Період оскарження умов закупівлі - по 06-07-2025, 00:00
Місце виконання робіт: Заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів та дошкільної освіти с.Дідилів Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області: 80462, вул.Незалежності,36, с.Дідилів Під однією роботою варто розуміти обсяг визначений Додатком 2
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 15 227 764,80 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Роботи |
| Мінімальний крок аукціону: | 76 138,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Новояричівської селищної ради |
| ЄДРПОУ: | 43907236 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Козак Зоряна Михайлівна |
| Телефон: | +380679480745 |
| E-mail: | ny_osvita@ukr.net |
| Місцезнаходження: | 80465, Україна, Львівська область,Новий Яричів, пл. Єдності,22 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ЕКСПЕРТ СИСТЕМ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю Капітальний ремонт їдальні Закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів та дошкільної освіти с. Дідилів Новояричівської селищної ради Львівського району Львівської області (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог Додатку 1 Розділу 3 п.2 про порядок накладення на тендерну пропозицію електронного цифрового підпису під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП або УЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify. Також відповідно до вимог тендерної документації документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції печаткою та власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису) на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Перевіривши документи Учасника було встановлено, що наданні документи у форматі .doc не завіренні відповідно до вимог тендерної документації, а саме наданні без накладення електронного підпису. Якщо документи (матеріали та інформація) надані учасником процедури закупівлі у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (удосконаленого електронного підпису), то засвідчувати такі документи печаткою та підписом уповноваженої особи не потрібно. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Привести документи у відповідність та надати документи завірені відповідно до вимог тендерної документації. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.