| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 835 410,91 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 354,11 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Попередній етап: | Ні |
| Замовник: | ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА ФІЛІЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОРОЗПОДІЛЬНІ МЕРЕЖІ УКРАЇНИ" |
| ЄДРПОУ: | 45371501 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://grmu.com.ua |
| Контактна особа: | Олександра Моклович |
| Телефон: | +380679185980 |
| E-mail: | o.moklovych@ivf.naftogaz.com |
| Місцезнаходження: | 76010, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківський р-н місто Івано-Франківськ , вул.Ленкавського будинок 20 |
3 |
Замовником під час розгляду пропозиції учасника в процедурі закупівлі - Торги за правилами організатора: «Запасні частини до автомобільного транспорту УАЗ», код за ДК 021:2015: 34320000-6 Механічні запасні частини, крім двигунів і частин двигунів (ідентифікатор закупівлі: UA-2025-06-05-013248-a) виявлено невідповідності в документах, що подані ТОВ " АВТОШИНИ-ПРОЗОРО ", а саме: 1. Щодо документів, передбачених п. 1.1.1: Відсутній ЛИСТ щодо повноважень 2. Щодо документів, передбачених п. 1.3.1: Витяг, наданий учасником, містить невідповідності в датах. Один витяг датовано 14.03.25, а інший — 11.09.25, що суперечить вимогам щодо актуальності документу. Документ повинен бути не більше трьохмісячної давнини стосовно дати розкриття пропозицій учасників. 3. Щодо документів, передбачених п. 1.3.4: Наданий документ підписаний факсимільно, що є порушенням вимог до підписання документації. Крім того, є розбіжності в датах: одна сторінка датована 01.04.25, інші — 19.03.25. Підпис і печатка мають бути на кожній сторінці. Документ повинен бути датований не раніше дати оголошення закупівлі.. 4. Щодо документів, передбачених п. 2.1 (Наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору) : Учасником не надано Лист-відгук. Цей документ є обов'язковим і необхідно надати відповідно до вимог тендерної документації. 5. Щодо документів, передбачених п. 3.2 (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення керівника учасника до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі – Витяг), що можна отримати за посиланням https://vytiah.mvs.gov.ua/app/landing.) : Документ наданий учасником, однак він має дату 05.03.2025, що є не прийнятним для цього пункту. Витяг повинен містити реквізити для перевірки, зокрема QR-код та/або номер. Витяг повинен бути не більше місячної давнини стосовно кінцевої дати подання пропозицій учасників. 6. Щодо документів, передбачених п. 3.3: Документ не наданий Учасником, що є порушенням вимог цього пункту тендерної документації. 7. Щодо документів, передбачених п. 3.4: У гарантійному листі допущено помилкове посилання на пункт 7 замість пункту 6 розділу 5 тендерної документації, що суперечить вимогам та може бути розцінене як некоректне підтвердження відсутності обмежень, визначених Замовником. 8. Щодо документів, передбачених п. 4.2, п. 4.4, п. 4.6: Документи, що передбачені цими пунктами, відсутні у поданій пропозиції Учасника. Для усунення невідповідності учасник повинен завантажити документ відповідно до вищезазначених вимог документації закупівлі. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.