Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний в Договорі, на підставі видаткової накладної за поставлений товар та наданого рахунку на оплату товару, протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Замовником вище зазначених документів. У випадку затримки оплати Замовником як бюджетною установою (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 10-ти календарних днів з моменту надходження коштів на рахунок.Строк (термін) поставки товару: з дати підписання до 31.12.2025 року. Місце поставки товарів – Хмельницька область, село Гвардійське, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 46.Товар постачається невеликими партіями, протягом не пізніше 2-х (двох) робочих днів з моменту подання Замовником заявки Постачальнику.
Статус: | Очікування пропозицій |
Бюджет: | 140 760 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Попередній етап: | ТакПерейти до відбору |
Замовник: | ГВАРДІЙСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
ЄДРПОУ: | 04403673 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Кропивницька Богдана Василівна |
Телефон: | +380382624083 |
E-mail: | gsr_tender@ukr.net |
Місцезнаходження: | 31352, Україна, Хмельницька область,Хмельницький р-н село Гвардійське, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 46 |
0 |