Період оскарження умов закупівлі - по 20-05-2025, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 043 642 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 10 436,42 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КП "Харківські теплові мережі" |
| ЄДРПОУ: | 31557119 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Пивоварова Анна |
| Телефон: | 380503661698 |
| E-mail: | pyvovarova.a.y@hts.kh.ua |
| Місцезнаходження: | 61037, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
1 |
Продовжити строк розгляду пропозиції
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах в електронній системі закупівель: За результатами розгляду вашої тендерної пропозиції замовником було встановлено невідповідність в інформації та документах, що надані у складі тендерної пропозиції, а саме: - У складі тендерної пропозиції в порушення вимог тендерної документації на підтвердження повноважень щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та договору про закупівлю Учасником (фізичною особою-підприємцем) надано паспорт громадянина України не в повному обсязі; - В порушення вимог Додатку 1 тендерної документації Учасник не надав в складі тендерної пропозиції документи, що свідчять про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору(-ів). На підставі наведеного, керуючись п. 42 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178, для усунення виявлених замовником невідповідностей, що наведені вище, вам необхідно надати: 1. Копію паспорта громадянина України (сторінка 6) 2. Копію договору, який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. п.1 Додатку 1. 3. Виписку / реєстр операцій по рахунку, що підтверджують надходження коштів на користь Учасника за наданими договорами, який вказано у довідці відповідно до підпункту 1.1. 4. Лист-відгук від контрагента з інформацією про належне виконання умов договору з посиланням на договір (вказати його номер і дату), зазначений у довідці відповідно п.п. 1.1 п. 1 цього додатку. Нагадуємо, що не виправлення виявлених Замовником невідповідностей протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей є підставою для відхилення вашої пропозиції на підставі абзацу 4 підпункту 4 пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.