Закупівлю оголошено - 21-03-2025, 19:47. Дата останніх змін - 14-04-2025, 10:29

Багатофункціональні принтери та монітори

Багатофункціональні принтери та монітори... Державна закупівля - UA-2025-03-21-012820-a Багатофункціональні принтери та монітори від замовника військова частина А2772 від 3/21/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-03-21-012820-a / на ProZorro / на DoZorro
Період уточнень
Триває
Завершився
з 21-03-2025, 19:47
по 27-03-2025, 09:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 27-03-2025, 09:00
по 01-04-2025, 09:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Якість товару повинна відповідати вимогам Замовника та вимогам чинного законодавства України

Спрощена закупівля
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
226380
226 380 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Мінімальний крок аукціону:1 131,90 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Розгляд пропозицій:Поступовий
Мінімальна кількість пропозицій:1
Наявність прекваліфікації:Ні
Замовник:військова частина А2772
ЄДРПОУ:26605516 Досьє YouControl
Контактна особа:Щербань Павло Володимирович
Телефон:+380980621665
E-mail:zakupki_a2772@post.mil.gov.ua
Місцезнаходження:
Україна, Житомирська область,Бердичів,
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Завершено
Багатофункціональні принтери т ...
226 380 UAH (з ПДВ)
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

БФП HP LaserJet Pro 3103fdn

4
штука
13302 Україна Житомирська область м. Бердичів
з 15-05-2025 по 30-06-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

БФП Epson L14150

2
штука
13302 Україна Житомирська область м. Бердичів
з 15-05-2025 по 30-06-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

БФП Epson EcoTank L8180

1
штука
13302 Україна Житомирська область м. Бердичів
з 15-05-2025 по 30-06-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Монітор Asus “27” ROG Srtix XG27WCMS

2
штука
13302 Україна Житомирська область м. Бердичів
з 15-05-2025 по 30-06-2025
30230000-0
Комп’ютерне обладнання


+-
Документи
Тип документа: Тендерна документація
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Тендерна документація
    публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 19:48:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 19:48:00
          Тип документа: Технічний опис предмету закупівлі
            Файл
            Тип
            Приватність
            Стан
            Дата та час
            Дії
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 19:48:00
            Технічний опис предмету закупівлі
            публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 19:48:00
              Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
              +-
              Пропозиції

              Кваліфікація Учасників

              Інформація про Переможця
              Протокол визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю.pdf
              Рішення підписано
              Ім'я:
              ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"   Досьє YouControl
              Строк розгляду пропозиції:
              з 01-04-2025 по 09-04-2025
              Статус:
              учасник виграв закупівлю
              Контактна інформація:
              Україна, Полтавська область, місто Полтава, ВУЛИЦЯ П.КОМУНИ, будинок 1Б, квартира 14, 36020, Олег Зінченко
              Остаточна пропозиція:
              223 790 UAH, з ПДВ
              Документи пропозиції:
              Документи рішення:
              Дата акцепта:
              04-04-2025, 16:20

              Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

              Дата публікації: 03-04-25, 14:38:48
              24

              ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА А2772 (вч А2772) ПРОТОКОЛ № 95 уповноваженої особи за проведення оборонних закупівель в умовах воєнного стану 03.04.2025 року м. Бердичів Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ" ( 2260704670) (далі — Учасник) у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі щодо закупівлі Багатофункціональні принтери та монітори за кодом ДК 021:2015 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-03-21-012820-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості № 1275), державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Державний замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника спрощеної закупівлі більш як один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції. Під час детального розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей такого змісту. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Додатком № 3 до документації для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель визначено: «Для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника, необхідно надати документи які відповідають одному із варіантів: 1. Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора; 2. Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.» Учасником у складі пропозиції підтверджено легальність ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявність офіційної гарантії виробника по наступному товару: БФП Epson EcoTank L8180, БФП Epson L14150 та БФП HP LaserJet Pro 3103fdn. Разом з тим, Учасником у складі пропозиції не надано документів для підтвердження легальності ввезення запропонованого товару зі сплатою всіх необхідних платежів і зборів, а також наявності офіційної гарантії виробника по товару: Монітор Asus “27” ROG Srtix XG27WCMS. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями № 1275, надати: «Копію листа від виробника або офіційного представництва або офіційного дистриб’ютора.» та / або «Копію листа від постачальника, дилера, тощо та копію митної декларації, в якій повинно бути зазначено номер декларації, назву імпортера, назву виробника, модель та артикул запропонованого товару.» Під час розгляду другого питання порядку денного: На виконання вимог пункту 8 Особливостей № 1275 необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями № 1275. Уповноважена особа військової частини А2772 Павло ЩЕРБАНЬ

              Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 04-04-25, 14:38:48
              Договір
              Договір опубліковано
              Системний номер договору:
              UA-2025-03-21-012820-a-b1
              Номер договору:
              97
              Дата підписання договору:
              11-04-2025, 00:00
              Строк дії договору:
              з 11-04-2025 по 31-12-2025
              223 790 UAH
              Ціна договору
              223 790 UAH
              Ціна договору без ПДВ

              Пропозиції Учасників

              Пропозицію подав:
              ФОП "ЗІНЧЕНКО ОЛЕГ БОРИСОВИЧ"   Досьє YouControl
              Остаточна пропозиція:
              223 790 UAH, з ПДВ
              Інформація про субпідрядника:
              -
              Підпис:
              підписано
              Дата та час подання пропозиції:
              01-04-2025, 08:28:53
              Документи:
              Тип документа:

              Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

              + -
              Документи тендеру
              Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
                Файл
                Тип
                Приватність
                Стан
                Дата та час
                Дії
                Оголошення про проведення закупівлі
                публічнийЕкспортовано:21-03-2025, 19:51:09
                  ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ