наступна інформація: - наявність виробничих потужностей в м. Києві для приготування страв для надання послуг Замовнику 2. Копії документів, які підтверджують право власності, користування, оренди, іншого права володіння, учасника вказаними ним об’єктами матеріально-технічної бази: -договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази, завірені належним чином таким учасником; -договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів, -тощо. У випадку оренди (суборенди) приміщень, надати документи (платіжне доручення із відміткою банку про проведення платежу) про сплату за користування приміщенням згідно договору оренди (суборенди). Копія чинного/их на дату подання тендерної пропозиції договору/ів на дератизацію, дезінсекцію, виробничих приміщень в м. Києві, що використовуються учасником. 3. Виробничі потужності учасника повинні бути офіційно зареєстровані згідно чинного законодавства (вказати особистий реєстраційний номер потужності, та дату прийняття територіальним органом компетентного органу рішення про державну реєстрацію потужності, надавши інформаційну довідку). Надати копії документів, що підтверджують реєстрацію Потужностей згідно чинного законодавства. Потужності мають бути зареєстровані на момент кінцевого строку подання тендерної пропозиції та територіально знаходитись в межах м. Києва. Замовник під час кваліфікації Учасника та після проведення аукціону має право оглянути приміщення, де готуються страви, із залученням компетентних третіх осіб, з метою перевірки дотримання вимог законодавства та вимог тендерної документації в частині приготування страв, фасування та доставки, попередивши Учасника за 24 години. Учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати згоду із наведеними умовами в довільній формі. 4. Для підтвердження наявності в Учасника обладнання, необхідного для належного виконання послуг відповідно до предмета закупівлі, Учасник повинен надати витяг з інвентаризаційного списку основних засобів та малоцінних швидкозношуваних предметів або бухгалтерську довідку, що підтверджує наявність відповідного обладнання в Учасника. 5. Учасник повинен надати документальне підтвердження наявності альтернативних джерел енергії (одного або декількох) сумарною потужністю не менше 50 кВт. Ця вимога обґрунтована необхідністю гарантувати безперебійне надання послуг у випадках тимчасових чи аварійних відключень електроенергії. Документальне підтвердження може включати, але не обмежується: договори купівлі-продажу або балансові довідки про наявність генераторів, сонячних електростанцій, акумуляторних систем або інших альтернативних джерел електроживлення та/або документи про оренду альтернативних джерел енергії, якщо Учасник використовує орендоване обладнання для забезпечення електропостачання. 6 Учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність в Учасника власного чи орендованого автотранспорту, а саме не менше двох ізотермічних автомобілів, необхідних для надання послуг за предметом закупівлі - на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин автотранспортного засобу учасники надають скан-копії договорів (оренда, суборенда, надання послуг, тощо) з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні частини договору та додатковими угодами/договорами за наявності таких, дійсних та чинних. - на підтвердження наявності власного автотранспортного засобу учасники надають скан-копії свідоцтв про державну реєстрацію. - Копію договору щодо проведення комплексу з протиепідемічних заходів на транспортних засобах Учасника, які будуть використовуватись для транспортування продуктів харчування що дійсний до кінця 2025 року.
              ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ